mauy86 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 ja akurat mam Audi A4 B5 i ceny lamp xenonowych na razie nie znam. musiałbym podjechać i poszukać tu i ówdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marki Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Mauy86 a Ty masz u siebie soczewkowy reflektor czy zwykły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Podobno bez spryskiwaczy i samopoziomowania policja może zatrzymać dowód rejestracyjny, ponieważ nie spełniane są wedy wymogi reflektorów xenonowych. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Wymogi te są stawiane przez ustawodawcę względem producentów aut. Nie zostaną spełnione to auto nie dostanie homologacji na nasz rynek. Dokładać sobie można i to wszystko rozbija się głównie o własną kulturę na drodze i poszanowanie innych. Co najwyżej skomplikuje nam się zdobycie pieczątki do dowodu na przeglądzie co może nas kosztować flaszkę lub dwie. Myślę, że odpowiedni reflektor, dedykowany do xenonów (soczewka + gładkie szkła) i odpowiednie wyregulowanie świateł + poziomowanie ręczne to 95% sukcesu, bo spryskiwacze można zastąpić szmatką albo na każdej stacji przemyć reflektory. Tylko takie spryskiwacze to koszt w okolicach stu złotych, jak dla mnie śmieszne pieniądze. Edytowane 13 Lutego 2009 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 mam soczewkowe. jesli chodzi o spryskiwacze to nie orientowalem sie cena, swiatla przecieram co dziennie przed kazdym wyjazdem (robilem to nawet gdy nie wlozylem owego zestawu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 tmi - akurat nie masz racji ... Wymogi są stawiane nie tylko producentom aut ... Żarówka może miec homologacje i przetwornica tez ale kiedy je połączysz razem i włożysz w swój klosz przystosowany do halogenów to twój reflektor nie ma homologacji już i moga ci zatrzymać dowód rejestracyjny . Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2005 r. nr 108 poz 908 , z poźn. zm.) w pojeździe zabrania sie stosowania przemiotów wyposażenia i cześci nie nie odpowiadajacych warunkom określonym w przepisach szczegółowych . (czyli czyli muszi mieć tego typu reflektory i zarówki- komplet , w jakim uzyskał homologacje ) Mozesz zamontować zestaw całościowy producenta homologowany jako całośc ale wymogiem jest spryskiwacz i układ samopoziomowania bo takie wymogi również są w prawie . Poza tym z tego co czytałem zestawy samodzielnie montowane na ogół nie spełniają norm emisji światła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marki Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Mauy86 to jeśli masz soczewki w reflektorach to na Twoim miejscu rozebrałbym reflektor,wymontował soczewkę i próbował coś podpasować z soczewek bixenonowych :icon_arrow: http://www.allegro.pl/search.php?string=so...=Mozilla-search .Upiekłbyś dwie pieczenie za jednym razem,bo miałbyś mijania i drogowe na xenonie czyli bi (nie mylić z orientacją seksualną ;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Mauy86 to jeśli masz soczewki w reflektorach to na Twoim miejscu rozebrałbym reflektor,wymontował soczewkę i próbował coś podpasować z soczewek bixenonowych :icon_arrow: http://www.allegro.pl/search.php?string=so...=Mozilla-search .Upiekłbyś dwie pieczenie za jednym razem,bo miałbyś mijania i drogowe na xenonie czyli bi (nie mylić z orientacją seksualną ;) ). wreszcie normalna odpowiedz warta uwagi - dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marki Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Nie wiem ile miejsca jest w reflektorze A4 ale osobiście uważam,że te soczewki bixenonowe :icon_arrow: http://www.aukcjoner.pl/gallery/000804739-.html#I1 to najlepsze soczewki do przeróbek lamp.Ponieważ są krótkie, cewka od zmiany świateł (długie-krótkie)jest schowana w soczewce , nie wystaje poza obrys i można ją zamontować na kilka sposobów.Jak do tego sprawisz sobie jeszcze stare hermetyczne przetwornice Helli to będziesz cieszył się bezproblemowym użytkowaniem takiego zestawu bardzo długo.U mnie działa to już 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 (edytowane) tmi - akurat nie masz racji ... Wymogi są stawiane nie tylko producentom aut ... Żarówka może miec homologacje i przetwornica tez ale kiedy je połączysz razem i włożysz w swój klosz przystosowany do halogenów to twój reflektor nie ma homologacji już i moga ci zatrzymać dowód rejestracyjny . Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2005 r. nr 108 poz 908 , z poźn. zm.) w pojeździe zabrania sie stosowania przemiotów wyposażenia i cześci nie nie odpowiadajacych warunkom określonym w przepisach szczegółowych . (czyli czyli muszi mieć tego typu reflektory i zarówki- komplet , w jakim uzyskał homologacje ) Mozesz zamontować zestaw całościowy producenta homologowany jako całośc ale wymogiem jest spryskiwacz i układ samopoziomowania bo takie wymogi również są w prawie . Poza tym z tego co czytałem zestawy samodzielnie montowane na ogół nie spełniają norm emisji światła Dokładnie. Nie tylko producent auta ma stawiane wymogi dla uzyskania homologacji. Przecież nie możemy sobie w autach montować wszystkiego co popadnie i co nam się podoba. Jeśli byłoby tak jak pisze tmi to również mocniejsze żarówki byłyby dopuszczalne, amerykańskie światła itd. A tak przecież tak nie jest Edytowane 14 Lutego 2009 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armacko Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 to o czym panowie piszecie to jest WSIOWY TJUNING!!!!! ludzie po jaką cholere to montowac oslepiacie innych niszczycie klosze i lustrzanki reflektorów przystosowane do innych temp. pracy nie swiecicie zgodnie z jakimikolwiek normami to nawet przeglądu na diagnostycznej nie dostanie. mowisz ze badziewia nie kupujesz jesli nie kupiułes oryginałów do swego auta to masz ZENONY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 to o czym panowie piszecie to jest WSIOWY TJUNING!!!!! ludzie po jaką cholere to montowac oslepiacie innych niszczycie klosze i lustrzanki reflektorów przystosowane do innych temp. pracy nie swiecicie zgodnie z jakimikolwiek normami to nawet przeglądu na diagnostycznej nie dostanie. mowisz ze badziewia nie kupujesz jesli nie kupiułes oryginałów do swego auta to masz ZENONY!!! eh temat dawno sie skonczyl;] od tamtej pory w aucie zamontowane sa klosze xenonowe (trafily sie tanio z robitego auta od kumpla- przod samochodu byl ok wiec tanio kupilem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.