Frencci Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nie czasem z Poznania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dźwięku Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 i stało się. Dziś stałem się właścicielem pięknego Ducati ST2 z 2003 roku, od pierwszego właściciela, salon polska. Niestety granatowy ale karbonowe wydechy grają pięknie. Jest po pełnym przeglądzie więc gotowy do jazdy. Niebawem wrzucę jakieś fotki. No to gratulacje! Jak to niestety granatowy?Granaty tez sa piekne.Ducat do ducat. Przy okazji mam pytanko. Dlaczego wybrales ST2 a anie ST4? Czy to ze st2 944 a st4 916 ma dla Ciebie jakies znaczenie. Czy roznice miedzy tymi modelami sa znaczne? Nie moge nigdzie znalezc... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nie czasem z Poznania? Tak dokładnie z Poznania. Nie był tak idealny jak go opisywano (napewno lezał i był malowany) ale reszta absolutnie bez zarzutu. Ja sądzę znasz Pana Sławomira?? No to gratulacje! Jak to niestety granatowy?Granaty tez sa piekne.Ducat do ducat. Przy okazji mam pytanko. Dlaczego wybrales ST2 a anie ST4? Czy to ze st2 944 a st4 916 ma dla Ciebie jakies znaczenie. Czy roznice miedzy tymi modelami sa znaczne? Nie moge nigdzie znalezc... Pozdro Zasadnicza różnica miedzy tymi modelami to ilość zaworów na cylinder i wieksza moc i jak słusznie zauważyleś troche inny silnik. Szczerze powiem że gdybym miał wybór, pewnie postawiłbym na ST4 ale za te pieniądzę z tym wyposażeniem, rocznikiem, historią itd. nic bym pewnie nie sensownego nie znalazł. Modele z zagranicy są dużo droższe. Znalazłem np. mój model z 2002 roku za 8500 dolarów, co przy dzisiejszym kursie daje b. dużą kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Gratulacje!! czekamy na foto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Tak dokładnie z Poznania. Nie był tak idealny jak go opisywano (napewno lezał i był malowany) ale reszta absolutnie bez zarzutu. Ja sądzę znasz Pana Sławomira?? Zasadnicza różnica miedzy tymi modelami to ilość zaworów na cylinder i wieksza moc i jak słusznie zauważyleś troche inny silnik. Szczerze powiem że gdybym miał wybór, pewnie postawiłbym na ST4 ale za te pieniądzę z tym wyposażeniem, rocznikiem, historią itd. nic bym pewnie nie sensownego nie znalazł. Modele z zagranicy są dużo droższe. Znalazłem np. mój model z 2002 roku za 8500 dolarów, co przy dzisiejszym kursie daje b. dużą kwotę. Taaa...skads znam Pana Slawomira ;-] Toz to jeden z najstarszych klubowiczow ;-] Slyszalem, ze chce sprzedac. A masz naklejke BMC na zbiorniku czy zabral na nowego Duka ;-] ? Napewno bedzie sie dobrze sprawowal, to rozsadny kierowca. Pozwodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Taaa...skads znam Pana Slawomira ;-] Toz to jeden z najstarszych klubowiczow ;-] Slyszalem, ze chce sprzedac. A masz naklejke BMC na zbiorniku czy zabral na nowego Duka ;-] ? Napewno bedzie sie dobrze sprawowal, to rozsadny kierowca. Pozwodzenia Naklejka BMC jest na miejscu i nie zamierzam jej zdjejmować, a z rozmowy wynikało że następne moto napewno Duka ale najpierw musi uporać się z innymi sprawami. Ciesze się że potwierdzasz moje opinie na temat poprzedniego właścieciela jak i Duki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Naklejka BMC jest na miejscu i nie zamierzam jej zdjejmować, a z rozmowy wynikało że następne moto napewno Duka ale najpierw musi uporać się z innymi sprawami. Ciesze się że potwierdzasz moje opinie na temat poprzedniego właścieciela jak i Duki Pozdrawiam Slawenty i Jego zona sa bardzo fajni, razem jezdza. Wiem, ze chce kupic jakiegos starszego Duka i to jest przyczyna sprzedazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No i stało się. Dziś stałem się właścicielem pięknego Ducati ST2 z 2003 roku, od pierwszego właściciela, salon polska. Niestety granatowy ale karbonowe wydechy grają pięknie. Jest po pełnym przeglądzie więc gotowy do jazdy. Niebawem wrzucę jakieś fotki. A to kuferki dla ciebie: http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-Sport-Touring...A1%7C240%3A1318 http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-DUCATI-ST4-S...A1%7C240%3A1318 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 A to kuferki dla ciebie: http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-Sport-Touring...A1%7C240%3A1318 http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-DUCATI-ST4-S...A1%7C240%3A1318 dzieki Edek. Kufry fajne ale jeden grafitowy a drugi czerwony. Ja w razie czego tylko i wylącznie granatowe. Ale póki co pozostanę przy swoim centralnym, nie planuję dalszych wypadów. Marzy mi sie wiosna i wspólny wypad, mam nadzieje że dacie znać czy coś się szykuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 dzieki Edek. Kufry fajne ale jeden grafitowy a drugi czerwony. Ja w razie czego tylko i wylącznie granatowe. Ale póki co pozostanę przy swoim centralnym, nie planuję dalszych wypadów. Marzy mi sie wiosna i wspólny wypad, mam nadzieje że dacie znać czy coś się szykuje... Jasne :biggrin: http://docpoland.com/node/1879 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Jeździłęm trochę ze "Sławkami" i dobrze ich znam. Mogę potwierdzić tylko słowa Jaca,że to bardzo fajni ludzie i tak jak Sławek Ci powiedział o ST to tak jest. Nie słyszałem o żadnym poważnym incydencie z tym motorkiem. Na 100% będziesz z niego zadowolony. Co do ST2 i ST4 to różnie mówią ale przeważają opinię,ze ST4 ma zbyt narowisty silnik jak na moto turystyczne. Radek z Wawy ma ST4 i mówi,że dużo lepiej mu się jeździ na słabszym ss900, który lepiej idzie z dołu i bardziej przewidywalnie oddaje moc. Po rozmowach z doświadczonym jeźdźcami gł. z Włoch większość mówi,ze najlepszy silnik w serii ST to ten w ST3 czyli przerobiony silnik z ss1000 z trzema zaworami na cylinder i chłodzeniem cieczą. Podobno ma najlepsze cechy 2 - 4 zaworowca. Edytowane 4 Marca 2009 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jeździłęm trochę ze "Sławkami" i dobrze ich znam. Mogę potwierdzić tylko słowa Jaca,że to bardzo fajni ludzie i tak jak Sławek Ci powiedział o ST to tak jest. Nie słyszałem o żadnym poważnym incydencie z tym motorkiem. Na 100% będziesz z niego zadowolony. Co do ST2 i ST4 to różnie mówią ale przeważają opinię,ze ST4 ma zbyt narowisty silnik jak na moto turystyczne. Radek z Wawy ma ST4 i mówi,że dużo lepiej mu się jeździ na słabszym ss900, który lepiej idzie z dołu i bardziej przewidywalnie oddaje moc. Po rozmowach z doświadczonym jeźdźcami gł. z Włoch większość mówi,ze najlepszy silnik w serii ST to ten w ST3 czyli przerobiony silnik z ss1000 z trzema zaworami na cylinder i chłodzeniem cieczą. Podobno ma najlepsze cechy 2 - 4 zaworowca. Ale z tego co wiem to ST3 ma juz mokre sprzegło. Ciekawe co na to fani klekotu. Cóż, na razie do nich nie należę ale mówią że to przychodzi z czasem. A co do ST3 to był na I miejscu mojej listy ale niestety budzet nie ten... Moje ST2: http://picasaweb.google.com/mwasiak80/DucatiSt2# Pozdrawiam Moje St2: http://picasaweb.google.com/mwasiak80/DucatiSt2# Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Kucze, u Ciebie te wszystkie elementy "silnikowe" są takie ładne srebrne a u mnie takie zielonkawo-"wojskowe"... Czym i jak to się maluje? pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Bardzo ładne moto. Aż żal bierze,ze takie fajne ST-ciaki tak tracą na wartości. Głównie to zasługa złomu sprowadzonego z Anglii (uwaga: piszę o złomach a nie o ładnych motorkach, które tez się z Anglii ściąga). Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 I jestem na to dobrym przykładem. Po pierwsze stracilem na tym o tyle że w mojego pierwszego fazerka wpakowałem kupe pieniedzy od momentu kiedy go kupilem. Teraz jestem zły bo musze go sprzedać a pieniędzy juz nie odzyskam (sprowadzany z Anglii). Po wtóre, zyskałem bo kupilem młode moto od I właściciela, salon polska za naprawde rozsądne pieniądze i do tego własnie to czego chcialem - DUCATI. Z drugiej strony uwazam że oprócz kwestii całej masy pojazdów sprowadzanych, akurat w przypadku Ducati znaczenie ma pewien stereotyp (awaryjnośc, koszty utrzymania). Ale to z kolei kwestia tego kto wyglasza takie opinie - fani kapcia, stawania na kole, odcinki itd (oczywiście bez urazy dla kogokolwiek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.