grucha87 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 I co tu robić bo rece opadają? po czym poznać ze sa gniazda i zawory wypalone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam jeśli nie potrafisz sprawdzić i ocenić części i co stuka to zawieź silnik do mechanika który się zna,pisze to dla twojego i silnika dobra bo ciężko jest opisywać każdy element na forum i jak go sprawdzać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Chyba po to to forum istnieje! patrz (mechanika motocyklowa)! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 no tak, po to jest ten dzial, ale jesli niezbyt wiele wiesz na temat mechaniki to wiele nie pomoze. sq9jkt ma racje, lepiej dac moto do mechanika ktory sie tym zajmie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 człowieku chodzi oto że własnie z mechaniką mam dużo wspólnegoz niejednym motorem już robiłem chodzi o to że wszystko wyglada na w porządku a niemiwem co jest nietak gdyz pierwszy raz sie spotykam z taką dziwna sytuacją! i tak to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Problemem jest ze wszystko trzeba mierzyc, a zaloze nsie ze przyrzadow pomiarowych o wiekszej dokladnosci nie masz. Warsztatowy sposob na zbadanie luzu na lozysku korbowodowym to zdjac tlok z korbowodu, zlapac korbowod pod glowka jedna reka podnoszac wal w gore i stuknac mlotkiem gumowym w glowke od gory druga reka. Jezeli nie uslyszysz stukniecia to znaczy ze jest w miare OK. Szczelinomierzem wlozonym miedzy tlok a cylinder mozesz z grubsza zmierzyc luz miedzy nimi wkladajac go w plaszczyznie rownoleglej i prostopadlej do sworznia, oprocz tego do sprawdzenia zaworow musisz je rozebrac, wyjac z glowicy, obejrzec w jakim stanie sa przylgnie na zaworach i gniazdach, jak "ostre" sa talerzyki zaworow na krawedziach, potem wkladajac kazdy zawor w prowadnice sprawdzic czy wpadnie tam jak kamien czy przesunie sie z lekkim oporem. To z kolei powie ci o luzie miedzy trzonkiem zaworu i prowadnica. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wyglada na to że 2 zawory ssące do wymiany zrobił sie duży "rand"(z dołu i góry grzybka) na grzybku ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zdjecie mozesz zapodac ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 no ciężko będzie ale spróbuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.