Skocz do zawartości

Prosze o pomoc w identyfikacji części.


Hipolit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:biggrin: :buttrock:

 

 

A wracając do tematu to cylinder jest od 175-ki bo po Fi tulei można wywnioskować więc to mam z głowy, a jak ogłaszać głowicę? Bo ten kołnierz przylegający który jest od spodu nie wchodzi w cylinder całkowicie i też nie przylega do jego powierzchni, czyli że musi być od 125-ki która ma inne Fi cylindra, tak ?

 

Przecież pisałem że głowica jest od silnika S-34 czyli WFM M06 S-34 125ccm i cylindry w silnikach S-34 mają możliwość rozwiertu. A cylinder który masz pochodzi od silnika S-32 z SHL M11. Pzdr.

 

Qurim widziałem kiedyś fajna przeróbke zamiast boczków byłą derma, błotnik tylny podniesiony na styl starych maszyn crossowych, do tego wydech poprowadzony tuż na wysokosci wyjscia z cylidra. Z przodu zawieszenie wyższe(mógłbys wykorzystać np. zawieche z jawy 350 ts z 18calowym kołem). Z przodu mała lampka wielkosci lampy od komara. Wygladało to odlot.

 

 

No tak rozkminiam przeróbkę na coś a`la rajdowe Jawy. Pomyślę jeszcze co i jak. Miałem robić replikę rajdowej SHL ale szkoda mi moich SHL-ek a że Jawa to taka przybłęda to na nią wypadło.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem wczoraj cylinder; zostawiłem go w wiadrze z gorącą wodą i postał tak dwa dni żeby wszystko odmokło, potem przemyłem go karszerem. Ale zostało jeszcze trochę rdzy którą trudno doczyścić bo jest w trudno dostępnych miejscach. I z tym mam związane pytanie: w co mogę wsadzić, w czym go zanurzyć żeby ta rdza puściła i dało się ją w większości umyć karszerem bo po między żeberka nawet nie ma jak się dostać i gwintów które są OK tez nie chce uszkodzić. A tulei i tak się przyda jeden szlif max dwa bo to nominał najprawdopodobniej. Kanał dolotowy i przelotowe wypoleruje na lustereczko tak jak robiłem to w WSK-kach i MZ-tce.

Oto zdjęcia:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56be01c1ed55600d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3162df3437294f4e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13f662fc86a5484d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c02a21203b62a061.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e21c636a7528056e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/133a7f164cd534ce.html

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego niby nie można polerować kanałów na lustro ??;> Jakoś ja tak robiłem i czuć było pozytywne efekty, z resztą to logiczne że mieszanka będzie miała mniejsze opory ;] Okazało się jeszcze że była przy nim gumowa uszczelka co idzie pomiędzy cylindrem i gaźnikiem ale nie ma jej na zdjęciach. A jak uda mi się usunąć tą rdze to i tak go pomaluje bo mam do tego specjalny spray. Tylko czym tą rdze usunąć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to znaczy wiadomo że przelotów tak się nie spoleruje bo nie ma jak do nich dojść więc raczej takiego błędy nie popełnie w tym cylindrze i nie zrobiłem tego w WSK-ach bo nie miałem potem jakiś problemów z przepalaniem na zimo ale z dolotem można powiedzieć że tak robiłem. A czy doloty tez nie robić tak na lustro ??

 

A i czy ma ktoś może jakiś pomysł na ta rdze, jakiś domowymi sposobami ? Ja na początku pomyślałem o coca-coli albo krecie ale czy to by miało w ogóle jakiś sens ?? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nigdzie nie polerujemy, mozna wydechochy przepolerować. Udowodniono ze polerowany kanał dolotowy ma grosze parametry od chropowopatego. Dlatego niektóre silniki maja specjalnie tak "porysowana" powierzchnie. Poprawia to stopień zmieszania paliwa z powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzy tak łatwo nie usuniesz. Możesz wziąć śrubokręt i skrobać te zakamarki, czasochłonne ale skuteczne. Lepiej daj do piaskowania, wtedy będzie git majonez. Polerowanie kanałów sobie odpuść, zostaw to specjalistom od SHL-ek. No i samo polerowanie i tak nic nie da, nie wiem jak polerowałeś że miałeś odczuwalny efekt. :banghead: Ale to inna historia. jakbyś go wypiaskował i zrobił szlif to by poszedł za kilka groszy. W chwili obecnej jest wart mniej więcej tyle co jego masa pomnożona x 0.40PLN/kg. :biggrin: Uszczelka na dolocie nie jest gumowa, bynajmniej powinna być z tworzywa typu tekstolit lub podobnego, były 2 rodzaje materiałów na te uszczelki/podkładki o grubości ok.5mm. Ta uszczelka jest warta więcej niż ten cylinder w obecnym stanie. :biggrin:

 

Wczoraj przeglądałem swoją kopalnię części do SHL i wynalazłem 3 cylindry, z tego jeden alu od silnika S32-U (10KM), pozostałe są żeliwne w tym jeden świeżo po szlifie, nieużywany z epokowym tłokiem. I trzeci cylinder też żeliwny po szlifie ale chyba kiepski szlif bo żaden tłok mi nie pasuje do niego, najlepszy przechodzi ale w połowie długości robi się ciasno w cylindrze. Muszę jeszcze zbadać stan cylindrów na silnikach pod stołem.

 

A wiecie że w SHL można zrobić nawet 6 czy 7 szlifów? :biggrin: Pośród wszystkich nowych tłoków jakie mam znalazłem dwa interesujące - jeden który ma nabite oznaczenie "5" jako 5 szlif a kolejny jeszcze ciekawszy tłok ma średnicę większą od niego o ok.1mm. :icon_eek: Więc spory tłoczek to jest. Ciekawe czy kiedyś "dojadę" do ostatniego szlifu w którejś SHL-ce robiąc po 5km przebiegu rocznie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SHL-ek M11mam 3 sztuki i dwie jeszcze czekają u kolegi bo nie mam miejsca narazie. :biggrin: A co z nimi robię? W sumie to nic, czasem odpalę, polatam trochę , pocieszę mordę i tyle. Uwielbiam SHL-ki i nigdy nie mam ich dość. Jazda SHL-ką to super przeżycie, fajnie się prowadzi, wygodna i nie jest taka biedna jak WSK czy WFM, a WFM też mam, WSK kompletuję dopiero. Objechałem wczoraj wszystkie złomowiska w okolicy szukając części do WSK ale niestety znalazłem tylko silnik od MZ150. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czegoś takiego kurna nie rozumiem jak można wynieść na złom części od motoru albo i cały motor banghead.gif Sam mam w garażu romecika za 2 piwa który ma iskre a został przypchany ze złomu. A części z którymi nie mam co zrobić wale pod taras a nie na złom jak jakiś idiota... A sprawny ten silnik znalazłeś ?? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A silnik niesprawny, niekompletny. Blok z wałem i skrzynia biegów. Nieźle skorodowany wał ale dało radę rozebrać na atomy ten silnik, kartery są miodzio, nie popękane, nie spawane itp. Skrzynia tez ładna, na oryg. niemieckich cząstkach no i tłok jakiś jest też. Pójdzie na allegro bo do niemieckich sprzętów nie mam chęci a szkoda żeby trafił do huty więc go uratowałem, może komuś posłuży jeszcze. Fotki zapodam na dniach bo zapomniałem zrobić ostatnio.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...