Skocz do zawartości

Wszystko o Klr 600


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich urzytkowników ,załozyłem ten temat z myślą o pisaniu o rużnych usterkach jakie pojawiają się w naszych Klr 600 i o opisywaniu sposobów ich naprawy także piszcie wszystkim z czym macie problemy i nawzajem postaramy się wszystkiemu zaradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

600 daje rade w terenie to dobre moto aczkolwiek zawiecha leciwa .

 

co do usterek , to ja moge naopisac , co zrobic jak ktos ukreci gwint na walku pompy cieczy .

 

A wiec , owy walek jest wymienialny, mozna go wybic i wprasowac nowy dorobiony na tokarni. Nalezy w tym celu zdajc obydwa dekle , zdjac lancuszek balansowy,zdjac balanser ze wspolnym walkeim pompy , odkrecic oslonki lozysk i wybic caly walek wraz z lozyskiem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

witam od dzisiaj zostałem posiadaczem klr 600 i mam pytanie dlaczego jak jadę na każdym biegu jak dodam gaz na maxa to mi mi się zadławi ? myślicie że to wina gaźnika bo przeczyściłem go i teraz wydaje się być lepiej ale nie do końca . Proszę o pomoc :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co zrób to sprawdz filtr powietrza. Ja miałem to samo w XT. Gaźnik regulowany był ze 3 razy..... i nic. Wymiana filtra powietrza rozwiązała problem (choć stary filtr z wyglądu był ok)

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Mój problem z kawasaki polega na tym ze non stop zalewa świece,nie wkręca się w obroty kicha prycha itp.

zawory wyregulowane fakt faktem wydaje mi się ze to ich koniec bo już na ssących mam 0.12 luzu, rozrząd ustawiony podręcznikowo, sprawdzałem na 3 świecach ( chyba ze wszystkie były padnięte bo nie były nowe) i dalej to samo, podejrzewam jakaś cewkę tylko nie wiem która dokładnie jest za to odpowiedzialna,

nie bardzo wiem również jak wyregulować gaźnik bo może to i tego powód skoro non stop świeca jest mokra czyżby dostawał za duża dawkę paliwa??

Co mnie jeszcze zdziwiło spuszczałem płyn chłodniczy i czuć było w nim benzynę nie wiem jakim sposobem tak się stało.

Może ktoś z was miał taki problem lub wie jak zaradzić

Motor do chwili awarii chodził elegancko nie miałem problemu z odpalaniem itp. aż pewnego dnia trach i nic zero chęci na odpalenie nawet holowanie samochodem nie pomogło.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w samochodzie w takim wypadku płyn z chłodnicy dostaje sie do cylindra i odwrotnie. Gdyby motocykl był na chodzie mógłbyć sprawdzić czy jest ciśnienie w układzie chłodzenia. I czy przy pracującym silniku słychać bąbelki powietrza.

Co może być przyczyną.

Najczęściej głowica. Pęknięcie w głowicy. Może być przerwana uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą. Ale jeżeli tak to i tak wina jest po stronie głowicy.

Może być pęknięcie cylindra chłodzonego płynem. Ale wtenczas mógłbyś nie mieć kompresji. Sprawdź ciśnienie kompresji. Ale jak masz na kopkę to trudniej.

Czasem może podpowiedziec przyczyna. KLR jest chłodzona płynem i nie jest tak wrażliwa na zalanie zimną wodą ale jest. Może np pęknąć głowica przy wpadnięciu nagrzanym mocno silnikiem do głębokiej wody.

Jak zalewa się świeca to może być też powodem niskiej kompresji. Czyli tak jak wyżej pisałem. A jak odpali to słaby.

Sprawdż jakoś kompresje. Może na kopke da rade. Ale musisz dość mocno kilka razy kopnąć oraz gaz na maksa trzymać.

Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.

Zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie mam możliwości sprawdzenia kompresy już teraz bo jest rozebrany. Tak jak mówisz powierzchnia miedzy głowica a cylindrem jest tragiczna dużo rdzy i osadów wiec jest już jeden powód, ale nie widać żeby była gdziekolwiek pęknięta,

 

zawory hmm jeden jest w tragicznym stanie tak jakby obracał się w gnieździe reszta w sumie tez już nie ma rewelacyjnego stanu a więc zaworki, frezowanie gniazd i prowadnice do wymiany:)o tłoku nie wspomnę mam nadzieje ze tuleja ma jeszcze nominał do którego dobiorę tłok, Jedynie co mnie cieszy to to ze korbowód nie ma luzów "wykrywalnych".

 

Ogólnie zastanawiało mnie to czy z powodu małej kompresji mogą być takie cyrki ze świecą. Czy właśnie powodem jest rozregulowanie gaźnika lub świeca.

 

w każdym bądź razie dzięki "Set3" za sugestie:)

 

Czy kupował ktoś z was łożyska na wał do tej klr?? Jeśli tak jaka jest mniej więcej cena i gdzie kupowaliście??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak głowica z zaworem to zadzwon do mnie 502486233 możemy coś wymeśleć. Jednak a czytałem późniejszą wypowiedź polecam Ci remont wymiane głowicy. Ta rdza co mówisz to nie rdza a spalony w głowicy płyn z chłodnicy oraz olej. Pozostałość. Mysle o Twoim zaworze.

Sklep www.netbiker.pl. Sprzedaż części do motocykli.

Zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

po raz kolejny przybywam z zapytaniem w sprawie mojego klr. Problem polega na tym że na postoju moto wkręca się w obroty tak do 5 tyś a jak już jadę to coś go dławi i mogę wykręcić jedynie 3 tyś obrotów,( zawory zrobione nie puszczają luzy ustawione według serwisówki, świeca nówka sprawdzałem na innych to samo było. rozrząd ustawiony tak jak być powinien, nie strzela nie przerywa pali od kopnięcia trzyma wolne obroty ale cały czas nie może się wkręcić jaki może być problem??

zastanawia mnie gaźnik w sumie przeczyszczałem go ostatnio wiec zapchany raczej nie jest. ile mniej więcej powinna być odkręcona dysza paliwowo powietrzna??

czy jest w gaźniku jeszcze możliwość innej regulacji??

Ma ktoś jakieś pomysły lub przerabiał ten problem??

dodam ze wcześniej miałem problem z odpaleniem go wszystko było ustawione a on zero odzewu nawet w tłumik nie strzelił co się okazało po przeglądnięciu wszystkich elementów zwiększyłem poziom paliwa w gaźniku tą blaszka i motor odpalił. Czy jest możliwość ze motor nie wkręca się w obroty z powodu zbyt małego stanu paliwa w gaźniku??

 

Pozdrawiam i liczę na jakieś sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
  • 4 lata później...

Witam mam problem z kawą. Nie mam w niej rozrusznika a z kopniaka nie odpala jak by iskra byla slaba i jak lekko zalapie z kopniaka to mocno kopniak odbija. Na popych odpala bez problemu i ladnie chodzi rozrzad nowy tlok nowy uszczelki wszystkie nowe od silnika cylinder nowy. Co to moze byc pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko moj klr ma prawdopodobnie problem z iskrą a świeca jest nowa irydowa z ngk. Sprawa jest taka ze nie idzie go odpalic z kopki a nie mam rozrusznika. dzisiaj o dziwo udalo mi sie odpalic go 5 razy ale ciezko. a z popychy odpala bezproblemwo i ładnie pracuje . a jak juz lekko z kopki załapie to gasnie jak by sie iskra nie robiła. pomóżcie bo nwm czy to cewka czy cos innego 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...