Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Co do błotnika - ja skusiłem się na oryginalny i jestem bardzo zadowolony. Dobrze chroni zawieszenie przed zabrudzeniami i jest bardzo łatwy w czyszczeniu. Dostajesz go w kolorze nadwozia. Ma tylko jedną wadę - cena ok. 600 jest lekką przesadą, ale co tam - raz się żyje :).

 

Dimitrus! gdzie kupiłeś hondowski błotnik (lakierowany) za 600zł ??? Ja pytałem w kilku salonach i wszędzie ceny były ponad 8 stówek.

 

Witam! Wczoraj zacząłem sezon na nowym motorku i stwierdziłem, że dość pokaźna porcja syfu chlapie spod przedniego koła. Widziałem kiedyś takie przedłużenie przedniego błotnika w cbfce. Czy ktoś z Was wie, gdzie taką przedłużkę można nabyć? (wykluczam samoróbki z gumy). Z kupnem tylnego błotnika też miotam się między oryginałem a Puigiem. Oryginał jest 2x droższy. Ale to bym jakoś przeżył. Najgorsze, że nie mogę zobaczyć na żywo ani jednego ani drugiego! Trzeba zamawiać w ciemno! Nawet zdjęcia, szczególnie oryginału są tak nędzne, żeby ktoś przypadkiem za dużo nie zobaczył. Mam więc jeszcze jedno pytanko: czy ten oryginalny błotnik nie jest za krótki? PZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet wymiarów żadnych nie podają. Ja nie mam problemu z wyborem bo w złoty kolorze jest tylko oryginał.

 

Mój motorek jest akurat czarny, więc jest mi obojętne, czy błotnik będzie lakierowany czy nie, byle był czarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Wczoraj właśnie rozpocząłem sezon - zjeździłem się do bólu i moto zachlapane jak po wyprawie enduro - ja o dziwo tylko buty - mimo wszystko mam lekki niedosyt .

Błotnik mam oryginalny , wydaje mi się , że amorek jest czysty , jeśli jest zachlapany to sporadycznie i jakoś przypadkowo , a nie spod koła - ale sprawdzę jak jest po wczorajszej jeździe .

Jeździłem wczoraj też na Varadero - ma owiewki zamontowane przy kierownicy i to jest to ! zdjąłem rękawice i na goło z piętnaście minut jeździłem - wcale nie wieje , było co prawda chłodno , ale na CBFie pięć minut bym nie wytrzymał . Zwykłe ordynarne owiewki , lekko się telepiące , bez żadnych siłowych uchwytów , muszę coś takiego zamontować i polecam ten patent.

Edytowane przez SynekM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, moze ktoś porownać jak wygąda przyspieszenie, elastyczność CBFa 1000 wzgledem VFR750 oraz Varadero? są znaczne róznice? moze ktos miał okazje jechac. O wygode tez zapytam,ale miedzy CBFem a Varadero. Czy podobny komfort?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Wczoraj jeździłem oczywiście CBFą i ze dwie godzinki na Varadero kolegi . Varadero ładnie ciągnie z dołu i jest elastyczna , ale CBF-ie nie dorównuje przyśpieszeniami i elastycznością .

Wygoda - trudno powiedzieć , za krótko jeździłem Viadrem . Na każdym moto inaczej się siedzi i trochę inna pozycja . Wydaję mi się , że jednak Varadero jest wygodniejsze i na pewno bardziej komfortowe - większe skoki zawieszenia , duże koło z przodu , duży rozstaw osi , duża masa - idzie jak krążownik - to naprawdę wielkie i ciężkie moto . Co prawda nie czuć tego ciężaru jak jedziesz , bo jest zadziwiająco poręczna i zwrotna.

Tylko to są cechy podróżnego enduro na dalekie trasy , Viadrem możesz jednym ciągiem ponoć tysiąc kilometrów zrobić i jeszcze dalej . Natomiast do miasta zdecydowanie wolę CBF-ę . Wczoraj jak z powrotem usiadłem na swoją efkę to czułem się jak na motorowerze .

VFR-ka jeździłem dość dawno (wrażenia się zacierają ) ale wydaje mi się że CBF-ka była zdecydowanie bardziej elastyczna , komfortowa i wygodniejsza , na VFR-ce dość mocno jesteś pochylony , mocno zgięte kolana , masz ograniczone pole widzenia i jak nie dzidujesz to nadgarstki bolą , bo są mocno obciążone , w karku łupie . To szybki turystyk na asfalty i do pośmigania po torze - poza tym bardzo ładna sucz z zaawansowaną technologią .

 

Widurek - masz nosa ! bardzo ładna ta przedłużka przedniego błotniczka - bardzo chętnie bym taką kupił ,

tylny błotnik też niczego sobie , wydaje mi się , że mam inny , jakiś brzydszy .

pzdr.

Marek

Edytowane przez SynekM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wygode tez zapytam,ale miedzy CBFem a Varadero. Czy podobny komfort?

Miałem okazję pojechać kawałek CBF- pozycja pochylona, nóżki podkurczone. Kolana wbite w końce owiewek. Ale ja mam 192 cm wzrostu :bigrazz:

Wysoka szyba, owiewki, osłony rąk to + na stronę Varadero. Jazda po naszych niby-drogach to bajka- koleiny, zdrapka, uskoki przejeżdża bez żadnych "atrakcji".

Z kolei Varadero jest cięższe i wyższe. Jak zatankujesz pełny baniak benzyny ( a da sie wlać 27L ) i załadujesz ciężki topcase to mocno trzeba nogi wytężać przy manewrach, bo jak się pochyli to amen- jedyne co zrobić to łagodnie położyć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Swieci jak wsciekly, ale jeszcze nie mialem okazji zobaczyc jak to dziala w nocy. Ani czy przypadkiem nie jest zdeformowana linia cienia. Bo w garazu wygladala slabo :P.

Musze skoczyc do garazu po zmroku i potestowac kiedy.

 

http://zbyhu1.republika.pl/ksenon.jpg

 

Przetwornice zalozylem na lewej dolnej srubie mocujacej zegary. Do niej przykrecilem ten czarny metalowy uchwyt. Miejsce i fajne i nie - latwo sie montuje, ale przeszkadza przy ew. wymianie zarowki, bo zaslania dostep do oslony przeciwpylowej. No i przetwornica dotyka lagi przy maksymalnie skreconym kole w prawo.

 

http://zbyhu1.republika.pl/przetwornica.jpg

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...