Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Co do kanapy to chyba chodzi o to, żeby się na niej po prostu dobrze czuć. Ja mam 179/100, kanapę na samym dole i jest OK. Moto jest przy tym stabilniejsze (niżej środek ciężkości). A w razie czego swobodnie można postawić stopy na asfalcie (siedząc na siodle oczywiście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem przed chwilą z przejażdżki na Zegrze :crossy: , i wiem co mnie wk.... w moim motocyklu . To wskaźnik paliwa , Wczoraj zatankowałem , do powrotu do domu zrobiłem ok. 100km i wskazówka ledwo zrównała się z Fką . Po 200km będzie opadać jak poparcie dla Samoobrony , też tak macie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano niestety tak... pierwsze 100 lekko drgnie, potem strach patrzec... Na ceny paliwa tez, a dziwne troche bo o tym cicho, i jeszcze zrozumiem ze od tego tygodnia ale wczesniej media nie krzyczaly. W lecie bedzie kolo 5tki. Lekko denerwujace... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Macie problemy :P.

W 95% przypadkow wskaznikow moto - tak to sie wlasnie odbywa. Najpierw nie pokazuje nic, potem zasuwa w dol.

Spowodowane jest to konstrukcja baku i mechanizmem pokazywania. Najnormalniej w swiecie jest to zwykly plywak na ramieniu. Jak masz zalane po szyje, to zanim wyjezdzisz na tyle paliwa, by plywak zaczal opadac, sila rzeczy musi minac troche czasu.

Zeby to dzialalo dokladnie, to musielibyscie na samym srodku baku miec garb, w ktorym moglby schowac sie plywak przy pelnym baku.

 

Moto robi plus minus 300km na baku. Trzeba nauczyc sie czutac wskazania i tyle. A one i tak nie beda dokladne - zauwazcie, ze jak w baku juz jest malo, to wskaznik pokazuje ciut wiecej przy kretej drodze, niz przy prostym i plaskim lotnisku :]. A najmniej na swiatlach, jak sie stoi ;).

 

Normalka. Najwazniejsze to nauczyc sie czutac rezerwe - reszta jest do przezycia. Brak kontrolki rezerwy - to jest to, czego mi brakuje.

 

Pozdro

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie poki co najbardziej irutuje połozenie zegarów i to ze predkosciomierz ma naćkane kreseczek w pizdu.

 

w seven fifty starczyło tylko lekko oko w dół dac a tutaj całą głowe musze bo po pierwsze zegary sa bardzo nisko i po drugie sa pod kijowym kątem

 

 

no i wczoraj konczyla sie licytacja fajnych kominów BOS'a i nie wygrałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Z całym szacunkiem! Honda cbf1000 to jakby nie było motorek niskobudżetowy i nie wymagajmy od niej cudów. Uważam, że i tak za tą kasę jest to super sprzęt. A swoją drogą fajnie poczytać, że macie (mamy) tylko takie zmartwienia. Obyśmy nigdy nie mieli większych! Jeśli ktoś poczuł się urażony powyższą uwagą, to przepraszam, nie miałem złego zamiaru. Pozdrawiam. Klemens.

 

PS. A co do wskaźnika paliwa, tankuję co 200-230 km i w ogóle się nim nie przejmuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

No, przeczytali test dlugodystansowy w SM i stwierdzili, ze takie moto jest im potrzebne ;) :P :buttrock:.

 

Dzisiaj wreszcie kobyle przegonilem. Problem rozladowywania aku znikl na razie bezpowrotnie. Moto smiga jak szalone ;).

 

52300km na dzien dzisiejszy.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej !

Kilka dni temu byłem u kolegi w warsztacie - oczywiście na moto , podeszło do mnie dwóch jego klientów mocno zainteresowanych mocno moją CBF-ką , a zwłaszcza ksenonem . Pytali jaki typ , jak zamontować itp. oglądali , macali i stwierdzili , że też taki sobie zainstalują .

Później się okazało , że to gliniarze i faktycznie Policja kupiła CBF-ki - - i wcale mnie to nie cieszy , że będą popularne .

Idą ciężkie czasy - mają na nich montować fotoradary !

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Motoivan - nie wiem , w momencie jak z nimi rozmawiałem to nie miałem pojęcia , że to policjanci . Z ich ust padło tylko stwierdzenie " też takie mamy " lub "nam też takie kupili" wtedy nie zwróciłem na to uwagi . Dopiero później w trakcie rozmowy z moim kolegą na temat legalności ksenona , dowiedziałem się , że policjanci też chcą zamontować ksenony do służbowych CBF-ek , no i oczywiście o montażu wideo-radarów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...