profaner Opublikowano 8 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 strona ta byla juz kiedys poruszana na mechanice mz... ale chcialem sie dowiedziec jeszcze raz co o tym myslicie szczegolnie chodzi mi o ta zmiane tloka.... http://mzetz250.webpark.pl/tuning1.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 8 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 Daj maila to Ci podesle ciekawy artykolznajdziesz tam odopiwedz na twoje pytanie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 8 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 Gościu poleca spiłować denko tłoka przy oknach tak aby zmianić czasy otwarcia okien. Moim zdaniem taki zabieg jest zupełnie bezsensowny, ponieważ zmniejsza tym samym stopień sprężania i pogarsza wytrzymałość tłoka :!: Taki zabieg ingeruje też z pewnością w przewodzenie ciepła przez tłok :!: Identyczny efekt, lecz bez tych skutków ubocznych można uzyskać poprzez powiększenie okien w cylindrze :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 8 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 poprzez powiększenie okien w cylindrze ale to nie zawsze skutkuje tzn rozpilowanie okien moze miec z tego co mi wiadomo czasem przeciwny skutek i cylinder out... a tak to tylko tloki.... poza tym koles pisze ze spada stopien sprezania i mowi od razu o planie glowicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 poprzez powiększenie okien w cylindrze ale to nie zawsze skutkuje tzn rozpilowanie okien moze miec z tego co mi wiadomo czasem przeciwny skutek i cylinder out... a tak to tylko tloki.... poza tym koles pisze ze spada stopien sprezania i mowi od razu o planie glowicy...ale to nie zawsze skutkuje tzn rozpilowanie okien moze miec z tego co mi wiadomo czasem przeciwny skutek i cylinder out... a tak to tylko tloki.... poza tym koles pisze ze spada stopien sprezania i mowi od razu o planie glowicy...Zgadza się. Nie ma sensu psuć cylindra za kilka stów, gdy można zepsuć tłok za kilka dych, ale...zauważ, że nie będziesz eksperymentował :!: Co innego jest gdy ktoś chce sprawdzić jaka zmiana kątów poprawi charakterystykę, a co innego gdy masz podane dokładne i sprawdzone wartości jak dużo należy spiłować :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.