biegan38 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 (edytowane) Cześć już kiedyś poruszałem raz ten temat ale odzew był niewielki. Więc mam honde od początku jak ją nabyłem nie pracowała dobrze na jeden tłok, strzelała. Jest to cztero sów, dwa tłoki. cały czas jest problem z prawym tłokiem , motor działa na tym drugim, jak wykręce i wyczyszcze obie świece przez jakiś czas działa dobrze, gasze odpalam jeszcze raz i znowu działa na jednym, zregenerowana została głowica, luzy na zaworach 15 ssące 10 wydechowe , zmieniałem przewody wysokiego napięcia odwrotnie i świece ale cały czas nie działa prawy tłok, silnik nierówno pracuje, po za tym z prawego wydechu przy głowicy wypływają jak by spaliny , czy to może być źle rozrząd ustawiony ? czy wina gaźnika ? proszę o rade Edytowane 21 Grudnia 2008 przez biegan38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Siema,powiedziałeś że jak przeczyśćiłeś świece to jakiś czas hodził dobrze.to rozrząd odpada bo jak by był przestawiony to cały czas by nieruwno chodził.a przy kolejnym odpaleniu już jest źle,to może przy odpalaniu nie dostaje odpowiedniego prądu i zalewa świece,lub zbyt duża ilość paliwa przy starcie i zalewa świece.Ja bym zaczoł od elektryki a później doprowadzenie paliwa do głowicy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 przypadłośc jak nic przypomina mi czasy, kiedy walczyłem z Jawą. Tylko tam był to problem zapłonu. Obejrzyj gaziory. Czy przypadkiem poziom paaliwa w komorzze pływakowej nie jest zawyżony z powodu np. uszkodzonego zaworku? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Primo dobra świeca potem gaźnik a jak to nic nie da to sprawdź kompresję i będziesz wszystko wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Cosik nie bardzo z luzami zaworowymi powinno być : ssanie 0.08-0.10 a wydech 0.12-0.15 Sprawa druga to zapłon a trzecia gaźniki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Hej już wiem co to było , zły prąd ładowania, strasznie wielkie napięcie z czterysta wolt he he, to pewnie regulator napięcia, wszystko szło na akumulator, i się męczył, trzeba było sprawdzić miernikiem napięcie ładowania, a później klemę masy akumulatora zdjąć, po chwili zaczął chodzić na dwa garki he he i za każdym odpaleniem jest dobrze, teraz aku do wymiany ,zabawa z elektryką no i poszukiwanie regulatora napięci :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 A mówią że od przybytku głowa nie boli :banghead: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.