piotrek3333 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Serwisówka już się sciąga a Piotrusia mądruska o nic nie będę pytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 To już Twoja sprawa kogo będziesz się pytał, ja Ci tylko chcę pomóc. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosekrolnik Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Witam, :icon_arrow: może nie w temacie ale nie chciałem zakładać nowego. Jak sie okazało w mojej XT po 1500km od remontu zawiodły pierścienie prawdopodobnie był przegrzany motocykl latem, Nie wiecie może gdzie można kupić same pierścienie Wossnera? Może by podpasowały Oryginalne YAMAHA'y. Jeżeli ktoś sie orientuje w moim problemie to proszę o pomoc. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Cewka sprawdzona i jest ok.Spotkał się ktoś z taką usterką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Moduł... sprawdzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja bym tam spreżenie sprawdził;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Sprężanie jest ok bo jak odłącze dekompresator to kopka staje jakby był na biegu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 To o niczym nie świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 no ale kompresji nie mógł straci w ciągu 3s. To na 100% nie jest kompresja nie jest to moje pierwsze moto przy braku kompresji brakowało by mocy lub pracowal nierówno, ale powinien odpalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Skoro jest iskra paliwo również podawałeś i nic nie dało zostały luzy zaworowe innej mozliwosci nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Zawory sprawdzałem przy okazji rozrządu.Czy ktoś zna się na gaźniku w XT bo ja raczej to obstawiam tylko nie wiem jak się do tego zabrac słyszałem że jest później problem z synchronizacją gaźników! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 W singlu nie synchronizuje się gaźników, trzeba je odpowiednio ustawić (jeśli nie ruszasz fabrycznych ustawień to nie powinno być problemów) W XT drugi przelot załącza się przy wyższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Rozwiązany już jest ten problem? Mi przydażyło się dzisiaj cos bardzo podobnego- moto kupilem tydzien temu, jezdzil jak ta lala. postal tydzien, dzisiaj probowalem go odpalic, zaskoczyl na kilka sekund, zgasl i dupa blada :banghead: . nie moge wykręcic świecy bo nie mam odpowiedniego klucza bo dostęp nie jest zbyt dobry. dla pewnosci moze ktos mi powie jaki numer jest potrzebny do wykrecenia swiecy? Czy to normalne ze z lezacego moto wylewa sie paliwo z gaznika? Ciekawi mnie jeszcze jedno- po prawej stronie gaznika nad napisem wychodzi do gory metalowa rurka, zalozony jest na nia czarny szlaufik zakonczony plastikowym zgrubieniem i otworem i siedzi to sobie luzakiem pod siedzeniem :rolleyes: co to u diabla jest, jak krece rozrusznikiem to ani nie ssie ani nie dmucha z tego zakonczenia. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Sprężanie jest ok bo jak odłącze dekompresator to kopka staje jakby był na biegu! A przy odłączonym dekompresatorze z kopki pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3333 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 A przy odłączonym dekompresatorze z kopki pali? Dekompresator odłączałem przy zaworach,przy kopce trzeba chyba pokrywe demątowac.Jest jakaś różnica! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.