apriliarx Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Mam Aprilie rx i mam mały problem z wymianą klocków jak je wyjąć a potem założyć pisałem na forach ale tam pisali strasznie ogulnie i niemogę się połapać prosze was abyście napisali mi ze szczegułami wymiane klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Mam Aprilie rx i mam mały problem z wymianą klocków jak je wyjąć a potem założyć pisałem na forach ale tam pisali strasznie ogulnie i niemogę się połapać prosze was abyście napisali mi ze szczegułami wymiane klocków Przod czy tyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apriliarx Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Przod czy tyl? Tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 poszukaj serwisowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zapewne musisz sciagnac tyle koło. wyjać klocki , wcisnac tłoczki załozyc ,nowe klocki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 albo zdjąć zacisk zmienic kolcki i zalozyc. moze tez nie trzeba nic demontowac. wszystko zalezy jaki jest zacisk Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 No to tak. Jesli dobrze pamietam to nie musisz zdejmowac kola, odkrecasz zacisk od jego uchwytu ktory jest na wahaczu - 2 sruby imbusowe, ale musisz miec taki zajebiscie zajebisty klucz zeby to odkrecic bo na bank beda mocno siedziec. Kiedy juz zdejmiesz zacisk z wahacza, to na gorze zacisku bedzie taki jakby kapselek - musisz go zdjac. Pod tym kapselkiem bedzie zabezpieczenie ktore musisz zdjac zeby wyjac kolek, ktory trzyma kolcki zeby nie wypadly z zacisku. Wyjmujesz kolek a potem wyjmujesz klocki. Pamietaj zeby rozepchnac klocki jak najbardziej przed ich wyjeciem - bedzie Ci latwiej wsadzic nowe a potem zacisk zalozyc na wahacz. Kiedy zalozysz zacisk na wahacz to kilka razy nacisnij nozke hamulca az sie zrobi twarda - to bedzie znak ze klocki dosunely sie do tarczy. Pierwsze kilkanascie (kilkadziesiat) hamowan rob z wyczuciem, zeby nie zepsuc klockow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Jezeli Aprilia RX ma takie same (lub podobne) zaciski jak RS to nie trzeba tam odkrecac zacisku, wystarczy zdjac plastikowy kapselek, wyjac pierscionek zabezpieczajacy z trzpienia, wysunac trzpien, nastepnie stare klocki i zmontowac wszystko w odwrotnej kolejnosci pamietajac o sprezynce z blaszki miedzy klockami a trzpieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apriliarx Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 ok to dzięki będe próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.