Skocz do zawartości

Fazorex82

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Fazorex82

  • Urodziny 04/28/1982

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle...ludzie...
  • Skąd
    Gorzyce

Osobiste

  • Motocykl
    zx10r 06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1081880
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Fazorex82

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Nie wystepuja.Ani drgna.Sprawdzalem dokladnie.Chodzi mi o linke w pancerzu taka stalowa jak spiralka zakonczona gwintem ktora mozna podkrecic obroty na wyrzsze wkrecajac ja.Ma to kazde moto tutaj jest wygodne regulowanie bo nie trzeba plastikow sciagac po to ta linka.Ale jest jeszcze jedna srobka jakas na sprezynce dziwna od gory do ktorej tez dochodzi slimak i sie zastanawiam czy jakby jej nie popuscil obroty by nie zmalaly.
  2. Krecilem tylko jedna.Ta co wystaje na lince spod owiewek i ona tylko popycha slimaka z linkami (wkrecajac ja mozna go wypchac i podniesc obroty.Ta druga nic nie ruszalem dlatego pytam czy moze byc to.Dzisiaj podczas dzidowania dalo sie zauwazyc ze nie schodzi z obrotow za kazdym razem trzeba bylo odbijac manetka do samego konca zeby zszedl.Podczas jazdy jego podwyzszone obroty wynosza okolo 2000.Jak mowie nic nie bylo grzebane stalo sie samo z siebie i kurde sam juz nie wiem.Chyba tutaj bedzie potrzebny mechanik bo ja raczej nic nie zrobie.
  3. Wiec tak.Linki sa wyregulowane super.Uklad ma nowy plyn i jest odpowietrzony wiec to nie to na 100%.Caly czas ma wieksze obroty kolo 1300-1400.Przy tym slimaku na ktory nawiniete sa linki da sie zauwazyc srubke wkrecana ktora go odpycha po wkreceniu (chyba ustawianie obrotow)to jest taka linka ktora idzie do dolu owiewek i stamtad mozna powiekszyc obroty srubokrentem.Wykrecilem ja troche wiecej zeby miec pewnosc ze na niej sie nie spiera kopyto slimaka(sorki za jezyk ale chyba kazdy rozumie a ja nie jestem mechanikiem wiec nie wiem jak nazywac).Wnikajac zauwazylem jeszcze inna srubke w pionie do ktorej dochodzi inne ramie slimaka i na niej sie zatrzymuje.Pod ramieniem slimaczka sie nie poddaje ale palcem wciskajac od spodu wchodzi (sprezynuje bo jest tam na tej srubce sprezynka nawinieta).Od gory ma dwie srubki ktore dokrecajac wyciagna ja w gore co pozwoli zmniejszyc obroty bo ramie slimaczka wesprze sie glebiej i da taki efekt jak odbicie manetki.Czy ja dobrze kombinuje czy to cos innego?I jak wogole sie to stalo ze samo z siebie sie mi takie cyrki porobily:)
  4. Zaczyna sie normalnie nie wiem ile ma na ssaniu dokladnie i tak sobie pracuje.moze z 15-20 sekund.I zaczynaja powolutku wzrastac obroty.Przy mnie doszedl do 4500 i mu przerwalem sesje:).Wydawac by sie moglo ze beda rosly do konca systematycznie powoli.Gdyby to byly linki wydaje mi sie ze dzialo by sie tak tez na cieplym juz moto a tymczasem na cieplym jest normalnie i wszystko gra.No moze pozatym ze ma wolne obroty jakies 1200-1300.Rolgaz w pelni sprawny ladnie odbija.Wymontuje te linki jakos i sprawdze i wtedy sie zobaczy.Zeby nie bylo zaczelo sie dziac to samo nic przy moto nie bylo grzebane bo stosunkowo mlode.Dopiero idzie na pierwsza regulacje zaworow filtr itp.
  5. Witam.Jak w tytule.Zimna maszyna zostaje odpalona.Chwilke dziala normalnie i po chwili obroty zaczynaja wzrastac.Nie ma znaczenia czy uzyskal juz 40-50C obroty nadal wzrastaja powoli.Po odwinieciu manetki w odwrotna strone (od siebie) obroty staja sie normalne i jest wszystko ok.Probowalem regulowac linki ale to nei to.Prosze o jakakolwiek wskazowke czy pomoc.Pozdrawiam.
  6. Stan bdb do lakierowania nie popekana wszystkie uchwyty kompletne.
  7. Jak w opisie.Czarna.Prawie nowka nie smigana idealna.
  8. Jak w opisie.Czarna.Prawie nowka nie smigana idealna.
  9. Czesc.Sluchaj odkrec sobie pokrywe tam gdzie wchodzi ciegno od wajchy zmiany biegowi sprawdz dokladnie mechanizm zmiany biegow.Ja mialem taki sam przypadek i chodzilo o to ze urwal sie tam jakis maly dzyndzelek ktory podobno sie wlasnie lamie przy agresywnej za mocnej zmianie biegu.Pisze tak nieprofesjonalnie bo nie jestem mechanikiem ale moze znajdziesz dzieki temu problem i Ci to pomoze.Jezeli jest urwane to co mowie jest oipcja ze mozna to zespawac.
  10. Ta kontrolka to jest poziom oleju a nie cisnienia oleju...Przeczytaj instrukcje do motocykla.
  11. Jestem zadowolonym posiadaczem tej maszyny.Nic w niej nie peka a z innymi litrami na trasie radzi sobie bez problemow.Turystyka jak najbardziej (szybka), mam 184cm wzrostu i dla mnie jest motocyklem bardzo wygodnym po R1 i CBR1000rr.Genialna maszyna.Wyczynowo nie jezdze wiec jak pojdzie kolo to spadajac tluke nim o asfalt ile wlezie i jak napisalem wczesniej nic nie peka.Mam kolege ktory tez to katuje i tylko chwali.O rame to bym sie martwil ale w gsxr :D hehehe.Jedyny minus to szybko zuzywajaca sie tylnia opona...
  12. Witam.Szukam lewego podnozka kierowcy (sam podnozek na ktorym sie spiera but bez calego seta) do kawasaki zx10r 2006-07 rok.Czy posiadasz cos takiego?pozdrawiam.
  13. Witam.A to sie przylacze:).Czy w takim razie prestone bedzie dobrym plynem jezeli chce zrobic dolewke do zbiorniczka a juz cos tam jest?pisze cos bo moto dopiero kupilem a nie wiem co jest zalane i jest za maly poziom.Pasowalo by dolac kapke.Nie chce wymieniac calkowicie bo nie widze sensu.Chodzi zeby sie wymieszal i wszystko bylo ok.Dziekuje z gory za info.
  14. Mialem takie cyk cyk cyk u siebie w erłanie.Wizyta u mechanikow nic mi nie powiedziala.Bylem u trzech.Jeden stwierdzil ze lancuch.Drugi ze ten pierwszy to baran bo lancuch jak juz to sie tlucze a nie cyka i ze to zawory.W akcie desperacji i niewiadoma cykajaca sprzedalem motocykl...hehehe.Aha i pierwszy mechanik stwierdzil ze moze mi wlac gestszy olej co wyciszy cykanie lancuszka.Ja nieswiadomy i zielony w mechanice posluchalem. Cykanie nie ustapilo moze troche bylo stlumione a moze to podswiadomosc ze powinno byc ciszej bo gesty olej:).Natomiast problem powstal inny.Przez za gesty olej zasyfilo sie sprzeglo i zaczelo slizgac i ciagnac nawet na wcisnietej klamce do spodu po wbiciu jedynki.Czyszczenie sprzegla plus nowy olej i mnostwo nerwow i nieprzyjemnych rozmow z mechanikiem.Zacznij od zaworow ja przynajmniej bym tak zrobil.Jezeli wyglupilem sie taka odpowiedzia to prosze o skarcenie i naprowadzenie na prawidlowy tok rozumowania.:).Pozdrawiam
  15. Rozumie ze wypowiada sie znawca tematu:).Tak tez zrobie nie ma co srac zarem trzeba odczekac i zmiany oleju ewentualne ubytki i temperatura i moto pojezdzi troche bo dlugo stalo.Powinno byc wszystko ok bo motocykl pewny i stad moja ciekawosc:).Pytanie przy okazji.Czy jak zionie nieraz ogniem z tlumika na prawie pol metra nic sie nie dzieje?chodzi mi czy ma to wplyw na silnik?pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...