Geni Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 To ja dam obiektywną ocenę. Każdy sprzęt ma swoją niszę rynkową, ten ma taką: złom na przetop, a plastik do zmielenia na granulat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Te podróbki tym się różnią od ich oryginałów, że się lepiej sprzedają. Niektóre firmy oferują motory tanie, dopasowane do mniej zamożnej klienteli. I ci się kryzysu nie obawiają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Uwierz mi, że nie tylko tym się różnią ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 (edytowane) Te podróbki tym się różnią od ich oryginałów, że się lepiej sprzedają. Niektóre firmy oferują motory tanie, dopasowane do mniej zamożnej klienteli. I ci się kryzysu nie obawiają... Lepiej się sprzedają bo są tańsze (ale tylko przy zakupie) a za 2000...3000km nie ma już czego zbierać. Ciekawe dlaczego nie biorą się za produkcję większych moto? np.1000ccm. Pewnie dlatego że liczba wypadków śmiertelnych rosła by wprost proporcjonalnie do liczby sprzedanych moto ich produkcji. Jednym zdaniem Chińczycy robią kasę na naciąganiu ludzi na tandetne podróbki, które ciężko nazwać motocyklami. Edytowane 8 Lipca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.