Bandzior Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 (edytowane) "Podręcznik" jazdy na przodzie był zdaje się w którymś z numerów niesitniejącego miesięcznika "Ostra Jazda". jak narazie w mojej histori to 3x wymiana uszczelniaczy przod, mocowanie akumulatora , ecu etc, sie rozlecialo w gsxr, wydech sie rozpadl w 636, odpadajace kierunki w 600rr itp... :buttrock: Poszedł u mnie akumulator :icon_eek: Pogniótł się skurczybyk od spodu, na zwykłym mierniku prądy były ok... przez co 2 razy padł regulator :banghead: Edytowane 18 Grudnia 2008 przez Bandzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 na tylne koło samo moto idzie, ale na przednie to jak na razie tylko jak już się prawie zatrzymam to lekko się uniesie. Jeszcze troche czasu i wydaje mi się, że również cierpliwości..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 na tylne koło samo moto idzie, ale na przednie to jak na razie tylko jak już się prawie zatrzymam to lekko się uniesie. Jeszcze troche czasu i wydaje mi się, że również cierpliwości..... Zaraz po naciśnięciu hamulca pchnij kierownicę w dół i masz ładnego stopala :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Trzymaj mocno kolanami bak i przenieś ciężar na przód, jak załapiesz moment unoszenia będzie tylko lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntykDT Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Moje oponki enduro też dają radę na ładnym asfalcie, także nie musisz mieć torówki. Dobrze jest też znaleźć kawałek drogi płaski, lub nawet z górki, co ułatwia początki. Mój sprzęt jest lekki i ma wysoko środek cięzkości, więc idzie na koło jak sie chce. Siadam z przodu, przygotowanie i mocne wciśnięcie hamulca, z jednoczesnym poderwaniem (a raczej szarpnięciem moto w góre) i idzie jak burza. Pozniej wzrok wlepiony w pozycję błotnika względem ziemii i dozuje hamulec mocniej-słabiej. Grunt to przeniesienie ciężaru w przód, co jest ważne przy podrywaniu motocykla w górę, a w czym moim zdaniem pomaga to "szarpnięcie motocykla" w górę przy jednoczesnym mocnym wcisnięciu hamulca. Pozniej operujesz samym hamulcem.Na razie początki ale idzie całkiem całkiem ;) Nie wiem jak to jest na wiekszych maszynach, mowie o mojej zwinnej DT Miłego cwiczenia ;) Edytowane 21 Maja 2009 przez AntykDT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dzięki panowie za rady jak pogoda w weekend dopisze to skorzystam :cool: bo sobota u mnie się nie za bardzo zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntykDT Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Poinformuj o wynikach jak ogarniesz troche ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Sory za jakość nagrania ale nic nie poradzę. Tak się zgrało na kompa i ch... . Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :P. Kilka ostatnich stopali było z dwójki i dopiero wtedy zaczęło mi jako tako wychodzić. Im większa prędkość tym będą dłuższe. Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie, mam mały problemik. Zaczęła mi się palić kontrolka oleju jak robię stopale. Wcześniej tego nie było, dopiero teraz po zmianie chłodnicy się zaczęło, ale wątpię żeby te dwie rzeczy miały coś wspólnego. Mam założoną przegrodę na miskę i odwróconego smoka, oleju na bagnecie też jest pod max, chociaż z tym bagnetem to ciężko uzyskać prawidłowy wynik, kto ma to wie. Ale dziwi mnie że wcześniej tego nie było. Mam nadzieję że dolewka oleju załatwi sprawę. Czy to jest szkodliwe dla silnika czy nie przejmować się? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 A jestes pewien, ze juz Ci nie wycieka? ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Panowie, mam mały problemik. Zaczęła mi się palić kontrolka oleju jak robię stopale. ...i odwróconego smoka, sam sobie odpowiedziales Mam nadzieję że dolewka oleju załatwi sprawę. Czy to jest szkodliwe dla silnika czy nie przejmować się? katujesz to i kiedys padnie zaczniesz walic po 200m to sobie dolejesz :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 katujesz to i kiedys padnie Ale nigdy na zimnym :D Dbam też żeby się nie przegrzewał i miał duuużo oleju (na ogół), więc wróżę mu jeszcze długą i owocną karierę pod moim tyłkiem. Tak że, Dyziu, bardzo proszę nie stroić sobie żartów z mojego szrotolota. Na wiosnę będzie robiony duży serwis to dam przy okazji karter do pospawania i już nie będzie ciekło :biggrin: :lalag: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 dobra to pochwalcie się swoimi stopalem :D kto jak długi albo jakie piony zalicza :D ja to ponad pion ostatnio poleciałem a mój rekord to 20 m i jestem zajefajny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 dobra to pochwalcie się swoimi stopalem :D kto jak długi albo jakie piony zalicza :D ja to ponad pion ostatnio poleciałem a mój rekord to 20 m i jestem zajefajny :D Najpierw Ty pokaż Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 już nie długo tylko moto naprawie po ostatnim wypadku i filmiki powrzucam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.