subbar Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 (edytowane) Ja do wysokich nie należę, dlatego (niestety) przy tyłowaniu czy "turlaniu" w przód kontakt z tłumikiem może wchodzić w grę... Jesli jezdzisz w ubraniu motocyklowym a nie luznym jak ja czyli krotkie spodenki lub dres z 3 pasami i klapki :) to nie masz sie za bardzo czym przejmowac - nigdy nie zdarzyło mi się żeby przez takie ubranie stała mi się krzywda - wiec znowu bez przesady nie ma co demonizowac problemu jesli on u Ciebie nie wystapi. Zastanawialem sie przy wyborze nad cbfem 600 ale byl mocno slaby i prowadzil sie za bardzo "rekreacyjnie" w sumie na chwile obecna kupilbym cbf1000 ale za duzo zainwestowalem w akcesoria i za duzo na nim poplynalem zeby teraz go sprzedawac. Edytowane 7 Grudnia 2008 przez subbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 A akcesoria jak to akcesoria tanie nie są :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EwaS Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Aaaa, właśnie... odnośnie inwestycji, to czy są jakieś sensowne możliwości zabezpieczenia GSXFa przed uszkodzeniami owiewek przy irytujących niespodziankach typu... hmm... np. lekka gleba na szutrze, albo gdy np. stopka się złoży na nierównym parkingu? :icon_mrgreen: Pytam poważnie, bo już to przerabialam... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 przy pełnych owiewkach? tylko crash-pady. ale do 100% zabezpieczenia to im daleko. po szczegóły odsyłam do stosownego działu - co, jak kupić jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Dodatkowo z tego co pamiętam to crash-pady do nowego jajka do tanich nie należą. Pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 http://www.bikepics.com/members/subbar/08gsf650/ - zobacz sobie na zdjęcia mojego z crash-padami PUIG (koszt około 500 zł) z prawej strony przy polozeniu moto uszkodzisz tłumik i lusterko z lewej lusterko - ewentualnie przy tym mozna uszkodzic klamki - przy mocniejszej przewrotce porysuje się czacha czołowa w części górnej. Obawiam się że skutki będą podobne w 650S i gsxf przy założeniu że masz crash pady i tu i tu. Plastiki są dość mocne jednak lakier na nich już nie - ewentualne dorobienie lakieru jest stosunkowo drogie bo mój niebieski kolor jest lakierem 4 warstwowym. Pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EwaS Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Dzięki, na fotkach źle to nie wygląda h :lalag: przy tym chyba mieszczą się w oryginalnych otworach owiewki..? z tyłu też są założone, bo nie jestem pewna (troszkę ciemno)? Czy zabezpiecza to również nogę przed przygnieceniem? Powinnam byla zalożyć coś takiego do mojego gienusia- trochę się bidulek podrapał w tym sezonie :bigrazz: ... a taki był śliczny... noo, dalej jest... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 przy tym chyba mieszczą się w oryginalnych otworach owiewki..? Tak z tyłu też są założone, bo nie jestem pewna (troszkę ciemno)? Nie Czy zabezpiecza to również nogę przed przygnieceniem? Tylko częściowo zresztą przy ewentualnej wywrotce kierowca zazwyczaj nie pozostaje przygnieciony przez motocykl ... no chyba że jest pijany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EwaS Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 ... przy ewentualnej wywrotce kierowca zazwyczaj nie pozostaje przygnieciony przez motocykl ... no chyba że jest pijany :) ... a jednak, różne cuda się zdarzają... :icon_mrgreen: , np podnóżek przyciśnie część buta ... i nie po pijaku!!! tylko po piachu, np... :icon_mrgreen: Super byłoby, gdyby crash- pady zapewniały choć trochę przestrzeni między podnóżkiem a podlożem, ale oczywiście nie życzę nikomu sprawdzania tego osobiście na własnym, ulubionym sprzęcie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DLUGOSH Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 (edytowane) w wielu zagranicznych zrodlach znalazlem informacje o innych mapach silnika ale to nie sa potwierdzone informacje. Jesli masz jakies konkretne pytania odnosnie tego konkretnego motocykla (gsx650f) to z checia odpowiem o tyle o ile jestem w stanie po pokonaniu nim 8kkm. http://www.spritmonitor.de/en/detail/258863.html - tutaj masz spalanie moje jazda prawie wylacznie w 2 osoby. Jesli chodzi o wady wg mnie - wolny przy turystyce chorwackimi autostradami, - szybko zamykaja sie opony przy stosunkowo niewielkim pochyleniu, - tłumik - porażka, nie dość że parzy to jeszcze jego wielkość utrudnia cofanie i inne manewry po zagrzaniu (całą nogę mam poparzoną ale niektórzy powiedzą że to wina krótkich spodenek), - wąż wody z chłodnicy poprowadzony blisko bolca od podpórki bocznej, - drogie akcesoria np crashpady, - pozycja podczas jazdy nie jest ani super komforowa ani sportowa, - podatny na shimmy przy odciążeniu przodu i puszczeniu kierownicy - stare jajko tego nie miało, - beznadziejny lakier wodny który ma podatność na rysowanie się (dotyczy wszystkich nowych suzuki chyba - najlepiej to widać na czarnym na zbiorniku), - brak podnóżki centralnej, - po założeniu oryginalnego kufra centralnego na oryginalnym stelażu - nie da się podnieść siedzenia, po założeniu kufrów bocznych również lewy trzeba zdemontować żeby podnieść siedzenie, - polska instrukcja w innych wymiarach niz niemiecka i angielska przez co nie mieści się w miejscu fabrycznym pod siedziskiem, - stosunkowo ciężko oderwać przednie koło od ziemi ale to się tyczy wszystkich gsxfów. Jesli chodzi o zalety to w zasadzie wszystko pozostale motocykl fajnie i zadziwiajaco lekko sie prowadzi jak na swoja mase, silnik i skrzynia biegow pracuja perfekcyjnie, wygodny dla pasazera, stosunkowo twardy i nadajacy sie do przejechania 3000km przy obciążeniu go ponadnormatywnym ładunkiem, na normalnych drogach nie daje odjechac sportom no chyba ze jest dluga prosta. Co do odrywania przedniego koła to odsyłam do mojego filmu. http://www.youtube.com/watch?v=4lXfsk1UZ5Y Co prawda o podniesieniu z gazu trzeba zapomnieć chyba że na stojąco. ;) No i zauważyłem wyraźny przyrost mocy po zmianie tłumika na Leo Vince oczywiście bez DBkilera, o walorach dźwiękowych nie wspomnę. Edytowane 16 Stycznia 2009 przez DLUGOSH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Kolega subbar jakiego jest wzrostu, że tak mu szkodzi ten tłumik? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Kolega subbar jakiego jest wzrostu, że tak mu szkodzi ten tłumik? 172 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 172 To szału nie robi, tylko No Offence :crossy: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 A jak jest z elastycznoscia GSX 650 F?? Jak sie zbiera na wyzszych biegach i niskich obrotach?? Licze na odpowiedz uzytkownikow tego modelu lub tych ktorzy mieli okazje nim pojezdzic :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Elastyczność jest na przyzwoitym poziomie moim zdaniem. Aczkolwiek jak chcesz naprawdę sprawnie wyprzedzać z plecaczkiem i kufrem to jednak wymaga trzymania go na odpowiednich obrotach. Moment to ma ok 60Nm tak samo jak bandzior 650, zatem i elastyczność podobna.... Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.