Skocz do zawartości

Honda MTX 125 problem


don waco
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem na tym motorze i wydaje się że coś raczej jest z zaworem wydechowym. Powiedzcie jak on działa w MTX?. Ja mam DT tam ciągną go linki a w Hondzie? Może to jego wina. Motor nie ma w ogóle dołu natomiast potem idzie jak wściekły, więc to chyba nie filtr, gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak będzie miał bardzo ubogą mieszankę to będzie to samo(analogicznie jak bardzo bogatą to mocny dól i brak góry)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji. W MTX 125 zawór nie zasłania całego wyloty spalin tylko uaktywnia się powyżej pewnych obrotów i otwiera ich dodatkowy wylot. Jest napędzany z wału. W moim silnik jest dość dziwna sprawa z tym zaworem bo nie ma go w ogóle i wygląda to jak fabrycznie tylko w głowicy jest jakieś coś co się otwiera pod ciśnieniem spalin, ale motor i tak idzie jak burza. Jak po kupnie go jeździłem na oponie z tyłu 140 mm to rwał glebe więc jest spoko.

P.S Już dawno miałem to zrobić i w końcu się zebrałem i mi się udało: http://dzeus-2790.fotosik.pl/albumy/574616.html schematy wycięte z oryginalnej francuskiej serwisówki MTX 125 chłodzonego wodą, do 87r.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji.

 

Moze najpierw doradzilibyscie mu wyczyscic poprostu gaznik bo moze byc zapchana po prostu DYSZA WOLNYCH OBROTOW co kochani mechanicy?? zanim pujdzie i rozkalibruje dobrze MOZE ustawiony gaznik.... :banghead:

 

Ps troche niedokladnie opisales problem bo jak bedzie skoncozny tlok i zero kompresji to tez sie tak bedzie zachowywal.

 

fabrycznie tylko w głowicy jest jakieś coś co się otwiera pod ciśnieniem spalin
Masz po prostu wersje z zaworem PNEUMATYCZNYM wiekszosc byla mechaniczna ale bylo pare takich.Jak np w Rotaxie 123 wiekszosc jest z elekrycznym ale sa tez z pneumatycznym. pozdrawiam. Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dokładnie, sprawdź ten gaźnik i filtr. Coś hamuje silnik na niskich obrotach a jak wchodzi na duże to już jest ok więc może ten filtr jest przypchany albo jak jak mówi michoa gaźnik do regulacji.

 

 

Moze najpierw doradzilibyscie mu wyczyscic poprostu gaznik bo moze byc zapchana po prostu DYSZA WOLNYCH OBROTOW co kochani mechanicy?? zanim pujdzie i rozkalibruje dobrze MOZE ustawiony gaznik.... banghead.gif

 

A czy ja mu kazałem ustawiać gaźnik ?!? Napisałem żeby go sprawdził, więc raczej to oznacza żeby go przeczyścił...

prubowales wyczyscic gaznik albo ustawic??
Jak widać Bartek 29 też doradził go przeczyścić i jeśli coś by było nie tak to wtedy ustawiać...

Czytaj dokładniej posty innych kochany kolego mechaniku Dibo ! :banghead: :clap:

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebralem zawor wydechowy okazalo sie ze bylo na nim tyle nagaru ze musialem wydrzec go z komory kombinerkami , zreszta cala ta komora tez z nagaru byla poskladalem dzis wyszystko ale jeszcze nie odpalam.

Filtr powietrza byl juz zmasakrowany wymienilem i jutro za gaznik sie wezme przeczyszcze itd bo jak juz robic robie wysztko , napisze jak juz odpale

 

// wolne obroty sa tylko problem tkwi ze caly czas trzeba trzymac na wysokich obrotach bo dol mul

Edytowane przez don waco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolne obroty moga byc dobre ale mieszanka nie odpowiednia jak ustawisz powietrze to pewnie bedzie gitara. aA co do nagaru na jakim oleju chasasz jaki olej lejesz do dozownika (mieszanki) jesli lejesz jakis kiepski olej to nagar nadal bedzie sie pokazywał pozdrawiam jak zrobisz to napisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...