wojtas600 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 EEEE tam zaraz kamikaze!ha.Dzisiaj jezdzilem 525 exc kolezki oj mocy to mu naprawde nie brakuje.Juz jestem maksymalnie przekonany co do tego sprzeta:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 o SX bylo pare tematow wez poczytaj . Ale z tego co ja czytałem to raczej kazdy odradza bo na przelozeniu 4 biegowej skrzyni bardzo ciezko sie jezdzi potem ludzi kombinuja z zebatkami itp ale to sie mija z celem ... Pisales cos o EXC ja bym go wolal 100 razy bardziej niz SX z tego wzgeldu ze jest o wiele bardziej uniwersalny ... Pozatym nie okłamujmy sie jesli kupisz taka 520 to jest juz to jednak starsza 4t crossowka ktora napewno bedzie wymagac patrzac na polskie realia malego badz wiekszego podreanimowania po krotkim czasie :) widziałe szofera co zabije 520 sx ?? chyba tylko ewerts to potrafi sx to potworna maszyna dla mnie dlatego wole exc spokojniejszy i nie tak twardy zawia ma jak sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 witam, nie zagladalem na to forum chyba z rok czasu i bardzo duzo sie tu pozmienialo , ale wrocmy do tematu, jak patrze na to co niektorzy tu wypisuja to az zygac mi sie chce !!! , Mialem sx 520 z 2002r i powiem jedno , najlepszy motocykl jaki w zyciu mialem , i to wlasnie te 4 biegi tyle radochy dawaly , jak komus brakuje wyzszych biegow w sx 520 to jest idiota , 150km/h to malo ??? no raczej nie , musze powiedziec ze nie naleze do lekich osob bo waze okolo 120 kg i moze tez dlatego tak wysmienicie mi sie tym motocyklem jezdzilo, jedno co sie nauczylem o tym sprzecie to 3 rzeczy: 1) regularnie robic wymian eoleju ( co 10-12 mth) 2) regularnie regulowac zawory i sprawdzac lancuszek rozrzadu 3) jesli po 5 latach silnik nigdy nie byl rozbierany to za zadne skarby nigdy bym go nie kupil , bo poprostu w tych motocyklach robi sie tak : lancuszek rozrzadu razem ze sprezynkami zaworowymi raz na rok , tlok raz na 2 lata . korba co 2 tloki , a cos o tym wiem bo sam swojego zajezdzilem az zdechl XD , jak ktos nie ma pojecia jak jezdzic to odradzam a tym bardziej jak nie ma rozumu !!! pozdrawiam Czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) witam, nie zagladalem na to forum chyba z rok czasu i bardzo duzo sie tu pozmienialo , ale wrocmy do tematu, jak patrze na to co niektorzy tu wypisuja to az zygac mi sie chce !!! , Mialem sx 520 z 2002r i powiem jedno , najlepszy motocykl jaki w zyciu mialem , i to wlasnie te 4 biegi tyle radochy dawaly , jak komus brakuje wyzszych biegow w sx 520 to jest idiota , 150km/h to malo ??? no raczej nie , musze powiedziec ze nie naleze do lekich osob bo waze okolo 120 kg i moze tez dlatego tak wysmienicie mi sie tym motocyklem jezdzilo, jedno co sie nauczylem o tym sprzecie to 3 rzeczy: 1) regularnie robic wymian eoleju ( co 10-12 mth) 2) regularnie regulowac zawory i sprawdzac lancuszek rozrzadu 3) jesli po 5 latach silnik nigdy nie byl rozbierany to za zadne skarby nigdy bym go nie kupil , bo poprostu w tych motocyklach robi sie tak : lancuszek rozrzadu razem ze sprezynkami zaworowymi raz na rok , tlok raz na 2 lata . korba co 2 tloki , a cos o tym wiem bo sam swojego zajezdzilem az zdechl XD , jak ktos nie ma pojecia jak jezdzic to odradzam a tym bardziej jak nie ma rozumu !!! pozdrawiam Czarczi "jak komus brakuje wyzszych biegow w sx 520 to jest idiota" ciekawa koncepcja, może jestem idiotą ale w taki razie po co w EXC te 6biegów :icon_mrgreen: ? dla szpanu przed kumplami, czy poto żeby silnik więcej ważył? a może poto żeby był droższy w prodkucji? Jeśli cross jest najlepszy do wszystkiego to po kiego robią ednuro? I pewnie napiszesz że "do lasu nie ma jak SX". "150km/h to malo" :icon_eek: wręcz przeciwnie, ale coś mi się wydaje że ostro kitujesz, bo na nominalnych przełożeniach SX to max 100-110km/h. "widziałe szofera co zabije 520 sx ??" No widzisz PINOKIO nie trzeba do tego Ewertsa, wystarczy czarczi :icon_mrgreen: . 6 biegów jest przydatych i to bardzo może na torze nie ale w lesie jak najbardziej i trzeba być ignorantem albo kompletnym kretynem żeby tego nie zauważyć. Edytowane 11 Stycznia 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 100-110 km/h to chyba sx 125 osiaga , a nie sx 520 bo ja na przelozenia 13/48 150km/h osiagalem lekko , a te 4 biegi sa zajebiste bo sa strasznie dlugi ei to daje np. frajde na podjazdach ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 100-110 km/h to chyba sx 125 osiaga , a nie sx 520 bo ja na przelozenia 13/48 150km/h osiagalem lekko , a te 4 biegi sa zajebiste bo sa strasznie dlugi ei to daje np. frajde na podjazdach ;] Tak się składa że różnice w prędkości maksymalnej miedzy SX125 a SX520 są minimalne, na przełożeniach o jakich piszesz nie ma szans osiągnąć 150km/h, chyba że z przepaści z wagonem pełnym węgla :icon_mrgreen: .Te 4 biegi może dają frajde na podjazdach ale podjadach gdzie możesz się rozpędzic, ale w technicznych fragmentach nie spwadzają się wcale, w takich warunkach któtkie 6 biegów EXC jest o wiele lepszym zrowiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 proste pyatnie jezdziles kiedys sx 520 z 4 biegowa skrzynia , bo ze tak powiem pie**olisz glupoty i to straszne !!! w swoim zyciu jezdzilem chyba kazdym ktm jaki jest dostepny na rynku wlacznie z najnowszym exc 530 i najlepiej sie jezdzi wlasnie sx 520 z 4 biegowa skrzynia , jest poprostu idealna !! przy tej mocy te biegi sa poprostu super , nawet na technicznych odcinakch exc bym zrobil , i uwierz mi ze 150 km/h dla przynajmniej mojego sx 520 ( plus sportowy tlumik arrowa) nie bylo zadnym problemem , a jak walnalem 14/44 to lecialem nim 180km/h na kostkach mierzone z samochodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Jeździłem i owszem, zarówno na 520SX jak i 525SX i powiem ci jedno większych głupot na tym forum jeszcze nie czytałem. A teraz ty mi odpowieć na pytanie: po co powstało coś takiego jak EXC z 6 biegową skrzynią jeżeli SX jest najlepszy do wszyskiego? Zastanów się przez chwilę po co do zawodów enduro tworzy się maszyny takie jak EXC czy WR, które mają zwykle 5-6 krótkich biegów? dalczego w tych zawodach (profesjonalnych) nie uświadczysz czystych crossów? Poczytaj ,przemyśl i nie pień się bo ci żyłka pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 widze ze kolega pozjadal wszystkie rozumy swieta , to nie jest juz to forum co bylo kiedys SPIERDALAM Z TAD BO chu*owo SIE ZROBILO !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 gdzies na youtube widzialem filmik , ja kgos wymianial uszczelniacz pompy cieczy oraz regulowal zawory w EXC , dokaldnie omawiam co i jak robic , co rozbierac itp . Wie ktos co to za filmiki byly ?. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Chyba o to Ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb11 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 ale bzdury powazne tu wypisuja poniektorzy... po pierwsze silnik od 2000-2007 jest ten sam, a 450 ma caly dol identyczny z 500-kami (wiec i przelozenia sa te same). co do mocy to 450 jak i 525/520 sx maja identyczna roznia sie tylko charakterystyka (wiekszy moment na niskich obrotach). silniki exc to zupelnie inna bajka. exc ma inna skrzynie, inne przelozenie glowne, inna korbe wal i tlok, ogolnie caly srodek jest inny. i moc tez mniejsza (ok 52 i 56 ps odpowiednio 450 i 520/5), inna charaktertystyka daje zupelne inne odczucia. co do biegow to 6 biegow w exc nie oznacza 4+2 w stosunku do sx. wszystkie 4 biegi sx sa dluzsze niz 4 pierwsze exc. poza tym jak komus i tak malo to bez problemu doklada sie to 4 dodatkowe 2 ale to i tak jest nie do ujechania w terenie. ogolnie exc a sx to zupelnie inna bajka, motor trzeba dostosowac do potrzeb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaeo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 faktycznie macie panowie bardzo odmienne zdania, ja doświadczenie mam słabe z EXC ale teoria jest prosta. EXC to motocykl również na asfalt, lampa, łagodniejsza mapa zapłonu inny silnik, zawieszenie. Na torze będzie za miękkie. Jeżeli chodzi o wycieczki po poligonie to EXC jak najbardziej. I tak jak kolega pisał 450 jest wystarczająca dla kierowcy o wadze około xx-100 kg Dla większy jeźdźców polecam 5xx. Awaryjność - jeżeli ktoś przeczyta instrukcje obsługi jakiejkolwiek crosówki (enduro) SX EXC WR YZ ... to we wszystkich przypadkach jest tak samo. W tych sprzętach trzeba wymieniać okresowo tłoki zawory korbę rozrząd. Jak się to robi to maszyna służy. Oczywiście w polsce nie każdy czyta instrukcję :( ...Trzy xt,klr 650,crf 450 i wr 450... Słyszałem kiedyś anegdotke o gościu z SX 380. Włożył sobie tulejkę pod przepustnice żeby mu się do końca nie otwierała, może ci panowie z CRF i WR tez tak zrobili :) Moja waga to 70 kg. Ujeżdżam SX450. Świetna maszyna i mocy jest wystarczająco. Siadam na SX520 brata to koło przednie ciągle w górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas600 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 To ja wsiadasz na knura twojego brata to zakladaj tulejke na przepustnice.ha.A i katman juz zakupiony czeka roztopy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 ale bzdury powazne tu wypisuja poniektorzy... po pierwsze silnik od 2000-2007 jest ten sam, a 450 ma caly dol identyczny z 500-kami. Nie do końca tak jest, SX450 w latach 2003-2004 miały krótszy korbowód w porównaniu do reszty famili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.