Peterek Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Jak w temacie mam dwa pytania: Gdzie w Wawie lub okolicy można sprawdzić i jeśli trzeba zregenerować amortyzator tylny w moim moto? Tyle, że mój nie jest już oryginalny :icon_rolleyes: tzn. mam amorka i sprężynę z regulacją jej naprężenia i nic więcej. Druga sprawa to smar jaki mam użyć do prolinka. Rozkręciłem i oczyściłem całość z powodu strasznego skrzypienia. Co poniektórzy forumowicze znają mój problem :smile: . Troszkę się napracowałem i nie chcę spartolić roboty niewłaściwym smarem. Pierwsze co to łapię za puszkę Łt4, ale co "nagle to po diable", poczekam na Wasze opinie. pozdrawiam peterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Prolinka potraktuj smarem litowym. A z amorem to może lepiej poszukać oryginalnej używki do sabre (tam jest poducha pneumatyczna) niż regenerować to co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Coś do poczytania . Łt4 - litowy . Sam smaruję takim łozyska igiełkowe w dźwigniach , przy każdej wymianie łańcucha (20-30 kkm) i nie narzekam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Prolinka potraktuj smarem litowym. A z amorem to może lepiej poszukać oryginalnej używki do sabre (tam jest poducha pneumatyczna) niż regenerować to co masz. Dzięki O amorku też myślałem o używanym, ale w zasadzie nie jestem przekonany czy ten, który teraz mam, jest niesprawny :icon_rolleyes: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie koledzy, nie litowym tylko z dodatkiem molibdenu i dobrze by bylo zeby byl odporny na dzialanie wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Litowy jest odporny na działanie wody. Mam parę serwisówek do yamahy i we wszystkich producent zaleca smarować większość elementów które tego wymagają smarem litowym. W serwisówce do TT zalecają litowy w zasadzie do wszystkiego oprócz kilku śrubek od wydechu gdzie właśnie zalecają molibdenowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Serwisowka do motocykli serii VF zaleca w tym miejscu molibdenowy :) Sprobowalem kilka lat temu i bardzo ladnie dziala. Molibden daje ci jeszcze jeden czynnik samosmarujacy, ktory czepnie sie powierzchni tracych i zostanie tam na dluzej. Smar litowy tez jest dobry tylko szybciej sie zuzyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.