pieciu7 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 witm mam problem z moja yamaha r6 2000r. motocykl do 10tys obrotow przyspiesza dobrze jednak na dalsze obroty bardzo wolno sie wkreca i slychac jak cos "pierdzi";) dzieje sie tak na kazdym biegu gdy konkretniej odkrece manetke. W moto wymienilem olej swiece zrobilem synchro gaznikow sprawdzalem tez sprzeglo tarcze mieszcza sie w normie z serwisowki ale nie pomoglo dalej sie nie zbiera. Czego moze byc to przyczyna?? prosze o pomoc jesli ktos mial podobny przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINJA1977 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zrobiłeś tylko synchro gaźników czy również sprawdziłes poprawność podawanej do poszczególnych gaźników mieszanki paliwowo-powietrznej ? Sprawdź filtr powietrza. A jak moto odpala ? Jak trzyma obroty na wolnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Zrobiłeś tylko synchro gaźników czy również sprawdziłes poprawność podawanej do poszczególnych gaźników mieszanki paliwowo-powietrznej ? Sprawdź filtr powietrza. A jak moto odpala ? Jak trzyma obroty na wolnych ? podawania paliwka nie sprawdzalem moto zapala dobrze obroty na wolnych troche faluja jakby zalewalo jedan gaznik po czym przepala i chodzi rowno wiec moze to jest ta przyczyna? filtr powietrza jest ok polaczenia wszystkie tez ok moto falowalo od poczatku jak kupilem tez ja zalewalo na wolnych ale wtedy bylo wszystko ok obrtoy moto trzyma ok Edytowane 24 Stycznia 2009 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINJA1977 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) podawania paliwka nie sprawdzalem moto zapala dobrze obroty na wolnych troche faluja jakby zalewalo jedan gaznik po czym przepala i chodzi rowno wiec moze to jest ta przyczyna? filtr powietrza jest ok polaczenia wszystkie tez ok moto falowalo od poczatku jak kupilem tez ja zalewalo na wolnych ale wtedy bylo wszystko ok obrtoy moto trzyma ok Więć właśnie - najlepiej zacząć od najprostszych przyczyn.Sprawdź czy kazdy gaźnik dostaję taki sam skład paliwowo-powietrzny (śruby regulacyjne zazwyczaj u spodu gaźników).Nie jest to absolutnie trudna czynność ale najlepiej ją wykonywac przy okazji synchro.Często się zdaża że jak ktoś wcześniej przy tym kopał to nie będą prawidłowo ustawione. Powinno to znacznie poprawić prace silnika. Aha zapomniałem - jak wykręcisz świece porównaj poszczególne jak wyglądają.Jak są mocno okopcone lub mokre od paliwa tzn. dokładnie to oczym mówiłem wczesniej.Powinny być wszystkie suche i o kolorze piaskowym. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez NINJA1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Więć właśnie - najlepiej zacząć od najprostszych przyczyn.Sprawdź czy kazdy gaźnik dostaję taki sam skład paliwowo-powietrzny (śruby regulacyjne zazwyczaj u spodu gaźników).Nie jest to absolutnie trudna czynność ale najlepiej ją wykonywac przy okazji synchro.Często się zdaża że jak ktoś wcześniej przy tym kopał to nie będą prawidłowo ustawione. Powinno to znacznie poprawić prace silnika. Aha zapomniałem - jak wykręcisz świece porównaj poszczególne jak wyglądają.Jak są mocno okopcone lub mokre od paliwa tzn. dokładnie to oczym mówiłem wczesniej.Powinny być wszystkie suche i o kolorze piaskowym. swiece sa ok sprawdzalem maja kolor kawy z mlekiem nie sa okopcone wiec skald jest chyba ok. a moze zaworek iglicowy puszcza na jednym z gaźnikow i go przylewa na wolnych obrotach ale wkreca sie dobrze silnik na obroty tylko podczas jazdy szarpie tak jak pisalem na poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zaczalbym od sprawdzenia wydajnosci kranika - to najlatwiejsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sprawdź TPS !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sprawdź TPS !!! jak sprawdzic ten czyjnik tps wiem co to jest tylko jak go ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeśli masz miernik uniwersalny to proste. Mierzysz jego rezystancję jako pierwszą czynność i powinność pomiędzy terminalem niebieskim i niebiesko-czarnym (odłączasz wtyczkę od TPS i mierzysz maxymalną rezystancję która ma wynosić 4 - 6 kilo ohma) Potem sprawdzasz potencjometr: Mierzysz płynność przejścia rezystancji pomiędzy żółtym a czarno-niebieskim. (ma przechodzić płynnie podczas kręcenia rollgazem) Na koniec ustawiasz pozycję luzując TPS. Włącz zapłon (przekręć kluczyk) i odłącz wtykę od tps a potem podłącz spowrotem. Obrotomierz ma wskazywać 5 000rpm. Jeśli wskazuje 0 to kręcisz w prawo, a jeśli wkazuje 10 000 to kręcisz w lewo aż osiągnie 5 000rpm. Po tych zabiegach masz pewność prawidłowego działania TPS, powodzenia :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.