kamis-a Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 prosze pomózcie mi!! :banghead: jak zmienic przednia zebatke w crossie?? :icon_rolleyes: nie moge dosc do tego i jak najszybciej;] a i jeszcze jedna zebatka z tyłu nie chce mi sie odkrecic :icon_rolleyes: strasznie duzy opór jakies propozycje?? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Odkręć śrubę mocującą przednią zębatkę. Może być potrzebna pomoc hamulca tylnego. Zluzuj tylne koło i przesuń maksymalnie do przodu. Zdejmij łańcuch z tylnej zębatki. Wysuń mała zębatkę z wałka i wyjmij z łańcucha. Teraz w odwrotnej kolejności. Czasem trzeba naciąć śruby bądź nakrętki tylnej zębatki, aby je odkręcić. Zakładasz potem nowy komplet i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Klucz Pneumatyczny z odpowiednia nasadka i po sprawie;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Np w DRZ przy tylnej zębatce nie ma podejścia z nasadkami do nakrętek. Pneumatyk nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Szkoda zachodu z pneumatykiem, poukręcasz śruby i co wtedy? Może przy odkręcaniu pneummatyczny klucz byłby dobry ale przy dokręcaniu nie radze. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 przy dokręcaniu też można pneumatem tylko trzeba zmniejszyć jego nastawienia i wiedzieć ile można kręcić :) i najważniejsze to dobre klucze i prawidłowe ich używanie bo można sobie spaprać cały dzień na odkręcaniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Szkoda zachodu z pneumatykiem, poukręcasz śruby i co wtedy? Może przy odkręcaniu pneummatyczny klucz byłby dobry ale przy dokręcaniu nie radze. To czemu takie klucze produkują i w dodatku nie należą one do najtańszych, są podstawowymi narzędziami w każdym dobrym warsztacie. Z twojej wypowiedzi jasno wynika że nie masz pojęcia o czym mówisz więc może lepiej daj sobie spokój z udzielaniem takich rad. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 (edytowane) To czemu takie klucze produkują i w dodatku nie należą one do najtańszych, są podstawowymi narzędziami w każdym dobrym warsztacie. Z twojej wypowiedzi jasno wynika że nie masz pojęcia o czym mówisz więc może lepiej daj sobie spokój z udzielaniem takich rad. Pozdrawiam Człowieku przy tylniej zębatce masz śrubke 8 i chcesz używać klucza pneumatycznego? Weź sobie przykręć pare kół od ciężarówki lepej. Więc jeśli cię stać to sobie kup taki komplet i odkręcaj wszystkim śruby. Edytowane 15 Grudnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Szkoda zachodu z pneumatykiem, poukręcasz śruby i co wtedy? Może przy odkręcaniu pneummatyczny klucz byłby dobry ale przy dokręcaniu nie radze. Z powodu Twojego wieku nie usuwałem tego posta al zastanów się w przyszłości co piszesz w mechanice. Klucz pneumatyczny jest w serwisie bardzo potrzebny a do omawianej powyżej pracy nieodzowny. Mażesz s swoim garażu używać nawet przecinaka z młotkiem w komplecie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Człowieku przy tylniej zębatce masz śrubke 8 i chcesz używać klucza pneumatycznego? Weź sobie przykręć pare kół od ciężarówki lepej. Więc jeśli cię stać to sobie kup taki komplet i odkręcaj wszystkim śruby. są klucze różnej wielkości, kontowe, czołowe itp. jeśli widziałeś tylko klucz do odkręcania kół w ciężarówce to tym bardziej nie zabieraj głosu na temat spraw o których nie masz pojęcia. druga sprawa jest taka, że im więcej masz śrub/nakrętek tym szybciej je odkręcisz za pomocą takiego klucza i jest mniejsze ryzyko że uszkoszisz śrubę. Każda twoja wypowiedź coraz bardziej cię pogrąża więc może daj jusz spokój. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.