Hipolit Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam, kilka dni temu dostałem zakupiona elektrykę od MTXa bo moja była zbyt pokićkana i nienawidze bawić się kablami więc kupiłem całe nowe okablowanie z modułem i regulatorem. Moduł miałem wsadzony od 80-tki a regulator od 125 i jeszcze kable były źle podłączone z tego powodu lubił jeździć na wstecznym. Nie posiadam aku i żadnych świateł, tylko to co potrzebne do zapłonu i wyłącznik zapłony. Czy mogę odłączyć całą tą kość z kablami która jest po lewej stronie i wszytko za nią ?? zdjęcie owej elektryki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...aa93e5ee66.html I w jakim kolorze są kable od zapłonu żebym wiedział co podłączyć do wyłącznika ?? Dodam że elektryka ma oryginalne kolory kabli. I ciekawi mnie co to za 'rzecz' która jest po lewej od modułu z deczka nad nim i czy moge to odłączyć. Przerywacz od kierunków już odłączyłem bo był na wtyczce. Pozdrawiam i czekam na waszą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) echhh poszukaj serwisówki albo schematu elektryki tak na sucho z jednej foty nikt ci nie powie co i jak ;] Edytowane 10 Grudnia 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) Hehe ja mam schemat a nawet cała serwisówke(po francusku) ale nic nie mogę z tego zaczaić, nie rozumiem takich schematów po prostu nie potrafię.!.!. 8] Dodałem już ten schemat, oto link do tego albumu: http://dzeus-2790.fotosik.pl/albumy/548403.html Umie ktoś powiedzieć jakiego koloru kable odpowiadają za odłączanie zapłonu. Lub do czego by można podłączyć kable żeby zrobić odcięcie zapłonu ?? Edytowane 10 Grudnia 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dales schemat, ale bez opisu, wiec raczej ciezko bedzie sie domyslec co jest co. Brak rowniez opisu kolorow kabli. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Poszukaj serwisówki po angolsku chociażby to Ci pomogę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zostaw tylko przewody prowadzące z iskrownika do modułu i z modułu do cewki, reszta nie jest potrzeba, odcięcie zapłonu zrobisz tak jak fabrycznie, czyli poprzez zmasowanie zasilania modułu lub odcięcie tego zasilania. Regulator nie jest do niczego potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 No niestety opis jest po francusku a serwisówke udało mi się zdobyć tylko w tym języku. No do dobra odcinke już zrobie, tez myślałem żeby tak zrobić ale wydawało mi się żę to bedzie mogło zakucać przepływ energi, ale widać że nie. Chwila a to regulator do czego jest potrzebny ? Wszystko bedzie odpowiednio działało jak go odłącze ?? Pamiętam że w MZ był od ładowania ale teraz miałem go podłączonego razem z modułem i cewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 W MZ była instalacja bateryjna, czyli potrzebny był akumulator do wytworzenia iskry. W MTX akumulator zasila wszystkie odbiorniki oprócz zapłonu, bo masz tam iskrownik, regulator "reguluje" (zmienia ze zmiennego na stały i reguluje napięcie) prąd ładujący akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Wsadziłem dzisiaj całe okablowanie do motoru i nic, iskry nagle brak. Cewka daje prąd, zrobiłem odcinke, wszystkie kable odłączyłem od tej dużej kości i zaizolowałem razem; czy może to być winą braku iskry? Czy odłączanie zapłonu mogło polegać na odcięciu zasilania modułu na tych kablach które wypiąłem z kości i dlatego nie ma iskry?? Jak mam znaleść w śród tych kabli te dwa które za to odpowiadają, czy jak będę stykał po kolei po dwa kable aż wykorzystam wszystkie możliwość to czy nic nie spale, czy nie spale modułu ??? Podpowiedzcie cos bo nie wiem co mam robic. Wszystko podpialem tak jak oryginalnie tylko ta kosc odlaczylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.