Skocz do zawartości

Regulacja mieszanki fzr


Rider666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy czy usunąłeś wszystkie elementy gumowe przed tym gotowaniem. Jeśli tak to gaźniki trzeba umyć w myjce ciśnieniowej, to przede wszystkim. A oprócz tego sprawdziłbym jeszcze luzy zaworowe i kompresję (w tej kolejności) bo to też może być powód złego odpalania i nie trzymania obrotów.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czy usunąłeś wszystkie elementy gumowe przed tym gotowaniem. Jeśli tak to gaźniki trzeba umyć w myjce ciśnieniowej, to przede wszystkim. A oprócz tego sprawdziłbym jeszcze luzy zaworowe i kompresję (w tej kolejności) bo to też może być powód złego odpalania i nie trzymania obrotów.

no bez przesady... tak wsyztskie elementy gumowe usunalem zreszta zostalo tylko alumunimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze, może obejdzie się bez kupna zapasowych gaźników. Zrób to co napisałem wyżej i daj znać jakie wyniki.

Sprawdzilem kompresje, wyszlo: 1-9, 2-9, 3-10, 4-9. Sprawdzilem rowniez luzy zaworowe wg producenta dolotowe 0.11-0.20 szczelinomierz 0.20 nie miał szans wejść 0.15 już dał rade. Wydechowe wg producenta 0.21-0.30 też pomiędzy tymi wartościami. Co robic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocet jest niezlym plynem czyszczacym, specjalnie na goraco, choc nie tak dobrym jak plyn czyszczacy do gaznikow.

Pierwszy krok to zakup takiego plynu w spray'u. Potem zdejmujesz gazniki, zdejmujesz komory plywakowe i plywaki z dolu a z gory odkrecasz przepustnice podcisnieniowe razem z membranami i wyjmujesz je. Na dnie korpusow gaznikow pod tymi przepustnicami sa b.male otworki ( w zaleznosci od konstrukcji od 2 do 5 ). Jak je umiejscowisz to wykrec 4 sruby regulacji mieszanki razem ze sprezynami, podkladkami i oringami.

W dnie gaznikow od strony komor plywakowych masz wieksza obsade dyszy iglicy na ktorej koncu jest wkrecona dysza glowna i obok mniejsza, dysze wolnych obrotow. Wykrecasz ta dysze, sprawdzasz czy jest drozna pod swiatlo i otwor po niej zatykasz palcem. Plynem do gaznikow w spray'u strzelasz w otowr po srubie mieszanki na wolnych, patrzac jednoczesnie na male otworki we wnetrzu korpusu tego gaznika - powinna z nich leciec chmura rozpylonego plynu - z najwiekszego na wysokosc korpusu gaznika, ale z mniejszych tez powinno solidnie siknac.

Tak obrabisz kazdy gaznik po kolei.

Po zakonczeniu tej operacji zatykasz otwor po srubie przez ktory wlasnie "strzelales" i strzelasz przez otwor po dyszy wolnych - efekt ma byc ten sam.

Tez sprawdzasz wszystkie gazniki po kolei.

To sposob na sprawdzenie czy uklad wolnych kazdego gaznika jest czysty i ma przelot, brak reakcji na srube mieszanki na wolnych swiadczy ze we wszystkich gaznikach, lub niektorych byl z tym problem.

 

Jezeli tam jest dobrze to trzeba zwrocic uwage na jakosc oringow srub regulacji wolnych obrotow, szczelnosc kapturkow zamykajacych krocce do podcisnienia na kolektorze ssacym, w koncu mozesz miec luzy na oskach przepustnic obrotowych ktorymi dostaje sie powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocet jest niezlym plynem czyszczacym, specjalnie na goraco, choc nie tak dobrym jak plyn czyszczacy do gaznikow.

Pierwszy krok to zakup takiego plynu w spray'u. Potem zdejmujesz gazniki, zdejmujesz komory plywakowe i plywaki z dolu a z gory odkrecasz przepustnice podcisnieniowe razem z membranami i wyjmujesz je. Na dnie korpusow gaznikow pod tymi przepustnicami sa b.male otworki ( w zaleznosci od konstrukcji od 2 do 5 ). Jak je umiejscowisz to wykrec 4 sruby regulacji mieszanki razem ze sprezynami, podkladkami i oringami.

W dnie gaznikow od strony komor plywakowych masz wieksza obsade dyszy iglicy na ktorej koncu jest wkrecona dysza glowna i obok mniejsza, dysze wolnych obrotow. Wykrecasz ta dysze, sprawdzasz czy jest drozna pod swiatlo i otwor po niej zatykasz palcem. Plynem do gaznikow w spray'u strzelasz w otowr po srubie mieszanki na wolnych, patrzac jednoczesnie na male otworki we wnetrzu korpusu tego gaznika - powinna z nich leciec chmura rozpylonego plynu - z najwiekszego na wysokosc korpusu gaznika, ale z mniejszych tez powinno solidnie siknac.

Tak obrabisz kazdy gaznik po kolei.

Po zakonczeniu tej operacji zatykasz otwor po srubie przez ktory wlasnie "strzelales" i strzelasz przez otwor po dyszy wolnych - efekt ma byc ten sam.

Tez sprawdzasz wszystkie gazniki po kolei.

To sposob na sprawdzenie czy uklad wolnych kazdego gaznika jest czysty i ma przelot, brak reakcji na srube mieszanki na wolnych swiadczy ze we wszystkich gaznikach, lub niektorych byl z tym problem.

 

Jezeli tam jest dobrze to trzeba zwrocic uwage na jakosc oringow srub regulacji wolnych obrotow, szczelnosc kapturkow zamykajacych krocce do podcisnienia na kolektorze ssacym, w koncu mozesz miec luzy na oskach przepustnic obrotowych ktorymi dostaje sie powietrze.

mniej wiecej zrobilem tak jak pisales. Wszystko drożne

 

edit:a czy moze to byc wina kroccow? ze jednak jak sa speckane to lapia lewizne?

Edytowane przez Ronald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...