Skocz do zawartości

Bandit 650 S a GSX 650 F


Rekomendowane odpowiedzi

Ja do wysokich nie należę, dlatego (niestety) przy tyłowaniu czy "turlaniu" w przód kontakt z tłumikiem może wchodzić w grę...

 

Jesli jezdzisz w ubraniu motocyklowym a nie luznym jak ja czyli krotkie spodenki lub dres z 3 pasami i klapki :) to nie masz sie za bardzo czym przejmowac - nigdy nie zdarzyło mi się żeby przez takie ubranie stała mi się krzywda - wiec znowu bez przesady nie ma co demonizowac problemu jesli on u Ciebie nie wystapi. Zastanawialem sie przy wyborze nad cbfem 600 ale byl mocno slaby i prowadzil sie za bardzo "rekreacyjnie" w sumie na chwile obecna kupilbym cbf1000 ale za duzo zainwestowalem w akcesoria i za duzo na nim poplynalem zeby teraz go sprzedawac.

Edytowane przez subbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, właśnie... odnośnie inwestycji, to czy są jakieś sensowne możliwości zabezpieczenia GSXFa przed uszkodzeniami owiewek przy irytujących niespodziankach typu... hmm... np. lekka gleba na szutrze, albo gdy np. stopka się złoży na nierównym parkingu? :icon_mrgreen: Pytam poważnie, bo już to przerabialam... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy pełnych owiewkach? tylko crash-pady. ale do 100% zabezpieczenia to im daleko. po szczegóły odsyłam do stosownego działu - co, jak kupić

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/members/subbar/08gsf650/ - zobacz sobie na zdjęcia mojego z crash-padami PUIG (koszt około 500 zł) z prawej strony przy polozeniu moto uszkodzisz tłumik i lusterko z lewej lusterko - ewentualnie przy tym mozna uszkodzic klamki - przy mocniejszej przewrotce porysuje się czacha czołowa w części górnej. Obawiam się że skutki będą podobne w 650S i gsxf przy założeniu że masz crash pady i tu i tu.

 

Plastiki są dość mocne jednak lakier na nich już nie - ewentualne dorobienie lakieru jest stosunkowo drogie bo mój niebieski kolor jest lakierem 4 warstwowym.

 

 

Pozdrawiam

Bartek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, na fotkach źle to nie wygląda h :lalag: przy tym chyba mieszczą się w oryginalnych otworach owiewki..? z tyłu też są założone, bo nie jestem pewna (troszkę ciemno)? Czy zabezpiecza to również nogę przed przygnieceniem?

Powinnam byla zalożyć coś takiego do mojego gienusia- trochę się bidulek podrapał w tym sezonie :bigrazz: ... a taki był śliczny... noo, dalej jest...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tym chyba mieszczą się w oryginalnych otworach owiewki..?

Tak

 

z tyłu też są założone, bo nie jestem pewna (troszkę ciemno)?

Nie

 

 

Czy zabezpiecza to również nogę przed przygnieceniem?

Tylko częściowo zresztą przy ewentualnej wywrotce kierowca zazwyczaj nie pozostaje przygnieciony przez motocykl ... no chyba że jest pijany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przy ewentualnej wywrotce kierowca zazwyczaj nie pozostaje przygnieciony przez motocykl ... no chyba że jest pijany :)

... a jednak, różne cuda się zdarzają... :icon_mrgreen: , np podnóżek przyciśnie część buta ... i nie po pijaku!!! tylko po piachu, np... :icon_mrgreen: Super byłoby, gdyby crash- pady zapewniały choć trochę przestrzeni między podnóżkiem a podlożem, ale oczywiście nie życzę nikomu sprawdzania tego osobiście na własnym, ulubionym sprzęcie :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

w wielu zagranicznych zrodlach znalazlem informacje o innych mapach silnika ale to nie sa potwierdzone informacje.

 

Jesli masz jakies konkretne pytania odnosnie tego konkretnego motocykla (gsx650f) to z checia odpowiem o tyle o ile jestem w stanie po pokonaniu nim 8kkm.

 

http://www.spritmonitor.de/en/detail/258863.html - tutaj masz spalanie moje jazda prawie wylacznie w 2 osoby.

 

Jesli chodzi o wady wg mnie

- wolny przy turystyce chorwackimi autostradami,

- szybko zamykaja sie opony przy stosunkowo niewielkim pochyleniu,

- tłumik - porażka, nie dość że parzy to jeszcze jego wielkość utrudnia cofanie i inne manewry po zagrzaniu (całą nogę mam poparzoną ale niektórzy powiedzą że to wina krótkich spodenek),

- wąż wody z chłodnicy poprowadzony blisko bolca od podpórki bocznej,

- drogie akcesoria np crashpady,

- pozycja podczas jazdy nie jest ani super komforowa ani sportowa,

- podatny na shimmy przy odciążeniu przodu i puszczeniu kierownicy - stare jajko tego nie miało,

- beznadziejny lakier wodny który ma podatność na rysowanie się (dotyczy wszystkich nowych suzuki chyba - najlepiej to widać na czarnym na zbiorniku),

- brak podnóżki centralnej,

- po założeniu oryginalnego kufra centralnego na oryginalnym stelażu - nie da się podnieść siedzenia, po założeniu kufrów bocznych również lewy trzeba zdemontować żeby podnieść siedzenie,

- polska instrukcja w innych wymiarach niz niemiecka i angielska przez co nie mieści się w miejscu fabrycznym pod siedziskiem,

- stosunkowo ciężko oderwać przednie koło od ziemi ale to się tyczy wszystkich gsxfów.

 

Jesli chodzi o zalety to w zasadzie wszystko pozostale motocykl fajnie i zadziwiajaco lekko sie prowadzi jak na swoja mase, silnik i skrzynia biegow pracuja perfekcyjnie, wygodny dla pasazera, stosunkowo twardy i nadajacy sie do przejechania 3000km przy obciążeniu go ponadnormatywnym ładunkiem, na normalnych drogach nie daje odjechac sportom no chyba ze jest dluga prosta.

 

Co do odrywania przedniego koła to odsyłam do mojego filmu.

http://www.youtube.com/watch?v=4lXfsk1UZ5Y

Co prawda o podniesieniu z gazu trzeba zapomnieć chyba że na stojąco. ;)

No i zauważyłem wyraźny przyrost mocy po zmianie tłumika na Leo Vince oczywiście bez DBkilera, o walorach dźwiękowych nie wspomnę.

Edytowane przez DLUGOSH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Elastyczność jest na przyzwoitym poziomie moim zdaniem. Aczkolwiek jak chcesz naprawdę sprawnie wyprzedzać z plecaczkiem i kufrem to jednak wymaga trzymania go na odpowiednich obrotach. Moment to ma ok 60Nm tak samo jak bandzior 650, zatem i elastyczność podobna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...