don waco Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Witam Mam maly problem , chodzi mi mianowicie o to ze motor nie chce jechac z dolnych obrotow caly czas 1, max 2 bieg chodz z 2 ciezko jechac bo dopiero jesli juz wkreci sie na 6 tys to jedzie wiadome ale na dole 0 nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 prubowales wyczyscic gaznik albo ustawic?? sprawdz tez świece najlepiej wymien ja zobacz co sie bedzie działo i zobacz jak wyglada filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jechałem na tym motorze i wydaje się że coś raczej jest z zaworem wydechowym. Powiedzcie jak on działa w MTX?. Ja mam DT tam ciągną go linki a w Hondzie? Może to jego wina. Motor nie ma w ogóle dołu natomiast potem idzie jak wściekły, więc to chyba nie filtr, gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 jak będzie miał bardzo ubogą mieszankę to będzie to samo(analogicznie jak bardzo bogatą to mocny dól i brak góry) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don waco Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 z mieszanka nie wiem jak jest bo jest dozownik a gora bardzo dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ale michoa mówi o mieszance paliwo-powietrze a nie paliwo olej. Masz dozownik więc tam raczej nic nie ruszać. trzeba spróbować ustawić gaźnik, może być rozregulowany. Jeśli nie pomoże to grzebnąć koło zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji. W MTX 125 zawór nie zasłania całego wyloty spalin tylko uaktywnia się powyżej pewnych obrotów i otwiera ich dodatkowy wylot. Jest napędzany z wału. W moim silnik jest dość dziwna sprawa z tym zaworem bo nie ma go w ogóle i wygląda to jak fabrycznie tylko w głowicy jest jakieś coś co się otwiera pod ciśnieniem spalin, ale motor i tak idzie jak burza. Jak po kupnie go jeździłem na oponie z tyłu 140 mm to rwał glebe więc jest spoko. P.S Już dawno miałem to zrobić i w końcu się zebrałem i mi się udało: http://dzeus-2790.fotosik.pl/albumy/574616.html schematy wycięte z oryginalnej francuskiej serwisówki MTX 125 chłodzonego wodą, do 87r. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji. Moze najpierw doradzilibyscie mu wyczyscic poprostu gaznik bo moze byc zapchana po prostu DYSZA WOLNYCH OBROTOW co kochani mechanicy?? zanim pujdzie i rozkalibruje dobrze MOZE ustawiony gaznik.... :banghead: Ps troche niedokladnie opisales problem bo jak bedzie skoncozny tlok i zero kompresji to tez sie tak bedzie zachowywal. fabrycznie tylko w głowicy jest jakieś coś co się otwiera pod ciśnieniem spalin Masz po prostu wersje z zaworem PNEUMATYCZNYM wiekszosc byla mechaniczna ale bylo pare takich.Jak np w Rotaxie 123 wiekszosc jest z elekrycznym ale sa tez z pneumatycznym. pozdrawiam. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) Cytat Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji. Moze najpierw doradzilibyscie mu wyczyscic poprostu gaznik bo moze byc zapchana po prostu DYSZA WOLNYCH OBROTOW co kochani mechanicy?? zanim pujdzie i rozkalibruje dobrze MOZE ustawiony gaznik.... banghead.gif A czy ja mu kazałem ustawiać gaźnik ?!? Napisałem żeby go sprawdził, więc raczej to oznacza żeby go przeczyścił... prubowales wyczyscic gaznik albo ustawic?? Jak widać Bartek 29 też doradził go przeczyścić i jeśli coś by było nie tak to wtedy ustawiać... Czytaj dokładniej posty innych kochany kolego mechaniku Dibo ! :banghead: :clap: Edytowane 22 Stycznia 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don waco Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) rozebralem zawor wydechowy okazalo sie ze bylo na nim tyle nagaru ze musialem wydrzec go z komory kombinerkami , zreszta cala ta komora tez z nagaru byla poskladalem dzis wyszystko ale jeszcze nie odpalam. Filtr powietrza byl juz zmasakrowany wymienilem i jutro za gaznik sie wezme przeczyszcze itd bo jak juz robic robie wysztko , napisze jak juz odpale // wolne obroty sa tylko problem tkwi ze caly czas trzeba trzymac na wysokich obrotach bo dol mul Edytowane 22 Stycznia 2009 przez don waco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 wolne obroty moga byc dobre ale mieszanka nie odpowiednia jak ustawisz powietrze to pewnie bedzie gitara. aA co do nagaru na jakim oleju chasasz jaki olej lejesz do dozownika (mieszanki) jesli lejesz jakis kiepski olej to nagar nadal bedzie sie pokazywał pozdrawiam jak zrobisz to napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Winny braku dołu był zawór spalinowy. Po wyczyszczeniu wszystkiego w środku motor ma ładny dół i fajnie ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.