tajnos Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 kupilem motorek na poczatku stycznia rozebralem do ogledzin i tak zostawilem . plynu chlodniczego w zbiorniczku bylo tak lekko ponad minimum wczoraj zauwazylem ze zbiorniczek jest pusty tylko cos tam widac ze w przewodziku jeszcze jest . uklad szczelny nie cieknie plam nie ma ,gdzie mogl sie podziac? gsx600r 2001r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Prawdopodobnie w układzie było trochę powietrza, które uszło korkiem chłodnicy podczas pracy rozgrzanego silnika. Gdy silnik stygł, przez korek chłodnicy ze zbiorniczka wyrównawczego, płyn został zassany do płaszcza wodnego silnika. Dolej płynu pomiędzy min i max i hulaj. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 moze to byc zwykle borygo z CPN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tak, ale nie różowe, a zielone. To jest mieszalne praktycznie ze wszystkim. Oczywiście są lepsze i droższe płyny, wybór należy do Ciebie. pozdro ps. Jeśli nadal będzie ubywać płynu, a nie będzie śladu wycieku to może być problem z uszczelką pod głowicą, czego Ci oczywiście nie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Sprawdź olej jak i odkręć świece i zobacz czy na miarce oleju nie masz czasem emulsji i :icon_biggrin: czy świece nie są mokre.Oglądnij jeszcze miejsce łączenia głowicy z blokiem czy nie ma zielonego nalotu? Dobrze by było jak by Ci udało się pożyczyć przyrząd do sprawdzania szczelności układu chłodzenia silnika ale to mają tylko warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 jesli po sprawdzeniu tych wszystkich przykladow ktore podali panowie wyzej plyn dalej bedzie uciekac to sprawdz czy nie dymi z rury. jesli dym bedzie siwy a zapach bedzie przypominal zwykle spaliny to moze byc uszczelka pod glowica jak i sama glowica. po prostu plyn moglby sie wydostawac do ukladu wydechowego (wlasnie naprawiam taki przypaek w samochodzie). oczywiscie taka opcja to juz jest ostatecznosc i chyba jeden z najgorszych przypadkow dlatego oby to sie nie sprawdzilo a wyszla pierdolka ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 moze to byc zwykle borygo z CPN? nie lubisz swojego motocykla?? minimum dynagel 2000 a najlepiej cos dedykowanego do motocykli. Zadnych borygo petrygo czy innych wynalazków pochodzenia PRL ps. Jeśli nadal będzie ubywać płynu, a nie będzie śladu wycieku to może być problem z uszczelką pod głowicą, czego Ci oczywiście nie życzę. Jak wyjdzie uszczelka to sprzet zdecydowanie mocno dymi na biało. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 juz wszystko git a z tym plynem nie wiedzialem ok bedzie dedykowany do moto. dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.