zbyhu Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Yo! To kup caly i odpsrzedaj mi polowe :P. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 O.k tylko schowaj ten język . :wink: Zostanę królem tanich tunerów , 240 PLN i motong będzie nie do poznania , xenony i wskaźnik biegu , najbardziej wypasiona CBFa na mojej ulicy . :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Yo! A w jaka barwe ksenona celujesz? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 6000 K , najbardziej zbliżona do światła dziennego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Yo! No to w sumie po mojej mysli :). Jesli bys naprawde kupowal, to jestem zainteresowany :). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Firma sprzedająca te zestawy jest rzut kamieniem ode mnie , podjadę tam może jeszcze w tym tygodniu . Jak kupię to dam znać . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zbyhu Ja z tą szybą z Viadra ci się jeździ, zadowolony jesteś, warto było ją zakładać pozdr. Widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Yo! Ochrona od wiatru lepsza, ale jest zdecydowanie glosniej. Na poczatku sezonu chce jeszcze pojezdzic chwile z ta szyba, a potem zalozyc oryginal i porownac doznania :]. Z czasem wspomnienia jazdy w pamieci ulegaja pewnym deformacjom i sie zastanawiam, na ile denerwuje mnie halas, a na ile faktycznie jest bardziej uciazliwy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja to samo zrobię chyba z moją szybą givi. Też zdejmę żeby sobie przypomnieć jak jest z oryginałem Niby jest fajnie, tez dobrze chroni od wiatru ale nie mogę jeździć z uchyloną szybką. Głowa popada wtedy w turbulencjie (drży kask) strasznie męczące w lecie kiedy mozna by było jechać z lekko uchyloną. Jak stoję w korku to się duszę potem chwilę prostej i głowa lata - trzeba zamykać szybkę. I tak w kółko Szkoda że te sruby trzeba odkręcać i plastiki przekładać. Trzeba jakis patent opracować na łatwiejszą zmianę szybki :) pozdr. Widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Yo! Nowa CBF takie cus ma. Podczas jazdy da sie zmieniac ustawienia szyby. Moze bedzie sie dalo zaadaptowac ;). Na tym angielskim forum cbf1000.com duzo naczytalem sie o zbawiennym na halas wplywie... obnizenia oryginalnej szyby. Pewnie tez bede probowal to przetestowac. Zaloze oryginalna szybe w dolnym polozeniu i zobaczymy jak sie smiga 180km/h ;) Pzdr PS Motoivan - jak tam z tym xenonem :>? Edytowane 30 Stycznia 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Nie martw się , miałem jechać w czwartek lecz coś mi pokrzyżowało szyki :icon_twisted: . Jestem na 100% zdecydowany więc spoko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.dialog Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam Czytając ostatnie wiadomości na forum przypomniałem sobie link do angielskiej strony z opisem montażu Xenonu HID. Podaje poniżej miłej lektury: http://cbf1000.com/index.php?option=com_co...id=73&Itemid=29 Ja też jestem w trakcie modernizacji swojego moto zakładam tłumiki Devil niestety nie można zdemontować DB Kilerów ponieważ są przynitowane a nie jak we wcześniejszych wersjach przykręcane, ale gang jest też ekstra. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) Zbyhu kupiłem ale tą wersję . Jeżeli chcesz pół zestawu odezwij się na priv . Pozdro Edytowane 4 Lutego 2010 przez motoivan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Koledzy, czy spotkał się ktoś z was z amortyzatorem skrętu pasującym do CBFki 1000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nigdy nie słyszałem o amortyzatorze skrętu w CBFie . Zbyhu jest zalogowany na forum CBF , może coś będzie wiedział . Albo może zadaj temat w Honda- Plazie ( chyba tam kupiłeś moto ) , niech chłopaki pogłówkują . A tak z ciekawości to co cię skłoniło do tego kroku ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.