Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

w temacie szyb znalazlem jeszcze niemieckie testy:

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/s...sscheiben/88196

dla szczegolow klikacie na konkretny produkt (czerwona czcionka pod artykulem)

zestawienie:(Długość / wysokość / szerokość )

oryginal Länge/Höhe/Breite: 40,5/25,5/33 cm

 

bullster Länge/Höhe/Breite*: 59,3/40/35 cm

 

ermax Länge/Höhe/Breite*: 54/36,7/36 cm

 

five stars Länge/Höhe/Breite*: 41/28,7/33,5 cm

 

givi Länge/Höhe/Breite*: 54,1/38,6/38,5 cm

 

mra touring Länge/Höhe/Breite*: 45,8/28,4/34,5 cm

 

mra vario Länge/Höhe/Breite*: 43,5/32,7/34 cm

 

powerbronze Länge/Höhe/Breite*: 48,5/33/33,5 cm

 

testy "wygrala" szyba givi

 

jesli ktos bardziej zorientowany w niemieckim --> moze jakis konspekt?;]

 

 

p.s.

dlaczego n ie moge edytowac poprzedniego posta?

Edytowane przez sowa4

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

DL 1000 bankowo bedzie wygodniejszy od CBF.

A reszta juz zalezy od wytrzymalosci plecaczka. Wredna jedza i na goldwingu bedzie narzekala ;).

 

Pzdr

 

PS

Posty mozna edytowac przez 24h od napisania. Potem juz mozliwosc ta sie blokuje. Zabepieczenie przed kasowaniem swoich postow i zmianami ich tresci - bywalo, ze przy klotniach nagle tajemniczo zmienialy sie poglady poniektorych, wyrazone duzo wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bullster Länge/Höhe/Breite*: 59,3/40/35 cm -Bardzo dobrze chroni przed wiatrem, sprawdzana w tunelu aerodynamicznym i w praktyce, Ostre krawędzie, niestety głośna juz od 50 km/h, za małe otwory na gumki, brak regulacji wysokosci, przy jezdzie po trasie i w mieście rozwija sie mało przyjemny hałas miedzy 50-100 km/h. Ogólny wynik dobra. Jak masz dobrze wyciszony kask to mozesz brać !

 

givi Länge/Höhe/Breite*: 54,1/38,6/38,5 cm - moja najlepsza, jedyny wynik - bardzo dobry ! :) tylko moja nie ma tej czrnej obramówki co tu na zdjęciu widać mra touring Länge/Höhe/Breite*: 45,8/28,4/34,5 cm

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

A ja mam pierwsza powazniejsza awarie w moto. I jak sie mozna spodziewac po wspolczesnych jednorazowkach - przyczyna lezy w elektronice i pradach.

 

Na wylaczonej stacyjce pobierany jest z aku prad rzedu 400mA. Latwo policzyc, ze wystarczy 20h takiego poboru, aby rozladowac do cna aku wielkosci 8Ah.

 

Pobor maleje do 2mA po odlaczeniu bezpiecznika od wentylatora i zegarka. Po odlaczeniu konsoli zegarow (gdzie jest zegarek) pobor nie zmalal, wiec zegarek mozna wykluczyc. Zostaje wiazka kabli od zegarka lub od wentylatora...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Yo!

 

Co tak pomarli wszyscy?

Smigacie jeszcze, czy juz CBFy zakopane w garazach?

 

Ja dzisiaj swoja przedmuchalem. Problem z poborem pradu zniknal po rozpieciu i spieciu kilku kostek i przekaznikow. Teraz po tygodniu stania motocykl odpala bez zajakniecia...

 

50600km na szafie, 22400km w sezonie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłem wczoraj do serwisu , niestety zaliczyłem mały dzwon :banghead: , raczej dzwonek . Mechanicznie wszytko O.K, moto na chodzie ale trzeba wymienić trochę plastiku . Na szczęście jest AC . Najważniejsze że żonka o niczym nie wie , dodatkowa zaleta posiadania pokrowca . :icon_mrgreen:

Edytowane przez motoivan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...