norbi1991 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witam mam problem z moją yamaha. Otóż nie mam w niej iskry!! Co by mogło być najbardziej prawdopodobnym problemem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Najpierw zmień świece jak nie pomoże bedziemy dalej myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi1991 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 świece wymieniałem i to nie raz. Moto zaczęło sie psuć jakiś czas temu. Nie jeżdziłem bo szkoda było paliwa na taką jazdę!! Przerywał i miał mało siły! Po jakimś czasie odpaliłem maszyne (odpaliła tylko na pych) pochodziła chwile i zgasła. Stwierdziłem że nie ma sie co męczyć i ją odstawiłem do garażu, niedawno zerknąłem do niej i okazało się że nie ma iskry! Z iskrownika prąd wychodzi, wchodzi w modół ale już z niego nie wychodzi, wymieniłem modół i i nadal nie ma iskry więc ten nowy modół oddałem i założyłem stary. Prosze pomóżcie mi już nie wiem ci robić? Może zapłon sie przestawił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Nie wiem co to "modół", ale może problem być z modułem. Sprawdź czy dostaje impulsy sterujące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jeśli masz taki http://photos03.allegro.pl/photos/oryginal...59/37/492593714 moduł to współpracuje on z oddzielną cewka zapłonową. Jest to element z którego wychodzi przewód WN prowadzący do świecy zapłonowej. Koszt cewki jest nie duży, więc warto ją wymienić. Być może masz też moduł zintegrowany cewką, tzn moduł i cewka sa jednym elemnetem, są w jednej obudowie. Wtedy jeśli wymieniłeś cewko-moduł na sprawny ta ewentualność odpada. Wymień przewód WN, nasadkę - fajkę świecy zapłonowej, masowanie (połączenie z masą, czyli ramą motocykla) cewki/ cewkomodułu. Kolejnym elementem przy diagnozie uszkodzenia jest sprawdzenie czy stacyjka lub awaryjny wyłącznik zapłonu nie odcina zapłonu - gdy st6acyjka jest w pozycji 0 lub masz włączony wyłącznik zapłonu to nastepuje zmasowanie przewodu zasilającego moduł (oryginalnie). Postaraj się znaleźć ten przewód i jeśli jest to możliwe odłącz go. Dalej sprawdź czy nie następuje zwarcie na przewodach prowadzących do modułu i z modułu do cewki i czy przewodzą prąd. Jesli nie pomoże to pozostaje wymian stojanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi1991 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 otóż mam ten moduł który współpracuje z osobną cewką. Stacyjka odpada bo jej nie mam :) moto chodzi tzw na krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 sprawdż miernikiem czy impulsy z impulsatora idą do modułu ....wiesz jak to zrobić ??? ustawiasz miernik uniwersalny na test diody i dotykasz między wyprowadzenie czujnika a mase i kopiesz..........powininen piszczeć z przerwami (przerwy sugerują impulsy zapłonowe ) cewki opornośc sprawdzałeś ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi1991 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 jestem w tym ciemny i nie posiadam takowego miernika. Niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 jestem w tym ciemny i nie posiadam takowego miernika. Niestety No to nie pojeździsz. Niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nie chcesz grzebać, nie chcesz sobie pomóc to zleć naprawe osobie, znającej sie na rzeczy, a Ty skup sie na swojej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi1991 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 chce sobie pomóc bo dość dużo umiem ale w bardziej prostych motorach z standardowym zaplonem (platyny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 chce sobie pomóc bo dość dużo umiem ale w bardziej prostych motorach z standardowym zaplonem (platyny) No niby tam się mało może popsuć, ale i tak jestem ciekaw jak ty bateryjne czy iskrownikowe układy zapłonowe bez miernika reperujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi1991 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 no wiesz jeżeli mam wsk to tam większego miernika nie potrzeba. A może być taki zwykły miernik bateryjny z dwoma kabelkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.