Skocz do zawartości

napinacz honda cbr


ciichy31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ... posiadam hondę cbr 1000f dual z 97 roku .... moto ma przejechane 38 tyś. i zaczyna dzwonic słynny napinacz łańcuszka rozrządu....co robic jak długo można z tym jeździc albo czy w ogóle powinno się tak jeździc.... podrzuccie jakieś wskazówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Słynny napinacz" występował tylko w modelu SC21/87 a Twój egzemplarz SC24/96 ma już poprawiony napinacz łańcuszka rozrządu.

Jesteś posiadaczem unikatowego i prawie nowego egzemplarza CBR1000F z 1997 roku o przebiegu 38000km.

Mam prawo przypuszczać że ten motocykl ma przejechane co najmniej 138.000km i wtedy mógłby mieć kłopoty z napinaczem jak i łańcuszkiem rozrządu.

Naprawa takiego uszkodzenia jest prozaicznie prosta: wystarczy zakupić nowy napinacz, łańcuszek rozrządu i koła zębate wałków rozrządu a potem to wszystko wymienić. Wytrzyma następne 100.000 km.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam poważnie, w jaki sposób napinacz a późniejszych modelach CBR1000F został poprawiony? Na oko nadal wygląda tak samo.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam poważnie, w jaki sposób napinacz a późniejszych modelach CBR1000F został poprawiony? Na oko nadal wygląda tak samo.

Pierwszy napinacz 04102-MM5-010 miał zbyt duże luzy montażowe

Po roku wprowadzono poprawiony 14500-MW7-610 i kolejne 14500-MS2-610 aby w modelu ostatnim na 1996 rok zastosować pierwszy prototypowy 14500-MZ1-000.

Dlaczego tak często zmieniali musisz zapytać u źródła w biurze konstrukcyjnym.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

...

Naprawa takiego uszkodzenia jest prozaicznie prosta: wystarczy zakupić nowy napinacz, łańcuszek rozrządu i koła zębate wałków rozrządu a potem to wszystko wymienić. Wytrzyma następne 100.000 km.

a czy w takim wypadku trzeba koniecznie wymieniać koła zębate wałków rozrządu, bo mnie ta zabawa czeka w najbliższym czasie a stan tych kół zębatych wygląda na ok?

a czy coś robić z napinaczem łańcuszka alternatora, bo on podobno tez potrafi po jakimś czasie stukać? czytałem kiedyś że z przy wymianie jego jest mnóstwo roboty?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy w takim wypadku trzeba koniecznie wymieniać koła zębate wałków rozrządu, bo mnie ta zabawa czeka w najbliższym czasie a stan tych kół zębatych wygląda na ok?

a czy coś robić z napinaczem łańcuszka alternatora, bo on podobno tez potrafi po jakimś czasie stukać? czytałem kiedyś że z przy wymianie jego jest mnóstwo roboty?

 

Pozdrawiam

Jeżeli nie wymienisz kół zębatych to łańcuszek wytrzyma dużo mniej.

Napinacz łańcuszka alternatora to już poważna praca bo trzeba wyjmować silnik z ramy i sporo rozkręcać aby go wymienić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...