WIETO Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń. Owszem. Nie było dwóch takich samych części i często można to łatwo stwierdzić na gołe oko ^^ Chcesz większej mocy- zrób na tłokach poldka, z dobrymi gaźnikami i fajnym zapłonem i zamiast szukać magicznego rozrządu po prostu oddaj swój do skorygowania. Nie ma co szukać części czarnych z gwiazdkami czy innych kwadratowych jaj, bo to co się obecnie dorabia silnikowego lub regeneruje u nas jest zawsze lepsze od tego co wytwarzali( czyt. wyprawiali) ukraince. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Dokładnie, z tego co zdazyłem sie zorientowac dolniaki maja jeden typ wałka, a urale trzy :biggrin: wniosek?Kupujcie dolniaki mniej kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 a o odrzutnikach nie wspomne ^^ heheh Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń. Zgadza sie ze mialy rozne wysokosci krzywek w zaleznosci od mocy silnika. Ale uzaleznione to bylo od stopnia zuzycia tych walkow i w ilu silnikach jezdzily ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.