Marcinos11 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 (edytowane) WItam!! To moj pierwszy temat i moze się przedstawie. Mam na imie Marcin mam 21 lat. Szukam po internecie informacji na temat YAMAHA DT 125 e z 78 roku!! Porzebna mi jest do niej serwisowka czy jaka kolwiek dokumentacja o motocyklu. Schematy instalacji itp. Mam tez taki problem ze poprzedni wlasciciel zrobil remont generalny , wymianie podlegly: lożyska, uszczelki, regeneracja walu, szlif cylindra , nowy sworzen, lozysko na korbowod itp. Nowy tlok jest za wysoki o 4 mm!! I mam takie pytanie czy jak dam podkladke aluminiowa o grubosci 4m pod cylinder i dobrze to uszczelnie i przestawie zaplon to nie bedzie mialo to skutkow ubocznych?? Jest to orginaly motor ale z czesciami do niej trudno wszystko na sztuke. Prosze o pomoc i Pozdrawiam http://img88.imageshack.us/img88/2234/8383...t2501199ze2.jpg Edytowane 20 Listopada 2008 przez Marcinos11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 fajnie ze sie przywitales ale nie w tym dziale..., natomiast jelsi chodzi ot lok to jak najbardziej to bzdura poniewaz ten tlok jest ciezszy, lepiej kpic nowy odpowiedni tlok i nie bawic sie w jakies patenty Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinos11 Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 (edytowane) Jest problem bo wszedzie pytalem nawet w InterMotors i ciezko nie ma nic takiego. Jeśli by ktos mial jakieś dane na temat tego motocykla bym byl wdzięczny. Nie chce po prostu psuc motocykla. Pozdrawiam Edytowane 20 Listopada 2008 przez Marcinos11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 tłok jeśli jest za wysoki , bo na pewno jakiś "spec" dobrał go na oko od innego silnika , to silnik nie będzie dobrze chodził, będzie problem z odsłanianiem okien w cylindrze, co spowoduje że silnik nie będzie miał mocy, albo w ogóle nie zapali. uwierz mi, bo sam przerabiałem temat który jest stratą Twojego czasu i pieniędzy, bo i tak skończysz na zakupie oryginalnego tłoka, który ciężko dostać. nie baw się w podkładki dobrze radzę. tłok jeśli jest za wysoki , bo na pewno jakiś "spec" dobrał go na oko od innego silnika , to silnik nie będzie dobrze chodził, będzie problem z odsłanianiem okien w cylindrze, co spowoduje że silnik nie będzie miał mocy, albo w ogóle nie zapali. uwierz mi, bo sam przerabiałem temat który jest stratą Twojego czasu i pieniędzy, bo i tak skończysz na zakupie oryginalnego tłoka, który ciężko dostać. nie baw się w podkładki dobrze radzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 reasumujac zmieni sie rozzrzad.moim zdaniem powinienes dobrac inny tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinos11 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Ocenilem dokladnie ktory to rok i model motocykla. Serwisowke tez znalazlem i sie ciesze :). Oczywiscie dzwonilem do paru firm i mają orginalny tlok do tego motocykla i to w roznych rozmiarach :). Sam tlok 216 zl do tego jeszcze plus pierscienie, sworzen ,lożysko i zabezpieczenia bedzie pewnie cos kolo 350 zl ale cena nie straszna bo radośc ze bedzie orginal :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.