motodzik Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam, moze ktoś mi pomorze, z góry dzięki, ostatnio motocykl zaczął gorzej odpalać (źle na zimno - troszkę lepiej na ciepło) :banghead: , czasami jak odpalił na początku chodził nie równo i potem już wyrównywał obroty, zmieniłem świece, ale nic to nie zmieniło, zauważyłem że jak wykręcę świece i sprawdzam iskrę to występuje ona bardzo żadko raz podczas kręcenia rozrusznikiem (obojętnie jak długo kręcę) lub w ogóle jej nie ma jak się pokaże to jest dobra, motocykla już nie mogę odpalić nawet przy pomocy startera w sprayu, nie wiem co to- czy cewki - bedę rozkręcał ( a dużo tego) by dostać się do nich i ke jakoś sprawdzić - nie wiem jeszcze jak czy kable od świec świece nowe moduł????? :notworthy: jeśli coś wiecie pomóżcie silnik ducati 900ss na wtrysku dzięki za wszelką pomoc :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 dla mnie to dziwne, podniosłem motocykl żeby zobaczyć czy ma iskrę na biegu - i iskar się pojawiła i na razie jest OK, ale wydaje mi się że trochę trudniej odpala na luzie - lepiej na sprzęgle???? :banghead: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Sprawdz ladowanie na klemach aku przy 5 tys obr i zapalonym swietle - powinno byc ponad 14V. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam na obu cylindrach jest ten sam problem? jeden i drugi gubi iskre? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszkawa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam. Mam ten sam problem całkowity brak iskry w wyżej wymienionym modelu. Ma ktoś pomysła od czego zacząć? Moduł sprawdzony, aku nowe, świece wymienione i nic. Może coś z komputerem? Pomóżcie, sezon w pełni a ja na necie nie mogę znaleźć żadnych informacji odnośnie tego przypadku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViMaks Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) Nie ma co bawić się w ekspertyzy i diagnozy przez internet, gdy czas na jazdę w sezonie szybko mija. Widzę, że jesteś z Lublina- zadzwoń do tego gościa: 601774375 (Radek, serwis na Wrońskiej) i powiedz, że numer masz od Damiana (jeżdzę VMaxem- na pewno skojarzy). Serwisuję u niego motocykle od 8lat i gość jest naprawdę spoko, do tego bardzo pomocny w udzielaniu informacji przez tel. co robi niewielu mechaników. Powodzenia! Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez ViMaks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszkawa Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dzięki wielkie ViMaks. Straciłem dwa m-ce na obiecankach mechaników a wczoraj zabrałem nieposkładane moto i nie naprawione oczywiście - nie miałem już sił na wieczne niedoczekanie. Oczywiście szukam wszelkich możliwości by naprawić swoją Cagivę, mimo, że nie jest to łatwy temat jak poczytałem na necie. Szkoda, że nikt nie zajmuje się serwisem "włoszczyzny" tak z pasji i z prawdziwego zdarzenia. Ludzie się boją tych pięknych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 boja sie bo sa jak miny ...wezmiesz na wymiane swiec a padnie zaplon.. i kto winny ? oddales sprawny moto....a na ta chwile nie pali... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszkawa Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Nitomen - dokładnie tak było!!! Chciałem wymienić świece i olej a tu się okazuje, że moto unieruchomione na amen ;( Zaczynam wierzyć w japońską technologie i jak tak dalej pójdzie to :włoszczyzna" umrze śmiercią naturalną, choć bardzo mi się odobają te motocykle. Może ktoś wie gdzie serwisują włoskie motocykle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Hmmm, jak na umierającą lub nawet martwą, to całkiem ładnie chodzi ta Cagiva. Moim zdaniem oprócz tego, że wymaga teraz jakiejś kosmetyki i przeserwisowania, to żyje i ma się całkiem nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2koła Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Nitomen - dokładnie tak było!!! Chciałem wymienić świece i olej a tu się okazuje, że moto unieruchomione na amen ;( Zaczynam wierzyć w japońską technologie i jak tak dalej pójdzie to :włoszczyzna" umrze śmiercią naturalną, choć bardzo mi się odobają te motocykle. Może ktoś wie gdzie serwisują włoskie motocykle?...ja wymieniłem tylko akumulator na wiosnę w cagiva canyon 600 i amba...nie zapali :(brak iskry,cewka sprawdzona,ale nie ma pojęcia gdzie i jak sprawdzić modem (możliwe że tu jest problem)???najlepiej w podobnej maszynie,prosta sprawa(dwie wtyczki..trzeba kilka cm.zbiornik przechylić aby palcami odpiąć ...)niestety nie znam nikogo kto ma taki sprzęt :( helppppp!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.