satanic_masta Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jak wymienisz sama końcówke masz wysokie szanse ze upieczesz zawór wydechowy. Ja nie rozumiem musicie mieć motocykle które najpierw słychać potem widać ? dźwięku V8 i tak z tego nie bedzie. Osobiście jak by mi ktoś w nocy przejechał koło domu głośnym motocyklem kupił bym strzelbe i zaczoł zabijac;) Potem sie dziwić ze opinia motocyklistów zszargana. Tak masz racje kolego ale pełny sportowy wydech to co innego... chcialbym jeszcze, dla swietego spokoju duchowego zabrać fure na hamownie, tylko gdzie macie pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Kosa ignorancie, jak byś przeczytał jeden z tych poematów o wydechu to byś wiedział ze takie przeróbki zmieniaja predkość wymiany gazów spalinowych co poduje znaczne podniesienie temp. zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Może lepiej powiemy :wink: Pełen układ wydechowy tak jak określiłeś "na sprężynkach" :wink: :biggrin: do mojej 954 polski importer żąda sobie ponad 5 tysięcy złotych. Za pełen układ Akrapović znalazłem prywatnego importera - 3,700 zł. Ceny są super :lalag: :icon_mrgreen: posiadam takowy i sam dzwiek jest bezcenny, co lepiej kupic za 500zł koncowke z rynny? nie mowiac o redukcji masy, w takim komplecie arrowa jest nawet firmowy system mocowania chlodnicy arrowa, kolektory sa giete pod innym kątem niz fabryka i trzeba przestawiac chlodnice, ale wlasnie arrow daje w komplecie nowe uchwyty i wszystko robie sie w pol godziny we wlasnym garazu. Do nastepnego moto Arrow to tez bedzei peirwszy zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 (edytowane) hehe to jednak podziekuje, a nie wystarczy sama koncowka? nie da pozadanego efektu? Sama końcówka daje pożądany efekt, jeśli tylko jest dedykowana do danego modelu a nie jest jakąś domową uklepaną samoróbką. Jak wymienisz sama końcówke masz wysokie szanse ze upieczesz zawór wydechowy. Ja nie rozumiem musicie mieć motocykle które najpierw słychać potem widać ? dźwięku V8 i tak z tego nie bedzie. Osobiście jak by mi ktoś w nocy przejechał koło domu głośnym motocyklem kupił bym strzelbe i zaczoł zabijac;) Potem sie dziwić ze opinia motocyklistów zszargana. Jeśli wymieniasz końcówkę na dedykowaną, dobrej firmy to nic nie upieczesz. Dlatego Yoshi tudzież Akrap nie kosztują 400 złotych, ponieważ ktoś włożył w nie pracę, która objawia się żadnym wpływem na trwałość silnika, o tym też był temat. Ojej, to straszne. Juz mnie nie wyzywaj, prosze :-( Tak, Kosa to prawda, prędkość wylotowa gazów się zmienia, ale przesadzonym jest wueska, że upieczesz zawór, wielu tak śmiga latami bez żadnego wpływu na trwałośc jednostki, a efekty akustyczne są oszałamiające :wink: Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje: Edytowane 22 Listopada 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje: a wlasnie ze nie:) na tym forum sie naczytales takich tematów? moge ci na pw wyslac skan z pomiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Dodatkowo na pełnym układzie obowiązkiem jest najlepiej dołożenie PC, który przy odpowiednim zestrojeniu na hamowni oczywiście wygładzi "dziury" i krzywą momentu :flesje: a wlasnie ze nie:) na tym forum sie naczytales takich tematów? moge ci na pw wyslac skan z pomiaru. Tzn. źle się trochę wyraziłem, nie jest koniecznym, ale na pewno jeszcze bardziej porawi charakterystykę, przynajmniej wiem jak jest w moim modelu i na jego temat się wypowiadam :wink: Ale chętnie obejrzę Twój pomiar, także możesz mi wysłać :lalag: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Nigdzie nie wysyłaj tylko wstaw tu ! Co do upieczenia zaworu kazdy motocykl reaguje inaczej, jedak jak dla mnie sama końcówka potrafi czasem wiecej zaszkodzić niż pomagać. A już napewno skracja sie rzebiegi miedzy regulacja zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r. Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru". Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw. Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych. POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard Witam. I tak zawsze ta zabawa konczy sie kupnem akcesoryjnych glosniejszych wydechöw. Pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Kosa moderatorzy usuwaja posty zaczepne lub niewnoszace nic do tematu dlatego pewnie został usuniety. Jesli masz sie wdawać w dyskusje to najpierw wysuń dobre argumenty bez uzywania K*** w co 2 wyrazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 No bo pisze prawde ! Mozna uszkodzić zawór wydechowy takimi przeróbkami. Niektóre motocykle drastycznie raguja na zmiane tłumika i temperatura spalin mocno sie podnosi! Niewprowadzam ludzi w bład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 No bo pisze prawde ! Mozna uszkodzić zawór wydechowy takimi przeróbkami. Niektóre motocykle drastycznie raguja na zmiane tłumika i temperatura spalin mocno sie podnosi! Niewprowadzam ludzi w bład. Tak reaguję ale tylko przy domowych "składakach". Jeśli założysz porządny wydech nic się nie stanie i nie będzie miało żadnego wpływu :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 no tu sie jednak zgodzić nie moge, sprzety wtryskowe dostosuja sie bo zmiany sa tyle ze bardzo małe, w przypadku gaźnikó przydała by sie regulacja, bo jednak zmieniaja sie warunki pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 no tu sie jednak zgodzić nie moge, sprzety wtryskowe dostosuja sie bo zmiany sa tyle ze bardzo małe, w przypadku gaźnikó przydała by sie regulacja, bo jednak zmieniaja sie warunki pracy. Oczywiście masz rację :flesje: Zapomniałem dodać, że mam na myśli motocykle na wtrysku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaho800 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Zwracam się do posiadaczy motyoru SUZUKI VOLUSIA 800 2001r. Zakupiłem ww motor z orginalnymi tłumikami. Jednakże po kilku odpaleniach i przysłuchaniu się pracy tłumików mam pewne zatrzeżenia. Tłumiki pracują zbyt cicho, bez "charakteru". Czy moż ktoś z posiadaczy VOLUSI "naruszał bebechy tłumików" , z zachowaniem orginałów i bez szaleństw. Jeżeli trafię na taką osobę, prosze o kilka wskazówek technicznych. POZDRAWIAM WSZYSTKICH OBECNYCH !! Ryszard Witam ja też się borykam seryjnymi tłumikami ale stwierdziłem ze oryginalnych niema co rószać a trzeba nawiązać jakiś kontakt zeby zakópić jakieś uzywane głosniejsze sprowadzone .A niedawno jeszcze takie do twojego rocznika były na allegro firmy Cobra za jakies 800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 (edytowane) Czasami nie warto ruszać oryginalnych tłumików. Popełniłem taki błąd w Virago 750. - stara wersja z komorą kompensacyjną. Nawierciłem kilka sporych dziurek w tłumikach wokół wylotu spalin. Moto zaczęło strzelać z wydechu podczas schodzenia z obrotów i silnik osłabł. Pomimo usilnych prób nie dało się poprawnie wyregulować składu mieszanki. Dopiero zaspawanie dziurek rozwiązało sprawę. Mam nauczkę z tamtej lekcji. Edytowane 24 Listopada 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.