grzesio_ Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) itam, jakimi bebechami :) jedno gniazdo jest przy kierownicy- typowe motocyklowe, i kabel puszczony pod bak itd, a drugie schowane w owiewce, tak ze bkabelek do gpsu pod owiewka jest przyczepiony- tez go nie widac, a jak chcesz wyciagnac to odpinaszz rzep i jest ;) a bezpiecnziki w zadupku, ze w kazdym momecie mozesz wyjac i z tego gniazda z zapalniczki nikt nie zrobi psikusa, proste :) moge zdjatko podeslac :) ps. kable sa schowane, nic nie widac, a gniazdo w zadupku niewygodne, jak mam gpsa podpiac jak pod szyba jest...? (no w sumie to bedzie za jakis tydz;)) Edytowane 27 Maja 2010 przez grzesio_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Mam pytanie z innej beczki. Przeglądając instrukcje do naszego moto dojrzałem, że przeglądy okresowe (oczywiście lista czynności zal od przebiegu) mają odbywać się co 6000km lub co 6 miesięcy (po 6, 12, 18, 24 miesiącach) w zal od tego co nastąpi wcześniej. O ile 6000km rozumiem to czy pół roku to nie jest "nadgorliwość"? Myślałem że powinno być co rok... i chyba straciłem gwarancję na moje moto nie dotrzymując warunków gwarancji czyli terminów przeglądów. Czy tylko ja jestem w takiej sytuacji? Serwisujecie swoje moto co pół roku? Cześć! Akurat moja cbfka nie ma jeszcze pół roku ale ewentualną utratą gwarancji specjalnie bym się nie martwił. Nie słyszałem, żeby coś się działo z naszymi hondami w czasie gwarancji (tym bardziej, że nie przejeżdżasz nawet 6tys.km w c.pół roku). Wszystkie czynności przewidziane w książce przeglądów wykona się o wiele taniej, jeśli przegląd nie nazywa się gwarancyjny. A tzw. przeglądy gwarancyjne to tylko wyłudzanie po kilka stów za pogłaskanie motocykla przez serwis. I jeszcze trzeba marnować na to czas! Jakby przyszło do naprawy gwarancyjnej to i tak firma będzie wykręcać kota ogonem. Jakie ja już dostawałem odpowiedzi na żądania napraw gwarancyjnych aut, to kupa śmiechu! Ciesz się życiem i nie zawracaj sobie głowy pierdołami. Pozdro. Klemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Hej! No i mojej hondzie stuknie zaraz 6000km. Wg książki obowiązuje przegląd, obejmujący sprawdzenie klocków, poziomu oleju i płynu chłodniczego. W Honda Poland powiedziano mi, że na tenże przegląd przewidziane jest 0,3 roboczogodziny. Pytałem w 4 serwisach o jego koszt. Wynosi on ok.250 PLN. Czyli roboczogodzina = 833 PLN. I to jakiej roboty! he,he. Zastanawiam się nad sensownością kontynuowania tej zabawy w gwarancję, bo to dopiero początek wyłudzania kasy za stempelki w książce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Yo! Lol... za 250zl to mi wymienili lozysko glowki ramy na stozkowe w zwyklym (nie jakims tanim) serwisie... Poziom oleju chetnie Ci sprawdze za mniej niz pol ceny ;). Chcesz? ;) Jednak gwarancja to droga zabawka :]. Ja mam teraz na szafie prawie 55 tys.km, od 46tys.km serwisuje moto sam (poza luzami zaworowymi i ta glowka ramy). I moto chula az milo. Rozrzadu jeszcze nie slychac :]. Uszczelniacze fabryczne. Sprzeglo fabryczne. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Wiadomo, że nie za serwisowanie się tu płaci, tylko za stemple i faktury dla utrzymania gwarancji. Zastanawiam się jednak bardzo poważnie, czy warto. Opłaty za ten cały niby-serwis gwarancyjny mogą w końcu przekroczyć koszt ewentualnej naprawy, która się zdarzy albo nie. A najgorsze, że do najbliższego "serwisu" mam prawie 200km w obie strony i w sumie jest to zmarnowany dzień. Chyba oleję w końcu tą gwarancję. Pzdr.Klemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 akurat honda, jak pamiętam z rozmowy z właścicielem bodajże goldasa, nie robi problemów z przeglądem w nieautoryzowanym serwisie: istotne, żeby był wykonany. tyle, że dla bezpieczeństwa ewentualnych roszczeń gwarancyjnych sprawdziłbym to w warunkach, ew. zapytał pisemnie u importera opcja druga to popytanie w innych salonach hondy, czy aby wszędzie obowiązują aż tak wygórowane stawki jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Hej! No i mojej hondzie stuknie zaraz 6000km. Wg książki obowiązuje przegląd, obejmujący sprawdzenie klocków, poziomu oleju i płynu chłodniczego. W Honda Poland powiedziano mi, że na tenże przegląd przewidziane jest 0,3 roboczogodziny. Pytałem w 4 serwisach o jego koszt. Wynosi on ok.250 PLN. Czyli roboczogodzina = 833 PLN. I to jakiej roboty! he,he. Zastanawiam się nad sensownością kontynuowania tej zabawy w gwarancję, bo to dopiero początek wyłudzania kasy za stempelki w książce. Przegięcie to bardzo lekko powiedziane. Za 250zł to można wyciagnąć, wyczyścic i zsynchroniować gaźniki w silniku V4 :bigrazz: Zaczynam powątpiewac w sens gwarancji salonowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti CBF Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ponieważ to wątek o CBF 1000 to pochwalę się nabytkiem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e7ef4288e292e42.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/511d7a3000ab4f98.html W wyposażeniu ma m.in. boczne kufry i centralną podstwakę. Pozdr Arti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid_82 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 ech pierwa nowa eFka na forum. No nic trudno, bedziesz musial jezdzic za nami. :) A tak powaznie Witaj! Napisz cos wiecej o sprzecie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Gratulacje! Na pewno będziesz zadowolony. Ja dziś pierwszy raz siedziałem na nowej cbfce. Pomijając wzornictwo, jako rzecz gustu, chyba będzie dość istotna poprawa osłony przed wiatrem. No i w zegarach może nie będzie odbijać się słońce. Pytałem (dla pewności kilka razy) u importera, czy każdy przegląd musi być wbity do książki i musi być wykonany przez ASO. Powiedziano mi, że tak. W przeciwnym razie traci się gwarancję. Znalazłem ASO, które "przegląd" po 6000km wykonało za 120 PLN. No, tyle to mogę jeszcze odżałować. Wróciłem właśnie z plecaczkiem z 2-dniowej wycieczki w Bieszczady (1000km). Plecaczek zachwycony i ja też. Udało nam się przejechać przez 3 zarwane mosty. Katamarany stały i patrzyły bezradnie. Pzdr.Klemens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti CBF Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zadowolony już jestem. Pierwsza dłuższa wyprawa szykuje mi się w weekend. Co do owiewki to na ostatnim ząbku strasznie wieje, na przed ostatnim jest dużo spokojniej. W zegarach nie ma refleksów, wszystko czytelne i jasne. Plecaczek też jest zadowolony. Piecyk na dotarciu więc na razie jeżdżę spokojnie. Pozdr Arti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zadowolony już jestem. Pierwsza dłuższa wyprawa szykuje mi się w weekend. Co do owiewki to na ostatnim ząbku strasznie wieje, na przed ostatnim jest dużo spokojniej. W zegarach nie ma refleksów, wszystko czytelne i jasne. Plecaczek też jest zadowolony. Piecyk na dotarciu więc na razie jeżdżę spokojnie. Pozdr Arti Na ostatnim ząbku, tzn. w najwyższym położeniu szyby tak bardzo wieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti CBF Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Na najwyższym są turbulencje. Jeden niżej jest spokojniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 zrobilem w 14 dni ponad 5 tysiecy km. cbf to wygodny i mocny motocykl, jestem jeszcze bardziej zakochany niz byłem. apogeum było dzis rano jak zamontowałem nowe wydechy akcesoryjne , bas jest taki ze przez pierwsze 10 km miałem gęsia skórke na grzbiecie :) Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Witam zamontowałem http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1053933358 Generalnie jest OK - spełnia zadanie, Ale jak zakawałek plastiku trochę za drogo. Powinno kosztować max 30 zł. To cudeńko nie ma żadnego mocowania, wchodzi poprostu pod orginalny błotnik i tyle. Problem w tym, że jest przyklejone na taśmę dwustronną i zastanawiam się czy nie odpadnie. Fabrycznie są tam trzy paski taśmy dwustronnej, ja dokupiłem rolkę i nawaliłem na maksa. W zestawie są śrubki których za żadne skarby bym nie wkręcił bo są za wielkie. Będę sprawdał przez jakiś czas czy nie odpada. A jak zacznie się ruszać to przykręcę jakimiś malutkimi śrubeczkami. Wracam do tematu hamulcy. Od początku mnie to nurtuje i dlatego piszę. W różnych testach podają, że używając tylko nożnego hamulca można zatrzymać się ze 100 km/h po niespełna 56m. U mnie ten wynik jest w żaden sposób nieosiągalny. Generalnie jak staję na pedale całą siłą (waga 85 kg) to nawet na mokrym trudno mi zablokować tylne koło żeby zadziałał ABS. Pedał wydaje mi się strasznie twardy. Zwracałem na to uwagę w serwisie - oczywiście mówią ze jest wszystko Ok ! Jak jest u Was ?? pozdr. Widurek Edytowane 14 Czerwca 2010 przez widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.