?S85 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Mam problem z motorem aprilia sr z 2001 r z silnikiem morini. W pierwszych momentach po odpaleniu chlodnica robi sie ciepla a po jakims czasie cylinder mocno sie rozgrzewa a chlodnica jest zimna. W tej aprilii jest jakis termostat? A moze popelnilem gdzies blad podlaczajac przewody, jak to powinno wygladac prawidlowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Wąż jeden z pompy do cylindra z cylindra do chlodnicy.i jeden z pompy odrazu do chlodnicy.Z tym ze twoje objawy to poprostu zaciety Termostat.Nie otwiera ci duzego obiegu.Woda krazy tylko Cylinder-pompa.Zamiast puscic przez chlodnice po nagrzaniu.Ogolnie termostat znajdziesz w glowicy tam gdzie sie waz zaklada.albo na wezu .Waz bedzie przedzielony i wlozony termostat.Mozesz go wymienic albo od biedy usunac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?S85 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) A jesli nie ma termostatu ani w przewodzie ani kolanku przyglowicy a chlodnica robi sie ciepla ale nie goraca a cylinder prawie parzy to skutek tego ze jest nowy i sie jeszcze dociera czy jeszcze cos jest nie tak? A jaka temperaryre powinna miec chlodnica , powinna byc goraca jak cylinder czy niekoniecznie? Aktualnie chlodnica jest caly czas ciepla i juz nie ochladza sie po jakims czasie, czy to moglo byc przez to ze bylo troszke powietrza w ukladzie? Edytowane 7 Lutego 2009 przez ?S85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Jak nie ma termostatu to chłodnica grzeje się równo z cylindrem (co jest groźnie w zimie i przy niskich temp.) Ja bym obstawił na tylko częściowo otwierający się termostat lub częściowo otwarty (zacięty). W termostacie jest wosk który po pewnym czasie ubywa. Albo kup nowy albo całkiem wywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?S85 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) A jak nalezy sprawdzic pompe oleju czy podczas krecenia rozrusznikiem bedzie widac ze podaje olej? Jak sprawdzic ssanie i czy powinno sie ruszac po przekreceniu zaplonu? Edytowane 10 Lutego 2009 przez ?S85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Sprawdź termostat, pompę czy ma jeszcze skrzydełka i poziom płynu chłodniczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?S85 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Raz na jakis czas zaczyna ciec paliwo z filtra i cieknie az sie nie skonczy w zbiorniczku, w jaki sposob to naprawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.