Skocz do zawartości

Yamaha yzf 600 r6 2000rok problem przerywa


pieciu7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witm mam problem z moja yamaha r6 2000r. motocykl do 10tys obrotow przyspiesza dobrze jednak na dalsze obroty bardzo wolno sie wkreca i slychac jak cos "pierdzi";) dzieje sie tak na kazdym biegu gdy konkretniej odkrece manetke. W moto wymienilem olej swiece zrobilem synchro gaznikow sprawdzalem tez sprzeglo tarcze mieszcza sie w normie z serwisowki ale nie pomoglo dalej sie nie zbiera. Czego moze byc to przyczyna?? prosze o pomoc jesli ktos mial podobny przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś tylko synchro gaźników czy również sprawdziłes poprawność podawanej do poszczególnych gaźników mieszanki paliwowo-powietrznej ?

Sprawdź filtr powietrza.

A jak moto odpala ?

Jak trzyma obroty na wolnych ?

 

 

podawania paliwka nie sprawdzalem moto zapala dobrze obroty na wolnych troche faluja jakby zalewalo jedan gaznik po czym przepala i chodzi rowno wiec moze to jest ta przyczyna?

filtr powietrza jest ok polaczenia wszystkie tez ok

moto falowalo od poczatku jak kupilem tez ja zalewalo na wolnych ale wtedy bylo wszystko ok

obrtoy moto trzyma ok

Edytowane przez pieciu7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podawania paliwka nie sprawdzalem moto zapala dobrze obroty na wolnych troche faluja jakby zalewalo jedan gaznik po czym przepala i chodzi rowno wiec moze to jest ta przyczyna?

filtr powietrza jest ok polaczenia wszystkie tez ok

moto falowalo od poczatku jak kupilem tez ja zalewalo na wolnych ale wtedy bylo wszystko ok

obrtoy moto trzyma ok

 

 

Więć właśnie - najlepiej zacząć od najprostszych przyczyn.Sprawdź czy kazdy gaźnik dostaję taki sam skład paliwowo-powietrzny (śruby regulacyjne zazwyczaj u spodu gaźników).Nie jest to absolutnie trudna czynność ale najlepiej ją wykonywac przy okazji synchro.Często się zdaża że jak ktoś wcześniej przy tym kopał to nie będą prawidłowo ustawione.

Powinno to znacznie poprawić prace silnika.

 

Aha zapomniałem - jak wykręcisz świece porównaj poszczególne jak wyglądają.Jak są mocno okopcone lub mokre od paliwa tzn. dokładnie to oczym mówiłem wczesniej.Powinny być wszystkie suche i o kolorze piaskowym.

Edytowane przez NINJA1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więć właśnie - najlepiej zacząć od najprostszych przyczyn.Sprawdź czy kazdy gaźnik dostaję taki sam skład paliwowo-powietrzny (śruby regulacyjne zazwyczaj u spodu gaźników).Nie jest to absolutnie trudna czynność ale najlepiej ją wykonywac przy okazji synchro.Często się zdaża że jak ktoś wcześniej przy tym kopał to nie będą prawidłowo ustawione.

Powinno to znacznie poprawić prace silnika.

 

Aha zapomniałem - jak wykręcisz świece porównaj poszczególne jak wyglądają.Jak są mocno okopcone lub mokre od paliwa tzn. dokładnie to oczym mówiłem wczesniej.Powinny być wszystkie suche i o kolorze piaskowym.

 

swiece sa ok sprawdzalem maja kolor kawy z mlekiem nie sa okopcone wiec skald jest chyba ok. a moze zaworek iglicowy puszcza na jednym z gaźnikow i go przylewa na wolnych obrotach ale wkreca sie dobrze silnik na obroty tylko podczas jazdy szarpie tak jak pisalem na poczatku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz miernik uniwersalny to proste. Mierzysz jego rezystancję jako pierwszą czynność i powinność pomiędzy terminalem niebieskim i niebiesko-czarnym (odłączasz wtyczkę od TPS i mierzysz maxymalną rezystancję która ma wynosić 4 - 6 kilo ohma) Potem sprawdzasz potencjometr: Mierzysz płynność przejścia rezystancji pomiędzy żółtym a czarno-niebieskim. (ma przechodzić płynnie podczas kręcenia rollgazem) Na koniec ustawiasz pozycję luzując TPS. Włącz zapłon (przekręć kluczyk) i odłącz wtykę od tps a potem podłącz spowrotem. Obrotomierz ma wskazywać 5 000rpm. Jeśli wskazuje 0 to kręcisz w prawo, a jeśli wkazuje 10 000 to kręcisz w lewo aż osiągnie 5 000rpm. Po tych zabiegach masz pewność prawidłowego działania TPS, powodzenia :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...