Budzik-WGR Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Ja wybrałem marke Silvertail poniewaz jest mi ona najbardziej znana :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Castelli Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Tak jak pisalem wczesniej ze wzgldów finansowych w tym roku rozwiercilem swoje wydechy :lol: Efekt wyszedl jak dla mnie super i to co teraz wydobywa sie z tlumikow bardzo mi odpowiada :D .Byc moze cos tam na mocy stracilem ale jest mi to zupelnie obojetne i Cobra musi poczekac na przyszly sezon :D :lapagora: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatoine Opublikowano 3 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Muszę pochwalić serwis Hondy w Łodzi. Po rozmowie na temat tłumików sami zaproponowali, że ściągną wszystkie trzy ( tzn. Cobra, V&H oraz Silvertail) abym mógł sobie na miejscu któryś wybrać.To mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 oPOdobaja mi się dragpipe Cobry, alepatrząć na średnicę rur moto straci na swym basowym pomruku...Zyska jesynie na dzwięku zasysania powietrza w wydechy przy zdejmowaniu go z obrotów :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość samotnik Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 Czesc witam Naleze do grupy osob ktora poprostu lubi wiedziec i nie chca powielac błedów innych- sprawa wydechow tez mnie interesowała dlatego zaczałem drazyc temat . Chcac osiagnac fajny efekt akustyczny a nie duza ilosc halasu zaczalem zastanawiac sie jak polepszyc ten efekt w moim "dziewiczym" intruderze. Gdzie mozna uzyskac najbardziej wyczerpujace informacje niz w serwisach moto rozmawiałem ludzmi ktorzy naprawiaja i jedza ,ale nie jednym czy dwoch tylko kilkunastu a wiec telefon w reke i przedzwoniłem do lacznie 12 serwisow w naszym kochanym kraju (nie bede podawał nazw zeby niebyc posadzonym o kryptoreklame) ale chodzi mi o serwisy z W-wy Rybnika Gdanska Zielonej Gory łodzi Jasła Poznania Lublina i mozna okreslic te informacje ktore uzyskałem w nastepujacy sposob 1.Klient chce miec głosne wydechy na gwarancji - i je podziurawic -klient traci gwarancje 1a.Klient chce po gwarancji miec glosno i placi my prujemy na maxa bo tak jest szybko i efektownie i tak i tak tak do nas wroci po czesci lub do naprawy 2.Rozwiercasz wydech "wybeszasz go" całkowicie lub nawet w czesci powodujesz ze predkosc wylotowa spalin jest wieksza i zawory wydechowe oraz gniazda szybciej sie wypalaja 3.Zludne jest wrazenie ze jadac grzmiaca maszyna masz wieksza moc na hamowni wychodzi wszystko czarno na białym maszyna traci poprostu pare koni (warto sprawdzic ) niektore firmy moga wam takie dane udostepnic 4.Nalezy zapoznac sie ze zjawiskami falowymi w rurze wydechowej ktore niekorzystnie "po rozwierceniu" wplywaja na krzywa mocy i momentu obrotowego 5.Tłumik akcesoryjny - nie jest całkowicie w srodku pusty jego wnetrze jest kompromisem miedzy osiagami silnika,dzwiekiem, a zbyt wczesnym zuzyciem silnika 6.Loius jak juz wyzej pisał jeden z kolegow produkuje koncowki ale bez atestu i maja sie one jak kamien wegielny do wegla kamiennego 7.Jezeli ktos sprzedajac moto ogłasza sie ze jego moto ma pełne wydechy to jest DUUUzy plus-- a to ze ma je puste napewno taki silnik przejezdzi mniej niz z wyprutymi wydechami (tylko ze u nas w kraju tak czesto zmieniaja one własciciela :D8. Wieksze zuzycie oleju i owszem 9. W tym temacie niema kompromisow alebo sie robi wredne dziury w tłumikach i udaje ze jezdzi maszynao 1 litr wiekszej pojemnosci albo kupuje akcesoryjne wydechy Reasumujac kazdy z nas chciałby zeby jego maszyna była niepowtarzalna brzmiała i wygladała lepiej lub chociaz troche inaczej niz innych ale jakim kosztem jezeli kosztem zywotnosci silnika mojego motocykla na ktory oszczedzałem tak dlugo to ja dziekuje Moze kiedys kupie sobie akcesoryjne solidne wydechy ktore nie sa okaleczone wiertarkami lub szlifierkami a motocykl zabrzmi nie z bolu tylko z radosci Chetnie przeczytam nastepne posty na ten temat moze jeszcze nie wszytko wiem na ten temat Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 29 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2004 Po części prawda, choć nie do końca. Owszem przy silnikach wysokoobrotowych zjawiska falowe w kanałach wydechowych mają duże znaczenia, w silnikach wolnoobrotowych jego znaczenie jest mniejsze. Co do wcześniejszego zużycia wydechowej części głowicy, jest to też prawda choć przespieszenie zużycia jest naprawde niewiele większe. Co do samego intruza 1400 sprawdziłem to motocykl naprawdę się trochę lepiej zbiera niż na oryginalnych wydechach. Nie jestem zagorzałym wielbicielem wykręcania kolejnych koników z silnika, wolę się cieszyć tymi co mam zato znacznie dłużej. W silnikach wolnoonrotowych wystarczy ustawić trochę bogatszą mieszankę paliwowo-powietrzną co powoduje niejako powrót stosunku paliwo - powietrze do stanu przed zmianą wydechów. Wypalanie się gniazd wydechowych spowodowane jest głównie przez zbyt ubogą mieszankę paliwowo powietrzną, spalanie takiej mieszanki powoduje znaczny wzrpst temperatury w komorze splania, a tym samym przegrzewanie zaworów i gniazd wydechowych (czyt. wypalniem). Silnik spalinowy jest tak skonstruowany, że jest taki moment (kilka stopni) podczas którego otwarte są zawory ssace i wydechowe. W ukłazie wydechowym wytłumionego silnika ciśnienie spalin powoduje zatrzymanie w komorze spalania nowej porcji mieszanki paliwowo-powietrznej. Z tego powodu Cobra sugeruje, żeby z dragpipe montować również dynoyet. Można jeździć bez większej szkody dla silnika na pustych wydechach, ale trzeba pamiętać żeby do każdej zmiany wydechów zestroić z nimi gaźniki. Wydech jeśli już jest pusty nie powinien też być za krótki (trochę mało precyzyjne to określenie :)). Pozdroofka :D P.S. Czekam na dyskusję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Podobno niezłe, ale podpytaj dokładniej się pompki on ten temat zgłębiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 wild stara wystarczy lekko otworzyć. moim zdaniem, XV 1600 ma chyba najładniejsze brzmienie silnika z jap'ów V2. polecałbym przeróbkę oryginalnego wydechu - super dźwięk, kasa w kieszeni i przyjemność z hand-made customu... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Szafir widzę, że cały czas walczysz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Szafir widzę, że cały czas walczysz właściwie to już po zawodach...wszystko zrobione /oprócz aerografu/.A w kwesti wydechów - to swoje po prostu wyprułem 'do cna' :banghead: efekt lepszy niż się spodziewałem - polecam odwierty w seryjnych tłumikacha kolega Samotnik W tym temacie niema kompromisow alebo sie robi wredne dziury w tłumikach i udaje ze jezdzi maszyna o 1 litr wiekszej pojemnosci albo kupuje akcesoryjne wydechy to chyba średnio czuje :P o co chodzi ludziom ingerującym w seryjne motocykle, albo jest dilerem którejś z wymienionych firm...he, he ...wredne dziury - :smile2: - i udawanie...dobreee :lol: Na custom show będzie pełno tych 'udawaczy', no i 'wrednych dziur' w tłumikach... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Ja posiadam wydechy Silvertail -są rewelacyjne !!!!!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 To ja dorzuce swoje trzy grosze do tematu. Niedawno wyczyscilem zypelnie wydechy w mojej magnie (i tak nie byly oryginalne). Brzmi wedlug mnie lepiej, chociaz niektorzy twierdza ze tak jakbym mial dziure w tlumiku :/ Byc moze jest w tym troche prawdy :banghead:Co do szkodliwosci takiego zabiegu dla motocykla, przeciez wiekszosc i tak ma puszke do ktorej schodzi sie caly uklad wydechowy, czy w takim przypadku tez maja znaczenie efekty falowe itp? Czy raczej niebardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Przed Dragiem miałem XV750 Virago. Na pierwszy ogien poszły wystające piszałki. Było mało. No to wywierciłem cztery otwory fi10 mm. Nadal było mało. Wywierciłem więc w koło fi10. Dalej nie było to. Więc rozwierciłem to na maxa wiertłem 12 że tylko cienkie ścianki trzymające tył zostały. I wydawało mi się że już jest w miarę OK. Nic bardziej mylnego. Posłuchałem Cobry w innym XV750 to wymiękłem. Następny ruch to poszukiwania i montaż oryginalnej Cobry. W tym momencie dopiero odczułem ulgę i zadowolenie. W tej chwili w Dragu mam tez Cobrę DragPipes i to jest dopiero solidny Gang. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Senio -> te Cobry to są z oryginalnymi tłumikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Senio -> te Cobry to są z oryginalnymi tłumikami? Nie rozumiem pytania. Cobra to cobra. Customowe wydechy.Tak wyglądają w moim dragu :http://members.lycos.co.uk/senio/foto/XV750/Drag.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.