Fazorex82 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Jestem zadowolonym posiadaczem tej maszyny.Nic w niej nie peka a z innymi litrami na trasie radzi sobie bez problemow.Turystyka jak najbardziej (szybka), mam 184cm wzrostu i dla mnie jest motocyklem bardzo wygodnym po R1 i CBR1000rr.Genialna maszyna.Wyczynowo nie jezdze wiec jak pojdzie kolo to spadajac tluke nim o asfalt ile wlezie i jak napisalem wczesniej nic nie peka.Mam kolege ktory tez to katuje i tylko chwali.O rame to bym sie martwil ale w gsxr :D hehehe.Jedyny minus to szybko zuzywajaca sie tylnia opona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeme Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No to ja następny jestem :D ZX10R `07. Ale za dużo to o nim nie powiem bo krótko tym latam. Jedynie że przy moich 187cm i 105 kg wagi jest zajebiście wygodny jak na sporta :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 polatalem troche w koncu z porownaniu z r1 06' ma o wiele lepszy dol, ale brakuje mu tego "jebniecia" przy koncu obrotow . Niestety amor skretu szybko sie wyrabia i trzeba by go przestroic :icon_rolleyes: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ostatnio przerabiałem oryginalne tytanowe kominy do ZX10R 2007r koledze powyżej -"przeme" na przeloty ,założyłem po 55mm średnica wewnętrzna przelotu z blachy perforowanej i wytłumienia w celu uzyskania basowego i miękkiego soczystego dźwięku. Jeśli ktoś będize zainteresowany dysponuję fotostory z etapów przeróbki mogę udostępnić na meila . Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Niestety amor skretu szybko sie wyrabia i trzeba by go przestroic :icon_rolleyes: On ma fabrykę, regulowany? Ohlins? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przeme Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ostatnio przerabiałem oryginalne tytanowe kominy do ZX10R 2007r koledze powyżej -"przeme" na przeloty ,założyłem po 55mm średnica wewnętrzna przelotu z blachy perforowanej i wytłumienia w celu uzyskania basowego i miękkiego soczystego dźwięku. Jeśli ktoś będize zainteresowany dysponuję fotostory z etapów przeróbki mogę udostępnić na meila . Potwierdzam i polecam :buttrock: On ma fabrykę, regulowany? Ohlins? Tak :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No to co za problem pokręcić regulacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 no wlasnie jest skrecony na maxa :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 no wlasnie jest skrecony na maxa :icon_razz: To musi być jakiś chu*owy ten ochlins :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 czy ja wiem , mialem taki sam w k4 katowalem teraz go niszcze w r1 i dalej bangla jak nowka... :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 fabryczny ohlins mozna wy**bac i załozyc hiper pro. Co do silnika i jebniecia na górze to jest to rzeczywiscie mniej wyczuwalne niz w R1 bo zaczyna sie wczesniej i przebiega łagodniej. Pozycja na motocyklu zwłaszcza dla osoby wyzszej jest w h*j niewygodna wiec nie wiem jak niektorzy jezdzą i pisza ze wszystko jest gitara. Siodło jest coprawda w miare nisko, srodek ciezkosci tez, przez co motocykl prowadzi sie stabilnie /zwłaszcza w wolnych łukach, w szybszych gorzej bo trudniej go złamac/ ale wysoko podniesione podnozki powoduja ze łokcie nie sa przy zbiorniku tylko z boku kolan nawet wtedy jak jezdziec przesunie na maxa dupsko do tyłu. Do tego nisko położona kierownica powoduje ze jezdziec jest praktycznie cały czas podparty na rękach. Do plusów na pewno zaliczył bym silnik i stabilnosc motocykla , a do minusów hamulce i położenie kierowcy. Opony jakie najbardziej mi odpowiadały na tym sprzecie to pirelli dragon supercorsa pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 fabryczny ohlins mozna wy**bac i załozyc hiper pro. co masz na mysli?? na ulicy daje rade , na torze nie jest skrecony ma maxa i ladowania przy 140 na wyjsciu ze skreconym kolem ogarnia i odcine na 4 tym biegu przy 250 z jednym trzepnieciem robi... co chciec wiecej??? :icon_mrgreen: wiadomo ze wersja race i street do zx10 sie rozni srednica tloka ale i cena rowniez... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 co masz na mysli?? na ulicy daje rade , na torze nie jest skrecony ma maxa i ladowania przy 140 na wyjsciu ze skreconym kolem ogarnia i odcine na 4 tym biegu przy 250 z jednym trzepnieciem robi... co chciec wiecej??? :icon_mrgreen: wiadomo ze wersja race i street do zx10 sie rozni srednica tloka ale i cena rowniez... No to co za problem, kupujesz Hyperpro RSC i przy odpowiednim ustawieniu nawet raz nie trzepnie kierą. Ba, jak na maxa skręcisz to nie skręcisz :biggrin: Tyle, że po 5 tys. km słyszę jakieś dziwne cykanie w amorku jak się kierownicą skręca na postoju :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skr3czu Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam, Jak ustawić w kawasaki zx10r 05, godzinę ? bo nie chcący zresetowałem :evil: p.s mam nadzieje, że do dobrego działu, dałem temat... Pozdrawiam. Cytuj Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz: https://www.facebook.com/StuntDrift100Mocy Daj "Lubie to!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Do krótkich spodenek na motocykl polecam sandały Nike, koniecznie bez skarpetek. Jutro zadzwonię do kumpla i zapytam. Spróbuj wcisnąć długo mode a później selectem i zatwierdzasz znowu mode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.