grzesio_ Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Filtr wymieniony. Gdybym wiedzial ze to takie proste to bym sie nawet nie pytal :) dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Cześć ! Trollsky - napiszę jeszcze raz , bo może nie czytałeś mojego ostatniego posta (ten tutaj tak zwany m..... znowu mi go usunął) te "sitko do mięsa " nie ma zastosowania , nigdzie tego nie wsadzisz - nie da się , koleś który chce sprzedać Ci te Leony nie mógł ich wyciągnąć - bo nie ma skąd . Jak kupiłem swoje kominy to te sitka były w pudełku . Nie ma ich w oryginalnej instrukcji montażu na żadnym rysunku , pytałem mechanika - kazał wyrzucić . Moje wydechy gadają pięknie bez tego sitka . Wyrzuć i zapomnij. Widurek - termometr temperatury powietrza . Mam drogomierz , szybkościomierz , wskaźnik poziomu paliwa , termometr temp.oleju , zegarek i mam to -http://www.allegro.pl/item1030039797_srebrny_termometr_samochodowy_c_hr_auto_comfort.html Klemens - pozdrawiam Marek Edytowane 12 Maja 2010 przez SynekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Yo! A termometr oleju, to ten wkrecany w korek wlewu? Bo ja chcialbym miec wskaznik temperatury oleju lub plynu chlodniczego, ale elektroniczny, gdzies na szafie. Juz kiedys prymierzalem sie do termometru Stage6 i czujnika wkrecanego zamiast sruby spustu oleju, ale w koncu sie nie zdecydowalem... http://www.allegro.pl/item1028233039_czojn...ing_stage6.html Myslalem tez o pociagnieciu kabli od oryginalnego czujnika temperatury wkreconego w okolicach termostatu - czy informacje z tego czujnika daloby sie jakos "wyswietlic"... Bo tak to tylko wskazuje kontrolka przy przekroczeniu jakiejs tam temperatury. Moze ktos cos takiego z Was montowal? Pozdro Edytowane 12 Maja 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Cześć termometr wkręcany zamiast korka - proste - skuteczne i chyba nie ma co się popsuć pzdr Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 synekm dzieki, nie doczytałem tego zanim któraś faja skasowała Ci posta. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igrazka Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Hej Też mnie łapa boli. Wiele razy zastanawiałem sie jak jest w 600 z linką - lepiej czy gorzej ? Generalnie jak dojezdzam do światełek to wrzucam luz bo nawet na chwile nie chce mi się trzymać wciśniętego sprzęgła. Wystarczy że poćwiczę podczas jazdy w Warszawskich korkach i już łapa boli. Podsumowująć jest ciężko ! pozdr. Rafał Witam! Ja akurat jeżdżę CBF 600N ale po dwóch sezonach myślę już o przesiadce na CBF 1000, bo w dłuższych trasach trochę się męczę, a brak owiewek sprawia, że powyżej 120 łeb urywa. Co do sprzęgła to mogę powiedzieć, że u mnie chodzi na dwa palce i nic mnie nie boli, dlatego martwi mnie to, co piszecie, że w 1000 ciężko chodzi, bo starość nie radość i już tej młodzieńczej krzepy w palcach brak :bigrazz: Druga sprawa to spalanie - piszecie, że jedno tankowanie starczy na 300 km. To tak jak u mnie, 19 l. starczy na max. 342 km (testowane ostatnio) a przy ostrej jeździe - ok. 270 km. Wychodzi na to, że pod tym względem oba modele nie różnią się od siebie - a dziwne, bo myślałam, że 1000 będzie palił więcej. Natomiast nie wiem jak to możliwe, że BMW F800 ST ma tylko 17 litrów i jedzie prawie 500km. Jechałam w zeszłym roku z koleżanką i kiedy ja tankowałam równo co 280km razem z kolegą na Thundercacie, ona miała jeszcze ok 1/3 baku :icon_eek: Niemniej sprawę paliwa rozwiązałam w tym roku, kupując 2-litrowy kanister - na autostradzie w Austrii, jak znalazł: http://www.moto-akcesoria.pl/kanister-2l,p,8897 Jeśli chodzi o tegoroczną CBF 1000 to bardzo mi się podobają nowe zegary, bo stare są prawie takie same jak w 600-tce - trochę obciachowe i jak ktoś trafnie napisał, trzeba długo zerkać na przedziałki prędkościomierza. Ale rezygnację ze zintegrowanych kierunków w zadupku uważam za kompletne nieporozumienie. Z kolei pojedyncza rura mnie nie razi, w 600-tce też mam tylko jedną :biggrin: i w razie gleby martwię się tylko o wygląd po jednej stronie :icon_mrgreen: Pozdrawiam rosnącą rzeszę cebeefiarzy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) sie zrobilo... Niebieska Ksiezniczka stala sie Pania po przejsciach 13 maja 2010 przylozenie na rogu Kopinskiej i Bialobrzeskiej... ukrainski vw transporter stwierdzil ze karetka na sygnale wyjezdzajaca z Bialobrzeskiej w prawo w Kopinska jest za blisko (circa 50m (sic!) i stanal na hamulcu... coz, Sowa wykonala pierwsze w swoim zyciu stoppie, ale ... nie wydalo :cry: jedyna pociecha, ze naprawde powoli jechalem - zakladam ok.40km/h (podstawa: nie wszedlem przez tylna szybe do busa ) polozylem na prawo - :arrow: gmole RZONDZOM!! STRATY: jade zaraz do Demczuka (daleko, ale mam duuuze zaufanie), ale ja 1,2 i 3 rzut oka to porysowane gmole, porysowany stelaz pod kufer, porysowany ciezarek, klamka hamulca (ale tylko pol :mrgreen: ), chlodnica troszke podgnieciona kolem (narazie nic nie cieknie) i... lagi (niestety) - ale da sie jechac (troszke tlucze ), i polka:( jednakowoz uwazam, ze moj Aniol Stroz nadazyl... i mialem szczescie... na kasku nawet rys - chociaz fikolek byl :mrgreen: Edytowane 15 Maja 2010 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igrazka Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 sie zrobilo... Niebieska Ksiezniczka stala sie Pania po przejsciach 13 maja 2010 Już czytałam ten opis... Sowa, jesteś "na rybce???" ? Współczuję, grunt, że ty jesteś cały :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Już czytałam ten opis... oj tam, co ja pisarz jestem?;] Sowa, jesteś "na rybce???" ? sie krece tu i tam:) Współczuję, grunt, że ty jesteś cały dzieki:) Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Yo! No to wspolczuje :(. A masz ABS? Bo jak tak i zrobiles stoopie, to :eek: Naprawiaj sprzeta i wracaj na szose :). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 No to wspolczuje . dzieki:) A masz ABS? Bo jak tak i zrobiles stoopie mam, wiesz jak przod juz na zderzaku...to i dupa latwiej do gory leci;] Naprawiaj sprzeta i wracaj na szose sie robi juz, ale i tak maj z glowy dobrze,ze deszczowy ma byc:P Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Do trzech razy sztuka , ja , Zbyhu , Sowa , może już wystarczy tych przygód :icon_evil: . Sowa spoko moja też już straciła cnotę , trzeba jakoś z tym żyć . :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Sowa, dobrze że jesteś cały ! Niebezpieczna ta Warszawka (i nie tylko) , trza uważać ! Pewnie mimo wszystko trochę się poobijałeś więc życze powrotu do 100% kondycji i szykiej naprawy sprzęta. Zbyhu, Motoiwan - wasze sprzety już dobre ? dało sie ponaprawiać pozdr. Widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Yo! Tak, moja była niedysponowana przez tydzień. Chłodnica uzywana 350zl, przesylka 20zl, plyn chlodniczy 30zl. Razem 400zl i dwie godziny pracy :]. Troche wiecej o naprawie tu: http://zbyhu1.republika.pl/moto/kalcbf5.htm Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 W połowie marca udało mi się odebrać moto po bardzo :icon_evil: długiej naprawie . Nie polecam współpracy z Motoristą . :lapad: W tym sezonie na razie przybyło 2 kkm . Teraz jako że nie posiadam auta ćwiczę często jazdę w deszczu . :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.