Skocz do zawartości

Problem ze srubką regulacji mieszanki! Jak ja wykrecić


b182
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj przymierzałem sie do regulacji gaźnika i jak się okazało śruba regulacji składu mieszanki ma zjechany łep. Śrubka ta jest wiadomo wkręcona w taki kanalik i nie mogę jej odkręcić śrubokrętem bo jest od góry trochę zjechana (ktoś musiał się mocno nad nią znęcać). Ja teraz ja wykręcić? Jest na to jakiś sposób? Gdzie dostanę nową bo tej pewnie wkręcał nie będę już.

Edytowane przez b182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj przymierzałem sie do regulacji gaźnika i jak się okazało śruba regulacji składu mieszanki ma zjechany łep. Śrubka ta jest wiadomo wkręcona w taki kanalik i nie mogę jej odkręcić śrubokrętem bo jest od góry trochę zjechana (ktoś musiał się mocno nad nią znęcać). Ja teraz ja wykręcić? Jest na to jakiś sposób? Gdzie dostanę nową bo tej pewnie wkręcał nie będę już.

No to pewno już pozamiatane. Trzeba wymienić cały gaźnik. Tą śrubkę trzeba bardzo delikatnie traktować żeby nie rozkalibrować i nie zniszczyć knału. Pewno ktoś zgubił uszczelniającego oringa i moto zasysał za dużo powietrza więc trzeba było śrubę regulacji dokręcać na chama i tak to się skończyło - zniszczeniem gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie strasz. Trochę ją ruszyłem ale nie chciałem odkręcać bez wyjmowania gaźnika. Motor chodzi ładnie ale kiedyś na pewno będzie trzeba podregulować gaznik i dlatego chce ja wyjąc. lekko naciąć łeb aby znowu pasował do śrubokręta. Nowa śruba w serwisie 60 zł to lekka przesada. Cały gaźnik nowy na allegro 100 zł kosztuje

Edytowane przez b182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie strasz. Trochę ją ruszyłem ale nie chciałem odkręcać bez wyjmowania gaźnika. Motor chodzi ładnie ale kiedyś na pewno będzie trzeba podregulować gaznik i dlatego chce ja wyjąc. lekko naciąć łeb aby znowu pasował do śrubokręta. Nowa śruba w serwisie 60 zł to lekka przesada. Cały gaźnik nowy na allegro 100 zł kosztuje

No trochę może przesadzam. Ale trzeba by zdobyć jakiś rysunek złożeniowy i sprawdzić czy nie brakuje tam jakiegoś uszczelnienia albo podkładki, a może sprężynka jest jakaś niestandardowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki problem kiedys. Wyciagnalem gazniki i malenkim dlutem wycialem rowek odpowiedznio gleboki ze dalo sie wykrecic ja srubokretem. Slyszalem, tez ze jest taki kit: jakby malutki gwintownik wkrecany w taka srube ale o gwincie w odwrotnym kierunku, ktory podczas wkrecania w srube powoduje jej wykrecanie, ale nie widzialem nigdy takiego na wlasne oczka.

 

Z klejem bym nie probowal, bo jesli sruba jest dosc mocno dokrecona to klej na srubokerecie moze okazac sie nie wystarczajaco mocna laczacy, tymczasem moze dodatkowo umocnic owa srubke w gazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie strasz. Trochę ją ruszyłem ale nie chciałem odkręcać bez wyjmowania gaźnika. Motor chodzi ładnie ale kiedyś na pewno będzie trzeba podregulować gaznik i dlatego chce ja wyjąc. lekko naciąć łeb aby znowu pasował do śrubokręta. Nowa śruba w serwisie 60 zł to lekka przesada. Cały gaźnik nowy na allegro 100 zł kosztuje

W zestawie naprawczym za 30 zł powinna byc nowa taka śrubka. A do jakiego to moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...