Skocz do zawartości

Cło Szwecja mitsubishi L200


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wiecie może jak jest z Cłem ze Szwecji , chodzi o auto MIsubischi L200 (cięzarowe) i chciałem sie dowiedziec jak jest z tym cłem.

I co sądzicie o tym aucie,?? ROk 1998/99r 4x4 itp 2 drzwiowe

 

z góry dzieki z odp

pzdr

Edytowane przez Sidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio też się interesowałem tym tematem jednakże torchę zaskoczył mnie fakt, że ich mila to nasze 10 kilometrów :):)

Co do cła to chyba go nie ma. Masz akcyzę i VAT. To znaczy z tego co się orientuję to jeśli kupujesz na firmę to możesz ich VAT(25%) odliczyć, ale nasz 22% musisz naliczyć.

Akcyza na samochody o pojemności powyżej 2.0 wzrosła z 13,6 do 18,6% chyba. Do 2.0 nie uległa zmianie.

Z tego co czytałem gdzieś, to jedynie papierologia jest nieco bardziej skomplikowana niż w przypadku aut sporowadzanych od naszych zachodnich sąsiadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na normalna odpowiedź ok ile by mnie to kosztowalo jak auto kosztuje 18tys czyli ile by kosztowalo po oplatach , auto juz jest w PL http://moto.allegro.pl/item527718939_mitsu..._5_tdi_98r.html to to auto

 

Napiszcie co o nim sądzicie:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw dowiedz się czy to są tablice wywozowe i czy są do niego jakoby dwa dowody rejestracyjne żółty i niebieski. Inaczej możesz mieć problemy z rejestracją.

Tu masz stronkę gdzie wklepujesz nr rejestracyjny (widać go na zdjęciu) i uzyskasz nieco info o tym mitsu:

https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

 

Czytałem o wielu przypadkach problemów z rejestracją aut, które nie miały w/w dowodów rejestracyjnych, albo zostały przywiezione nie na blachach wywozowych.

Poza tym nie jestem pewien, czy nie jest konieczne opłacenie tej akcyzy jak zapewnia sprzedający. Sama akcyza przy 2,5litra to 18,6%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto jest zarejestrowane na sprzedajacego W Szwecji (Tam mieszka) , Ale czy ktośby mógłmi powiedzieć czy warto ten model itp

 

Sidi. To znaczy, że auto nie ma owych dwóch dowodów niebieskiego i żółtego i być może nie będzie szans go zarejestrować. Poszukaj po innych forach takich tematów też, bo czytałem o problemach z rejestracją w przypadku gdy auto nie miało blach wywozowych i tych dwóch dokumentów. Z kolei niektórym udawało się zarejestrować auta, które nie zostały w Szwecji wyrejestrowane, czyli nie miały blach wywozowych.

Prawdopodobnie koleś nie wyrejestrował auta bo nie chciał płacić ubezpieczenia na czas transportu do PL. Tablice wywozowe wydawane są tam za friko.

Czy warto? Taki 2,5 diesel jest praktycznie nie do zajechania (ogólnie rzecz biorąc).

A nie wiem czy akurat to forum to dobre miejsce na szukanie opinii o takim powiedzmy niezbyt popularnym autku. Pewnie są jakieś fora mitsubishi i może lepiej tam podpytać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pochwal sie ile ci to cacko pali, w te wakacje bylem tym jakze oszczednym samochodem na wegrzech i spalil jedyne 16litrow na 100km 4 osoby plus bagaz na 7 dni czyli zerowy predkosc max 140km/h na autostradzie

 

Mój znajomy kupił Navare, żeby zaoszczędzić na VAT... ;-) Jaki efekt? Podobny do opisanego powyżej - co z tego że można odliczyć VAT od paliwa jak chlapie to kosmiczne ilości. Jazda w trasie to masakra- twardo, buja na boki, elastyczności żadnej a wersja double cab ma po prostu z tyłu ławeczki:):) bo trudno to nwazać siedzeniami. Skóry, elektryka, cuda wianki a jeździ się jak tarpanem :):):)

Do tego na autostradzie jakiś hyundai getz 1,5turbodiesel czy coś takiego pogania go żeby zjechał na prawy pas, a navara po prostu szybciej nie może :)

Jedno jednak jest in plus - imponujący rozmiar i wygląd no i jeszcze 4x4.

Wniosek? Auto nie dla kierowcy a dla tych, którzy na nie patrzą. Na dłuższe trasy totalna klapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy kupił Navare, żeby zaoszczędzić na VAT... ;-) Jaki efekt? Podobny do opisanego powyżej - co z tego że można odliczyć VAT od paliwa jak chlapie to kosmiczne ilości. Jazda w trasie to masakra- twardo, buja na boki, elastyczności żadnej a wersja double cab ma po prostu z tyłu ławeczki:):) bo trudno to nwazać siedzeniami. Skóry, elektryka, cuda wianki a jeździ się jak tarpanem :):):)

Do tego na autostradzie jakiś hyundai getz 1,5turbodiesel czy coś takiego pogania go żeby zjechał na prawy pas, a navara po prostu szybciej nie może :)

Jedno jednak jest in plus - imponujący rozmiar i wygląd no i jeszcze 4x4.

Wniosek? Auto nie dla kierowcy a dla tych, którzy na nie patrzą. Na dłuższe trasy totalna klapa.

To niestety nasze durne panstwo sprawilo ,ze pickupy ktore w zamysle konstruktorow sa autami uzytkowymi , staly sie u nas autami reprezantacyjnymi biznesmenow....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety nasze durne panstwo sprawilo ,ze pickupy ktore w zamysle konstruktorow sa autami uzytkowymi , staly sie u nas autami reprezantacyjnymi biznesmenow....

 

Prawda prawda. Ja mam na myśli jednak inną rzecz. Są to jednak pozorne oszczędności na owym VAT a do tego zupełny brak komfortu jazdy w przypadku tych aut.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jednak jest in plus - imponujący rozmiar i wygląd no i jeszcze 4x4.

Wniosek? Auto nie dla kierowcy a dla tych, którzy na nie patrzą. Na dłuższe trasy totalna klapa.

 

każdy medal ma dwie strony, navara nie jest stworzona do szybkiej autostradowej jazdy. chcesz dużego pick-up i być pierwszym spod świateł i na autobahnie? to kup toyote tundrę 5,7 turbo, albo dodge ram srt 10 z silnikiem vipera.

 

a co do tego huyndaia to porównaj odwrotnie i spróbuj takim autem wjechać w teren lub przewieźć nim quada :banghead:

Edytowane przez Orzeszek :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy medal ma dwie strony, navara nie jest stworzona do szybkiej autostradowej jazdy. chcesz dużego pick-up i być pierwszym spod świateł i na autobahnie? to kup toyote tundrę 5,7 turbo, albo dodge ram srt 10 z silnikiem vipera.

Ze startem spod swiatel sie zgodze, bo moc robi swoje. Ale na autostradzie i tak wiekszosc osobowek bedzie szybsz-bo ogromna masa, aerodynamika na poziomie zero na pewno nie pozwala na przyjemna i bezpieczna jazde z duzymi predkosciami. A spalanie w tych autach to jak w ruskim czolgu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy medal ma dwie strony, navara nie jest stworzona do szybkiej autostradowej jazdy. chcesz dużego pick-up i być pierwszym spod świateł i na autobahnie? to kup toyote tundrę 5,7 turbo, albo dodge ram srt 10 z silnikiem vipera.

 

a co do tego huyndaia to porównaj odwrotnie i spróbuj takim autem wjechać w teren lub przewieźć nim quada :banghead:

 

Tylko pytanie ilu użytkowników Pickup ów używa ich zgodnie z przeznaczeniem. 5%?

Właśnie o to nam chodzi w tym nieco odbiegającym od zakładanego temacie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...