ciichy31 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 witam ... posiadam hondę cbr 1000f dual z 97 roku .... moto ma przejechane 38 tyś. i zaczyna dzwonic słynny napinacz łańcuszka rozrządu....co robic jak długo można z tym jeździc albo czy w ogóle powinno się tak jeździc.... podrzuccie jakieś wskazówki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 "Słynny napinacz" występował tylko w modelu SC21/87 a Twój egzemplarz SC24/96 ma już poprawiony napinacz łańcuszka rozrządu. Jesteś posiadaczem unikatowego i prawie nowego egzemplarza CBR1000F z 1997 roku o przebiegu 38000km. Mam prawo przypuszczać że ten motocykl ma przejechane co najmniej 138.000km i wtedy mógłby mieć kłopoty z napinaczem jak i łańcuszkiem rozrządu. Naprawa takiego uszkodzenia jest prozaicznie prosta: wystarczy zakupić nowy napinacz, łańcuszek rozrządu i koła zębate wałków rozrządu a potem to wszystko wymienić. Wytrzyma następne 100.000 km. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Pytam poważnie, w jaki sposób napinacz a późniejszych modelach CBR1000F został poprawiony? Na oko nadal wygląda tak samo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Pytam poważnie, w jaki sposób napinacz a późniejszych modelach CBR1000F został poprawiony? Na oko nadal wygląda tak samo. Pierwszy napinacz 04102-MM5-010 miał zbyt duże luzy montażowe Po roku wprowadzono poprawiony 14500-MW7-610 i kolejne 14500-MS2-610 aby w modelu ostatnim na 1996 rok zastosować pierwszy prototypowy 14500-MZ1-000. Dlaczego tak często zmieniali musisz zapytać u źródła w biurze konstrukcyjnym. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ... Naprawa takiego uszkodzenia jest prozaicznie prosta: wystarczy zakupić nowy napinacz, łańcuszek rozrządu i koła zębate wałków rozrządu a potem to wszystko wymienić. Wytrzyma następne 100.000 km. a czy w takim wypadku trzeba koniecznie wymieniać koła zębate wałków rozrządu, bo mnie ta zabawa czeka w najbliższym czasie a stan tych kół zębatych wygląda na ok? a czy coś robić z napinaczem łańcuszka alternatora, bo on podobno tez potrafi po jakimś czasie stukać? czytałem kiedyś że z przy wymianie jego jest mnóstwo roboty? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 a czy w takim wypadku trzeba koniecznie wymieniać koła zębate wałków rozrządu, bo mnie ta zabawa czeka w najbliższym czasie a stan tych kół zębatych wygląda na ok? a czy coś robić z napinaczem łańcuszka alternatora, bo on podobno tez potrafi po jakimś czasie stukać? czytałem kiedyś że z przy wymianie jego jest mnóstwo roboty? Pozdrawiam Jeżeli nie wymienisz kół zębatych to łańcuszek wytrzyma dużo mniej. Napinacz łańcuszka alternatora to już poważna praca bo trzeba wyjmować silnik z ramy i sporo rozkręcać aby go wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.