Skocz do zawartości

Wałki rozrzadu M-72,K-750,MT12,MW750


WIETO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń.

Owszem. Nie było dwóch takich samych części i często można to łatwo stwierdzić na gołe oko ^^

Chcesz większej mocy- zrób na tłokach poldka, z dobrymi gaźnikami i fajnym zapłonem i zamiast szukać magicznego rozrządu po prostu oddaj swój do skorygowania.

Nie ma co szukać części czarnych z gwiazdkami czy innych kwadratowych jaj, bo to co się obecnie dorabia silnikowego lub regeneruje u nas jest zawsze lepsze od tego co wytwarzali( czyt. wyprawiali) ukraince.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzieckie boksery poj. 750 dolniaki miały w zależności między innymi od wałka rozrządu mniejszą i wiekszą moc. Czy zgłębiał może ktoś ten temat czym różniły się te wałki rozrządu, czy tylko wysokością wzniosu krzywek, jeśli tak to jakie to są różnice w ich wymiarach. A czy popychacze zaworów z silnika o mniejszej mocy i te z silnika o wiekszej mocy są takie same. Czyli w jaki sposób mając wałek w ręce można rozpoznać czy to jest wałek do mocniejszego silnika czy słabszego. Zapraszam do wymiany doświadczeń.

Zgadza sie ze mialy rozne wysokosci krzywek w zaleznosci od mocy silnika. Ale uzaleznione to bylo od stopnia zuzycia tych walkow i w ilu silnikach jezdzily ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...