Skocz do zawartości

Przeróbka tłumików


kakoj1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wymienisz sama końcówke masz wysokie szanse ze upieczesz zawór wydechowy. Ja nie rozumiem musicie mieć motocykle które najpierw słychać potem widać ? dźwięku V8 i tak z tego nie bedzie. Osobiście jak by mi ktoś w nocy przejechał koło domu głośnym motocyklem kupił bym strzelbe i zaczoł zabijac;) Potem sie dziwić ze opinia motocyklistów zszargana.

 

Tak masz racje kolego ale pełny sportowy wydech to co innego...

chcialbym jeszcze, dla swietego spokoju duchowego zabrać fure na hamownie, tylko gdzie macie pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej powiemy :wink: Pełen układ wydechowy tak jak określiłeś "na sprężynkach" :wink: :biggrin: do mojej 954 polski importer żąda sobie ponad 5 tysięcy złotych. Za pełen układ Akrapović znalazłem prywatnego importera - 3,700 zł. Ceny są super :lalag: :icon_mrgreen:

 

posiadam takowy i sam dzwiek jest bezcenny, co lepiej kupic za 500zł koncowke z rynny? nie mowiac o redukcji masy, w takim komplecie arrowa jest nawet firmowy system mocowania chlodnicy arrowa, kolektory sa giete pod innym kątem niz fabryka i trzeba przestawiac chlodnice, ale wlasnie arrow daje w komplecie nowe uchwyty i wszystko robie sie w pol godziny we wlasnym garazu. Do nastepnego moto Arrow to tez bedzei peirwszy zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to jednak podziekuje, a nie wystarczy sama koncowka? nie da pozadanego efektu?

 

Sama końcówka daje pożądany efekt, jeśli tylko jest dedykowana do danego modelu a nie jest jakąś domową uklepaną samoróbką.

 

Jak wymienisz sama końcówke masz wysokie szanse ze upieczesz zawór wydechowy. Ja nie rozumiem musicie mieć motocykle które najpierw słychać potem widać ? dźwięku V8 i tak z tego nie bedzie. Osobiście jak by mi ktoś w nocy przejechał koło domu głośnym motocyklem kupił bym strzelbe i zaczoł zabijac;) Potem sie dziwić ze opinia motocyklistów zszargana.

 

Jeśli wymieniasz końcówkę na dedykowaną, dobrej firmy to nic nie upieczesz. Dlatego Yoshi tudzież Akrap nie kosztują 400 złotych, ponieważ ktoś włożył w nie pracę, która objawia się żadnym wpływem na trwałość silnika, o tym też był temat.

 

Ojej, to straszne. Juz mnie nie wyzywaj, prosze :-(

 

Tak, Kosa to prawda, prędkość wylotowa gazów się zmienia, ale przesadzonym jest wueska, że upieczesz zawór, wielu tak śmiga latami bez żadnego wpływu na trwałośc jednostki, a efekty akustyczne są oszałamiające :wink:

 

Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje:

Edytowane przez Vector
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje:

 

a wlasnie ze nie:) na tym forum sie naczytales takich tematów? moge ci na pw wyslac skan z pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje:

a wlasnie ze nie:) na tym forum sie naczytales takich tematów? moge ci na pw wyslac skan z pomiaru.

 

Tzn. źle się trochę wyraziłem, nie jest koniecznym, ale na pewno jeszcze bardziej porawi charakterystykę, przynajmniej wiem jak jest w moim modelu i na jego temat się wypowiadam :wink: Ale chętnie obejrzę Twój pomiar, także możesz mi wysłać :lalag: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r.

Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru".

Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw.

Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych.

 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard

 

Witam. I tak zawsze ta zabawa konczy sie kupnem akcesoryjnych glosniejszych wydechöw. Pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo pisze prawde ! Mozna uszkodzić zawór wydechowy takimi przeróbkami. Niektóre motocykle drastycznie raguja na zmiane tłumika i temperatura spalin mocno sie podnosi! Niewprowadzam ludzi w bład.

 

Tak reaguję ale tylko przy domowych "składakach". Jeśli założysz porządny wydech nic się nie stanie i nie będzie miało żadnego wpływu :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tu sie jednak zgodzić nie moge, sprzety wtryskowe dostosuja sie bo zmiany sa tyle ze bardzo małe, w przypadku gaźnikó przydała by sie regulacja, bo jednak zmieniaja sie warunki pracy.

 

Oczywiście masz rację :flesje: Zapomniałem dodać, że mam na myśli motocykle na wtrysku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r.

Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru".

Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw.

Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych.

 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard

Witam ja też się borykam seryjnymi tłumikami ale stwierdziłem ze oryginalnych niema co rószać a trzeba nawiązać jakiś kontakt zeby zakópić jakieś uzywane głosniejsze sprowadzone .A niedawno jeszcze takie do twojego rocznika były na allegro firmy Cobra za jakies 800 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami nie warto ruszać oryginalnych tłumików.

Popełniłem taki błąd w Virago 750. - stara wersja z komorą kompensacyjną.

Nawierciłem kilka sporych dziurek w tłumikach wokół wylotu spalin.

Moto zaczęło strzelać z wydechu podczas schodzenia z obrotów i silnik osłabł.

Pomimo usilnych prób nie dało się poprawnie wyregulować składu mieszanki. Dopiero zaspawanie dziurek rozwiązało sprawę.

Mam nauczkę z tamtej lekcji.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...