SynekM Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Hej Założyłem nowe kapcie . Właśnie wróciłem z przejażdżki - trzymają rewelacyjnie . Poprzednio , jazda była jak lot myśliwcem - teraz jest jak lot Kamikadze , chyba musze zwolnić - coś nieprawdopodobnego dzieje się z motocyklem - przyssał się do asfaltu . pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Orientuje się ktoś gdzie i za ile można kupic dobre aku do CBF ?? na co należy zwrócić uwagę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Yo! Tez szukalem aku do CBFy. Wszyscy polecali Yuase, jako japonskie bozyszcze wsrod akumulatorow. Ale Yuasa YTZ10S do CBFy kosztuje jedyne pol tysiaca zlotych :]. Wowczas Adam M. polecil mi szukac aku w technologii AGM. Sa to akumulatory elektrolitowe, ale elektrolit jest wessany w gabke z wlokien weglowych i uwiazany w niej. Podobno takie akusy maja odznaczac sie b. niskim stopniem samorozladowania. Znalazlem taki z Varty. Kupilem za 209zl. I na razie bedzie jeden sezon jak ze mna smiga. Zime przezyl w motocyklu i na wiosne bez pudla odpalil. Na razie jestem z niego zadowolony :]. Kupilem go w Kedzierzynie-Kozlu. Sklep namierzylem przez allegro i moglem to zalatwic wysylkowo. http://allegro.pl/item1150966489_akumulato..._r6_r1_cbr.html Pozdro Edytowane 22 Lipca 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Tylko w technologii agm. update: zbyhu byłeś szybszy :) Ja mam w seven fifty zamontowany firmy exide. Kupiłem go pod koniec zeszłego sezonu, zalałem zimą i naładowałem ładowarką do aqu motocyklowych do pełna (ładował się bardzoooo długo - kilkanaście godzin). Na wiosnę wsadziłem do moto i wszystko jest jak najbardziej ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Hej Założyłem nowe kapcie . Właśnie wróciłem z przejażdżki - trzymają rewelacyjnie . Poprzednio , jazda była jak lot myśliwcem - teraz jest jak lot Kamikadze , chyba musze zwolnić - coś nieprawdopodobnego dzieje się z motocyklem - przyssał się do asfaltu . pzdr. Marek Co to za kapciuszki tak wychwalasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 A co będzie lepsze, taka VARTA AGM czy YUASA ( oryginał HONDA ) ?? Obecnie oryginal honda kosztuje 65 Funtów ( w angli ) czyli okolo 330 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Cześć, Michelin Pilot Road 2CT - są doskonałe , ale pewnie pomaga też aura , jest gorąco - moto na słońcu - gumy rozgrzane , asfalt parzy , w sumie doskonałe warunki , to i moto się klei do drogi . Ale by nie pomniejszać jakości Pilotów to wczoraj na starych zdecydowanie gorzej mi się jeździło , a warunki były takie same. pzdr. Marek Edytowane 22 Lipca 2010 przez SynekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Przejechałem na 2CT 18 tyś km i skończył sie tył - jednostronnie bok opony ( tak jakbym skręcał ostro tylko w 1 stronę ). Trzymaja się SUPER ale starczają na znacznie mniej niż poprzedni model ( PILOT ROAD starczyły na 25 tys km ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Hej, 18 tys. to chyba niezły wynik , a co do jednostronnego zużycia , to może trzeba sprawdzić ustawienie osiowe koła . pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Jeżdzę raczej turystycznie, głównie w 2 osoby z bagażem. Porównuje do PILOT ROAD ( wcześniejszczego modelu ) i ewidentnie szybciej się skończła ( wytarta była na gładko a PILOT ROAD zmieniany był przy bieżniku około 2mm - przed długim wyjazdem wakacyjnym ). Na nowo założonej PILOT ROAD 2 zrobiłem 18 tyś z czego 10 tyś po autostradach europy. Koło na 100% było ustawione prawidłowo, napewno po stornie wytarcia zawsze był cieższy kufer - podobno to mogło mieć wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Panowie zgłupiałem. Aku naładowany na 100 % , poszedłem do garażu a tam coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=r7HK8LFx8B0 Czy to możliwe żeby prostownik wskazywał 100 % naładowania i swiecił zieloną lampką READY a mimo tego nie był całkowicie naładowany ? Pewnie zauważyliście ze kreci całkiem żwawo ale nic z tego nie wychodzi. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Cholera - dobrze kręci - sprawdziłbym czy dostaje paliwo pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 słychać jak załącza pompę paliwa, jak bym sprawdził najpierw iskrę a jeżeli jest to probowałbym tryb serwisowy opisany w instrukcji ( po angielsku ) ale zdaje się tam potrzebny jest jakiś specjalny kabel - ciekawe czy mozna go zrobić samemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 pompę załącza , ale nie wiadomo czy wtrysk podaje paliwo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 mechanik ze mnie zaden - dacie jakies instrukcje jak sprawdzic iskre ? Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.