robetrd720 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam wszystkich urzytkowników ,załozyłem ten temat z myślą o pisaniu o rużnych usterkach jakie pojawiają się w naszych Klr 600 i o opisywaniu sposobów ich naprawy także piszcie wszystkim z czym macie problemy i nawzajem postaramy się wszystkiemu zaradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robetrd720 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 koledzy co sądzice o waszych klr jak się zachowują w ciężkim terenie,ja muszę przyznać mój mimo masy 150 kg radzi świetnie a szczególnie w lesie przy stromych podjazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 600 daje rade w terenie to dobre moto aczkolwiek zawiecha leciwa . co do usterek , to ja moge naopisac , co zrobic jak ktos ukreci gwint na walku pompy cieczy . A wiec , owy walek jest wymienialny, mozna go wybic i wprasowac nowy dorobiony na tokarni. Nalezy w tym celu zdajc obydwa dekle , zdjac lancuszek balansowy,zdjac balanser ze wspolnym walkeim pompy , odkrecic oslonki lozysk i wybic caly walek wraz z lozyskiem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam od dzisiaj zostałem posiadaczem klr 600 i mam pytanie dlaczego jak jadę na każdym biegu jak dodam gaz na maxa to mi mi się zadławi ? myślicie że to wina gaźnika bo przeczyściłem go i teraz wydaje się być lepiej ale nie do końca . Proszę o pomoc :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 pierwsze co zrób to sprawdz filtr powietrza. Ja miałem to samo w XT. Gaźnik regulowany był ze 3 razy..... i nic. Wymiana filtra powietrza rozwiązała problem (choć stary filtr z wyglądu był ok) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 a też macie coś takiego że moto słabo wkręca się na obroty ? Nie czy to wada klr-ów bo mam jeszcze ttr 600 i się super wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Witam Mój problem z kawasaki polega na tym ze non stop zalewa świece,nie wkręca się w obroty kicha prycha itp. zawory wyregulowane fakt faktem wydaje mi się ze to ich koniec bo już na ssących mam 0.12 luzu, rozrząd ustawiony podręcznikowo, sprawdzałem na 3 świecach ( chyba ze wszystkie były padnięte bo nie były nowe) i dalej to samo, podejrzewam jakaś cewkę tylko nie wiem która dokładnie jest za to odpowiedzialna, nie bardzo wiem również jak wyregulować gaźnik bo może to i tego powód skoro non stop świeca jest mokra czyżby dostawał za duża dawkę paliwa?? Co mnie jeszcze zdziwiło spuszczałem płyn chłodniczy i czuć było w nim benzynę nie wiem jakim sposobem tak się stało.Może ktoś z was miał taki problem lub wie jak zaradzićMotor do chwili awarii chodził elegancko nie miałem problemu z odpalaniem itp. aż pewnego dnia trach i nic zero chęci na odpalenie nawet holowanie samochodem nie pomogło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Set3 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Tak jak w samochodzie w takim wypadku płyn z chłodnicy dostaje sie do cylindra i odwrotnie. Gdyby motocykl był na chodzie mógłbyć sprawdzić czy jest ciśnienie w układzie chłodzenia. I czy przy pracującym silniku słychać bąbelki powietrza. Co może być przyczyną.Najczęściej głowica. Pęknięcie w głowicy. Może być przerwana uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą. Ale jeżeli tak to i tak wina jest po stronie głowicy. Może być pęknięcie cylindra chłodzonego płynem. Ale wtenczas mógłbyś nie mieć kompresji. Sprawdź ciśnienie kompresji. Ale jak masz na kopkę to trudniej. Czasem może podpowiedziec przyczyna. KLR jest chłodzona płynem i nie jest tak wrażliwa na zalanie zimną wodą ale jest. Może np pęknąć głowica przy wpadnięciu nagrzanym mocno silnikiem do głębokiej wody. Jak zalewa się świeca to może być też powodem niskiej kompresji. Czyli tak jak wyżej pisałem. A jak odpali to słaby. Sprawdż jakoś kompresje. Może na kopke da rade. Ale musisz dość mocno kilka razy kopnąć oraz gaz na maksa trzymać. Cytuj Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.Zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 no niestety nie mam możliwości sprawdzenia kompresy już teraz bo jest rozebrany. Tak jak mówisz powierzchnia miedzy głowica a cylindrem jest tragiczna dużo rdzy i osadów wiec jest już jeden powód, ale nie widać żeby była gdziekolwiek pęknięta, zawory hmm jeden jest w tragicznym stanie tak jakby obracał się w gnieździe reszta w sumie tez już nie ma rewelacyjnego stanu a więc zaworki, frezowanie gniazd i prowadnice do wymiany:)o tłoku nie wspomnę mam nadzieje ze tuleja ma jeszcze nominał do którego dobiorę tłok, Jedynie co mnie cieszy to to ze korbowód nie ma luzów "wykrywalnych". Ogólnie zastanawiało mnie to czy z powodu małej kompresji mogą być takie cyrki ze świecą. Czy właśnie powodem jest rozregulowanie gaźnika lub świeca. w każdym bądź razie dzięki "Set3" za sugestie:) Czy kupował ktoś z was łożyska na wał do tej klr?? Jeśli tak jaka jest mniej więcej cena i gdzie kupowaliście?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Set3 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jak głowica z zaworem to zadzwon do mnie 502486233 możemy coś wymeśleć. Jednak a czytałem późniejszą wypowiedź polecam Ci remont wymiane głowicy. Ta rdza co mówisz to nie rdza a spalony w głowicy płyn z chłodnicy oraz olej. Pozostałość. Mysle o Twoim zaworze. Cytuj Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.Zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam po raz kolejny przybywam z zapytaniem w sprawie mojego klr. Problem polega na tym że na postoju moto wkręca się w obroty tak do 5 tyś a jak już jadę to coś go dławi i mogę wykręcić jedynie 3 tyś obrotów,( zawory zrobione nie puszczają luzy ustawione według serwisówki, świeca nówka sprawdzałem na innych to samo było. rozrząd ustawiony tak jak być powinien, nie strzela nie przerywa pali od kopnięcia trzyma wolne obroty ale cały czas nie może się wkręcić jaki może być problem??zastanawia mnie gaźnik w sumie przeczyszczałem go ostatnio wiec zapchany raczej nie jest. ile mniej więcej powinna być odkręcona dysza paliwowo powietrzna?? czy jest w gaźniku jeszcze możliwość innej regulacji??Ma ktoś jakieś pomysły lub przerabiał ten problem?? dodam ze wcześniej miałem problem z odpaleniem go wszystko było ustawione a on zero odzewu nawet w tłumik nie strzelił co się okazało po przeglądnięciu wszystkich elementów zwiększyłem poziom paliwa w gaźniku tą blaszka i motor odpalił. Czy jest możliwość ze motor nie wkręca się w obroty z powodu zbyt małego stanu paliwa w gaźniku?? Pozdrawiam i liczę na jakieś sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 (edytowane) Ma ktoś może serwisówkę do tego sprzętu obrazująca rozrusznik? Edytowane 12 Sierpnia 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 ciekawe rozwiązanie napinacza łańcuszka balansowego może komuś się przyda na przyszłość http://www.klr650.net/archives/doohickey/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quiq Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Witam mam problem z kawą. Nie mam w niej rozrusznika a z kopniaka nie odpala jak by iskra byla slaba i jak lekko zalapie z kopniaka to mocno kopniak odbija. Na popych odpala bez problemu i ladnie chodzi rozrzad nowy tlok nowy uszczelki wszystkie nowe od silnika cylinder nowy. Co to moze byc pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quiq Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Siemanko moj klr ma prawdopodobnie problem z iskrą a świeca jest nowa irydowa z ngk. Sprawa jest taka ze nie idzie go odpalic z kopki a nie mam rozrusznika. dzisiaj o dziwo udalo mi sie odpalic go 5 razy ale ciezko. a z popychy odpala bezproblemwo i ładnie pracuje . a jak juz lekko z kopki załapie to gasnie jak by sie iskra nie robiła. pomóżcie bo nwm czy to cewka czy cos innego 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.