Grześ23 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam wszystkich maniaków dwóch kółek!!! :) Ponieważ pruszy śnieg dletgo mam czas do Was (szacunek) :notworthy: napisac o moim małym problem z trzepoczącym tyłem mojej cudnej i najlepszej na świecie Yamaszce FZR. Problem pojawia się przy wyższych prędkościach 170 i powyżej. Z wiązku z tym mam dwa pytania: 1) Czy jest to wina zbyt twardo ustawionego zawieszenia? 2) Czy też może należy wymienic łożyska wachacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 - sprawdzenie wyważenia koła - sprawdzenie opony - sprawdzenie napędu twardo ustawione zawieszenie ma wpływ na jazdę po zakrętach, a łożyska wahacza czy amortyzatora (w niektórych moto są igiełkowe) łatwo jest sprawdzić jak są zużyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 ok. dziękuje tak też miałem zamiar zrobic naprawdę bardzo mi pomogłeś. Nawet nie wiesz jak bardzo. Jestem bardzo wdzięczny i zarazem szczęśliwy. Teraz mam zamiar podbi cały świat!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 No nie wiem czy jest sie z czego cieszyc, jezeli cisnienie w oponie i lozyska kola sa OK to przyczyna sa lozyska wahacza. Wyjecie ich gdy sa nawet troszke skorodowane to niezla walka. Do tego czesto trzeba dolozyc koszt lozysk lacznikow amora z wahaczem i wowczas rowniez nie jest to tania impreza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Sprawdzenie łożysk amortyzatora tył: wymagane są 2 osoby lub podnóżka centralna. Podnosisz tył na bocznej nóżce (lub centralnej podstawce jak jest w moto) i delikatnie ruszając wahaczem w kierunkach góra dół sprawdzasz czy nie ma luzu na tych łożyskach, czasami przy okazji występuje lekkie pukanie. Łożyska wahacza sprawdzamy ruszając na boki wahaczem jeśli jest wyczuwalny lekki luz to mogą być łożyska do wymiany (raczej rzadziej się zużywają) Obstawiam na wyważenie koła lub oponę zużytą, ewentualnie zbyt luźno napięty łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.