jacekpust Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Chciałem zapytać co mogło się stać z moim kmx-em. Jechałem pod góre na dwójce, zaczeło go dusić i nagle coś strzeliło (tak jakby coś pękło lub spadło w silniku) a teraz jak zapale to coś charata tak jakby w cylindrze i w ogóle nie ciągnie. Co to może być??????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Napisałbym coś chamskiego, ale dzisiaj dzisiaj nie mam na to ochoty. Na Twoim miejscu podejrzewałbym awarię układu korbowo- tłokowego. Prawdopodobnie pękł pierścień i uszkodził gładź cylindrową. Być może też puściło zabezpieczenie sworznia tłokowego. Tak, czy siak będziesz musiał wymienić kompletny tłok i naprawić cylinder. Jesli masz tuleję to tylko tani szlif cylindra, jeśli nicasil (poczytaj na forum korzystając z wyszukiwarki [hasło: nicasil], co to jest) to zbieraj kasę na regenerację lub tuleję. W celu diagnozy na początku proponowałbym zdemontowanie wydechu i obejrzenie stanu tłoka i gładzi przez okno wydechowe. Nie odpalaj motocykla. Jaki olej stosujesz? Moto jeździ na dozowniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ne jeżdże na dozowniku, robie sobie mieszanke. Olej do mieszanki to castrol do 2T mam jeszcze takie pytanie co mogło być przyczyną tej awari?? Na początku tego sezonu wymieniałem tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 dopóki nie dowiemy sie co to za awaria nie powiemy ci co było przyczyną :D zdejmij chocxiaż kolanko i zobacz jak tłok ja obstawiam że pękł pierścien ale to tylko obstawianie jak w totolotku Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zalozyles tlok i prawidlowo docierales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Tłok zakładał mi mechanik a docierałem prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 To co rozebrales to ? Musisz rozebrac bo tak to sie nie dowiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 dzisiaj nie dam rady tego rozebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 docierałes prawidłowo tzn jak? max 5tys obr ? itp?? ściagasz cylek i juz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Odkręciłem ten wydech i z tego co widać z tej strony to tłok i pierścionki są dobre. A czy przy kmx-ie jest w silniku jakiś łańcuch?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nie ma. Odkręć dekiel z lewej strony i poruszaj kołem magnesowym, sprawdź czy są luzy i czy jest ono dokręcone. Czy ten dziwek pojawia się także podczas próby uruchamiania silnika kickstarterem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Magneto jest dokręcone ale jest taki minimalny luz podczas pryby uruchaniania silnika nie słychać tego dżwięku ale kop ciężko chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Po twoich wypowiedziach widać że nie masz za dużo doświadczenia w sprawach mechanicznych, więc lepiej oddaj moto do kogoś kto ma o tym pojęcie, lub niech ci ktoś obejrzy to moto. Jaki luz ma to magneto, rusza sie a wał stoi w miejscu czy wał ma luzy. Magneto nie ma prawa sie ruszać może zerwało ci klina, lub poszły łożyska na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Ne jeżdże na dozowniku, robie sobie mieszanke. Olej do mieszanki to castrol do 2T mam jeszcze takie pytanie co mogło być przyczyną tej awari?? Na początku tego sezonu wymieniałem tłok. Napisz nam dlaczego nie jeździsz na dozowniku? A traz pomogę Ci w tej łamigłówce: Przeczytaj tekst który cytuję powyżej kilka razy ale tylko drugą linijkę i czwartą. Możesz to zrobić na głos i koniecznie bez przerywników a za chwilę będziesz miał poprawną odpowiedź. Porównaj silnik smarowany mieszanką paliwo-olej oraz Twój silnik a zauważysz kilka szczegółów konstrukcyjnych. Można w okresie docierania zrobić dla pewności mieszankę 100:1 ale nie wolno pozbywać się dozownika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Czemu nie wolno pozbywać sie dozownika. Mieszanke robie w proporcjach jakie zalecił mi mechanik!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.