fenix Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 jeszcze o szprychach do SHL = szymus, wiem że już kupiłeś i masz nowe szprychy, ale Janusz, o którym ci pisałem wcześnie, zadeklarował, że może ci /lub komuś/ odstąpić ileś szprych w dobrym stanie. A więcej info to musiałbyś zajrzeć do tego zapisu Janusza http://republika.pl/fenix_prawojazdy/album_m11.html /tytuł: "Halo Janusz, halo Gliwice"/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 27 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 jeszcze o szprychach do SHL = szymus, wiem że już kupiłeś i masz nowe szprychy, Nom kupiłem ale jak się okazało niemam szprych od shl tylko od simsona avo (popruwnywałem są identyczne) mam nadzieje że niesprawi mi to kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 2 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Mam jeszcze jedno pytanie czy w SHLm11 miala przesuwne zamykanie stacyjki? Bo wygląda jakby miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Tak - M11 miala na stacyjce taką przesuwaną klapkę chroniącą przed opadami i kurzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 witama ja slyszalem ze ta "klapke" mialy tylko LUXy ?!a tak generalnie czy ktos moze jasno okreslic(glownie do Ciebie to pytanie fenix ;D czym sie rozni M11 od M11 LUX ?? bo slyszalem juz wiele teorii ale wydaje mi sie ze zadna niebyla do konca prawdziwa.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 4 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 czy ktos moze jasno okreslic(glownie do Ciebie to pytanie fenix ;D czym sie rozni M11 od M11 LUX ?? bo slyszalem juz wiele teorii ale wydaje mi sie ze zadna niebyla do konca prawdziwa. Właśnie bo ile ludzi to tyle zdań na ten temat ja słyszałem że lux-y miały:-chcromowane obręcze kół i szprych-częściowo chromowany bak-chromowane górne części amorków-chromowana dzwignia chamulca nożnego-podstawke boczną-bezpiecznik topikowy przy akumulatorze (puzniej stosowano go w normalnych wersjach SHLm11)-od roku 1966r do napedu lux-a poslurzył silnik S-32u zastosowano w nim cylinder odlewany ze stopu metali lekkich stopien sprerzania podniesiono do 6,9 uzyskano dzieki temu moc silnika 10km i co ciekawe ja w swojej m11 też mam cylinder ze stopu metali lekkich (na ile to co pisze jest prawda niewiem to sa informacje zdobyte z neta lub od ludzi) Może by ktoś zapodał zdięcie oryginalnego lux-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 no i dobrze słyszałeś że lux miały taką klapkę. Ale SHL miała taki właśnie zwyczaj, że najpierw nowinki były w luxie, a potem pojawiały się w standarcie. Podobnie było z tą klapką=czyli na jedno wychodzi: przesuwka była także montowana w normalnych maszynach, lecz nieznacznie później niż w lux /nie pamiętam daty od kiedy/.Podobnie ma się rzecz z aluminiowym cylindrem.A cechy SHL lux wymieniłeś wszystkie prawidłowo. Co do zdjęcia - ano własnie poluję na taką fotkę od dawna - małem dwie obiecane, ale skończyło sioę na obietnicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 8 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 Co do zdjęcia - ano własnie poluję na taką fotkę od dawna - małem dwie obiecane, ale skończyło sioę na obietnicach. Ja nigdy luź-a niewidziałem ale mam nadzieje że chociasz zobacze go na zdięciu. Szukałem w internecie zdięcia i nic ;). Ludzie poratujcie fotą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 witam szymus jak znajdziesz zdjecie luxa to moze druga M11 zrobisz na lux-a skoro i tak nie masz tabliczki znamionowej ??;)a tak wlasciwie to wrzuc fotke silnika na forum bo milo na niego popatrzec - dobra robota :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 troszke o shl lux znajdziesz tu: http://shl.republika.pl/album/index1.html /dwie pozycje-tytuły/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 9 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 szymus jak znajdziesz zdjecie luxa to moze druga M11 zrobisz na lux-a skoro i tak nie masz tabliczki znamionowej ?? I tak też pomyślałem czy by drugiej na luxa nie zrobić ;) a tak wlasciwie to wrzuc fotke silnika na forum bo milo na niego popatrzec - dobra robota pozdro Fotka niebawem... Jak wszystko zrobie juz pastą polerską na błysk tak aby na zdięciu w silniku odbił się mój aparat ;) to wtedy ja zamieszcze!! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 10 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 witam Fotka niebawem... Jak wszystko zrobie juz pastą polerską na błysk tak aby na zdięciu w silniku odbił się mój aparat ;) to wtedy ja zamieszcze!! ;) oj szymus cos mi tu pachnie perfekcjonizmem ;)ale skoro tak to wypoleruj tez kartery do konca a nie tylko tam gdzie widac :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 10 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 oj szymus cos mi tu pachnie perfekcjonizmem ale skoro tak to wypoleruj tez kartery do konca a nie tylko tam gdzie widac Na ta przygryzke odpowiem ;). A pozatym juz zaczołem polerować pastą tam gdzie nie widać. Ludzie co sadzicie o silniku wiatr w SHL?? Czy ktos może posiada taką maszynę? Przydała by się fachowa opnia fenixa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 10 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 No to wywołano mnie do tablicy! Silnik "WIATR" w dość lekkim motocyklu SHL M11 był na tamte lata bardzo dynamiczny. Ja pamiętam jak trochę jeździłem wczesniej SHL 175 ale silnik 3-biegowy i jak stryj pozwolił mi pojeździć jego nowiutką SHL M11W to widzialem ogrrromną różnicę. Ten Wiatr miał taki ciąg, że aż wierzyć się chciało. A ponieważ SHL mają też całkiem skuteczne hamulce no to jazda Wiatrem była bajką. To trochę tak, jakbyś przyzwyczaił się do jazdy np. WSK i ktoś dał ci pojeździć jakimś moto poj. powiedzmy 400-500 ccm. Emocje z zupełnie innej półki!!A trwałość tamtego Wiatra? No coż - skłamałbym, gdybym nie widział jego wad technologicznych. Ale też jest b. niesprawiedliwe mówienie, że to był /czy jest - jak kto woli/ kiepski silnik. On po prostu uwielbia wkręcać się na obroty i ma kopa dopiero przy dość wysokich obrotach. A jak ktoś jeżdził wcześniej wsk czy wfm z silnikiem 125 i nauczył się jazdy na jednym biegu /góra na dwóch, tzn na trójce i dwójce/ i próbował tego samego stylu jazdy Wiatrem, to zażynał go raz-dwa. I nie wykorzystywał "wrodzonej" dynamiki silnika wysokoobrotowgo.To dosłownie jak z moją MZ 150 = ona ma b. dobry ciąg dopiero przy obrotach pow.4000. Przy niższych przypomina dynamiką silniki typu S01 .Ale chciałbym też zostawić coś do dyskusji dla innych kolegów... więc już milczę!---------------------------------------------------nowa strona o SHL M11: http://shl.republika.pl/album Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 11 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 No coż - skłamałbym, gdybym nie widział jego wad technologicznych. Wlasnie jestem ciekaw jakie wady techniczne ten silnik posiadał może coś więcej na ten temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.