Hipolit Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Tak ?!?! a jak powiem ze nie przeczytałem w życiu "Pana Tadeusza" to też powiesz że jestem analfabetą ? Nie miałem nigdy dostępu do żadnych książek tego typu bo oprócz pomocy forumowiczów, samego forum i mojej wakacyjnej pracy jestem samoukiem w tej dziedzinie i żadne książki wcześniej nie były mi potrzebne bo naprawić WSK czy MZ to nie jest wielkie osiągnięcie... zdrap tą cholerną farbę z silnika w miejscu gdzie jestmocowany do ramy I właśnie tego potrzebowałem, dzięki wielkie za tą podpowiedź. Jak nie zdąże dzisiaj tego zrobić to zrobię to jutro i napisze o efektach. P.S też podejrzewałem że to może być wian tej "cholernej farby" ale jakoś nie ruszyło mnie to do działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Tak ?!?! a jak powiem ze nie przeczytałem w życiu "Pana Tadeusza" to też powiesz że jestem analfabetą ? Nie miałem nigdy dostępu do żadnych książek tego typu bo oprócz pomocy forumowiczów, samego forum i mojej wakacyjnej pracy jestem samoukiem w tej dziedzinie i żadne książki wcześniej nie były mi potrzebne bo naprawić WSK czy MZ to nie jest wielkie osiągnięcie... I właśnie tego potrzebowałem, dzięki wielkie za tą podpowiedź. Jak nie zdąże dzisiaj tego zrobić to zrobię to jutro i napisze o efektach. P.S też podejrzewałem że to może być wian tej "cholernej farby" ale jakoś nie ruszyło mnie to do działania. TO moze chociaz slyszales o czyms takim jak biblioteka, tam sa skladowane ksiazki i wypozyczane. Sa tez tam ksiazki zwiazane z motoryzacja. Warto czasami odwiedzic taki przybytek a tym bardziej jesli sie jest samoukiem bo skads trzeba brac w koncu wiedze do samoksztalcenia. Internet jest tylko kopalnia smieci... MTX nie jest bardziej skomplikowany od demoludow... Podstawowa zasada przeplywu pradu: aby zaistnial ruch elektronow w przewodniku musi byc roznica potencjalow. Czyli musi byc + i - Lakier nie jest przewodnikiem tylko izolatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dzięki za fachowe wyjaśnienie i za rade, może z niej skorzystam jak będę miał czas. Wieczorem napisze o efektach naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Przepraszam za to co napisze ale nie mam już zdrowia do tych kabli bo to w nich jest problem ale NICHUJAA nie działa zrobiłem tak jak mi podpowiedział Sas i nic... Sprawdzałem czy jest przewodność po między masą (ramą) a silnikiem i nie ma żadnych oporów na mierniku. Teraz sylwester, potem mam matury więc nie będę miał czasy przy nim dłubać a na pewno go nie sprzedam tak szybko więc w piątek wiozę go do znajomego w Kraśniku który się zna na tym bardzo dobrze i mam nadzieje że on to naprawi ale to jest raczej nie możliwe żeby mu się nie udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Przepraszam za to co napisze ale nie mam już zdrowia do tych kabli bo to w nich jest problem ale NICHUJAA nie działa zrobiłem tak jak mi podpowiedział Sas i nic... Sprawdzałem czy jest przewodność po między masą (ramą) a silnikiem i nie ma żadnych oporów na mierniku. Teraz sylwester, potem mam matury więc nie będę miał czasy przy nim dłubać a na pewno go nie sprzedam tak szybko więc w piątek wiozę go do znajomego w Kraśniku który się zna na tym bardzo dobrze i mam nadzieje że on to naprawi ale to jest raczej nie możliwe żeby mu się nie udało. Jaka wartosc pokazal miernik? 0 ohm czy nieskonczonosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) Sprawdzałem to tą opcją miernika z piszczeniem i piszczało bez problemów. Iskra jednak jest ale tylko jak się mocno kopnie. A jak próbuje odpalić to tylko strzeli od czasu do czasu albo w ogóle nic się nie odezwie. Dzwoniłem wczoraj do faceta który mi sprzedał moduł i powiedział mi ze przed sprzedaniem go mi z całym okablowaniem odpalał na nim silnik od takiego samego MTX-a, odpalał i wkręcał się na obroty bez problemu. Dorwałem wczoraj lepszy schemat oryginalnej elektryki i porównałem go z tym na podstawie którego ja zrobiłem okablowanie i wszytko jest tak jak być powinno. Albo mam gdzieś zwarcie w okablowaniu co jest mało prawdopodobne bo robiłem je bardzo starannie i dokładnie albo iskrownik ale chyba sam z siebie z dnia na dzień by się nie popsuł albo cewka zewnętrzna... Musze dać ja znajomemu żeby mi sprawdził przy którymś ze swoich motorków a jak nie to to ja nie mam już pomysłów ... Edytowane 3 Stycznia 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Popsul by sie.Padla ci cewka zasilajaca albo impulsator.stawiam na cewke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) A czy impulsator mógł się popsuć gdy był przyczepiony do koła zamachowego ? Przyczepiony w ten sposób że gdy rozebrałem silnik i zdjąłem iskrownik z kołem zamachowym to impulsator przyczepiłem do koła, on przyciąga jak magnes. A cewka zasilająca w każdym bądź razie dawała prąd bo złapałem za kabel i za masę i gdy kopnąłem to mnie trochę popieściło. Po złożeniu silnika (jeszcze gdy nie wymieniłem elektryki i nic w niej nie zmieniałem) i odpaleniu go pracował ładnie na niższych obrotach ale na wysokie się już nie wkręcał i przerywał. Przed rozebraniem go nie miałem żadnych problemów z elektryką oprócz tego że łapał mi lewe obroty, to było powodem wymiany elektryki na nową gdy okazało się że mam moduł od MTX 80. Czy da się jakoś sprawdzić impulsator i cewkę zasilającą bez podpinania ich do innego moto ?? Edytowane 4 Stycznia 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Sprawdzałem to tą opcją miernika z piszczeniem i piszczało bez problemów. Iskra jednak jest ale tylko jak się mocno kopnie. A jak próbuje odpalić to tylko strzeli od czasu do czasu albo w ogóle nic się nie odezwie. Dzwoniłem wczoraj do faceta który mi sprzedał moduł i powiedział mi ze przed sprzedaniem go mi z całym okablowaniem odpalał na nim silnik od takiego samego MTX-a, odpalał i wkręcał się na obroty bez problemu. Dorwałem wczoraj lepszy schemat oryginalnej elektryki i porównałem go z tym na podstawie którego ja zrobiłem okablowanie i wszytko jest tak jak być powinno. Albo mam gdzieś zwarcie w okablowaniu co jest mało prawdopodobne bo robiłem je bardzo starannie i dokładnie albo iskrownik ale chyba sam z siebie z dnia na dzień by się nie popsuł albo cewka zewnętrzna... Musze dać ja znajomemu żeby mi sprawdził przy którymś ze swoich motorków a jak nie to to ja nie mam już pomysłów ... Czy w MTX 80 i 125 instalacja jest taka sama? Bo przypuszczam ze tak. Tutaj masz schemat MTX 80 http://motodriver.eu/post59853.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Nie jest taka sam co widać nawet po tym że z modułu 80-tki wychodzi 5 kabli ze 125-tki 6 kabli. Czy impulsator może pasować od jakiegoś innego moto ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 A wiecie w jaka cena może być za impulsator i jaka za cewkę ? Umówię się po prostu z facetem który ma te części żeby mi wysłał to i to i zobaczę co mi będzie potrzebne to zostawię a co nie to odeśle i dostane za to kasę z powrotem od niego. Ale wiadomo nie chce przepłacać jak coś ;] P.S Nie będę dla tego pytania nowego tematu zakładał ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 impulsator lepiej żeby był orginalny wydaje mi sie że podejdzie od czegokolwiek ale głowy nie daje.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 No ja bez problemu mogę sobie załatwić oryginalny ale z tego co napisał Dibo to raczej cewka i nie wiem dlaczego ale ja też mam takie wrażenie '?' Tylko nie wiem jak się targować z tym facetem co ma te części... P.S Niech ktoś podpowie ile to może być warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Załatwiłem sobie nie dawno cały nowy iskrownik, cewki i impulsator. ISKRA JEST 'ZEJBISTA' czy kopne lekko czy mocno jest tak jak być piwinno :clap: Ale nadal nie chciał odpalić, może za mało go pokopałem ale zanim coś pierdnie to świeca zalana a nie chcialem go odpalać z popuchy bo po wymianie tłoka na nowy jeszcze nie udało mi się go odpalić z powodu tego iskrownika, wiadomo na dotarciu. Jak wymieniałem tłok to jedna rzecz mnie troche zaniepkoiła, a mianowicie; czy zawór membranowy powinien być cały czas otwarty ? Te plastikowe 'płytki' które zamykają zawór cały czas odstawały jakiś 1 milimetr. pamiętam że jak wymieniałem tłok w SUZUKI TS 50 to zawór z niego był cały czas szcelnie zamknięty. Czy powinno tak być i czy z tego moga wynikac problemy z odpalaniem i zalewanie świecy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Listki powinny szczelnie przylegać, nie ma prawa być żadnych prześwitów. Masz problem przez to właśnie ponieważ mieszanka cofa ci sie do gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.