Skocz do zawartości

Road Star 1700 tylne gmole


Rekomendowane odpowiedzi

Tyle ze ten gmol jest taki sredni z wygladu. On dosc nisko jest montowany przez to nawet nie cala sakwe obejmuje. On jest do sakw typu tour classic a nie np silverado. Te pierwsze sa wieksze i maja inny ksztalt. Sam sie nad tym zastanawialem ale z zachwytu nie pieje. Ma jedna zalete - do niego mozna jeszcze co nieco dolozyc tyle ze nie tak latwo ten dodatek dostac (obramowanie sakw).

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem z moim RS 1,6. Gmol Yamahy mocowany do wspornika sakw mi nie leżał. Zdecydowałem się na gmol tylny Road Stylera, oraz podesty Kuryakyna duży Iso Wing. Zamontowałem je do wsporników seryjnego podnóżka na adapterach. Zmieściły się w obrysie gmola bez problemu, ale nie dają się prosto złożyć, tylko pod kątem (seryjny podnóżek składał się do tyłu po skosie) i jest parę cm wyżej. Szczerze mówiąc jeżdżę ze stale otwartymi podestami, bo tak nawet lepiej się prezentują.

Tak to wygląda u mnie (na kilku zdjęciach albumu to widać, bliższych ujęć niestety nie mam):

http://Tatakis.fotosik.pl/albumy/411949.html

Moim zdaniem da się zrobić tak aby podesty fabryczne Yamahy składały się przy gmolu Road Stylera, tylko trzeba dorobić nowy wspornik podestu (kawałek płaskiej 3-4 mm stali z odpowiednio wypoziomowanymi otworami), a to zrobi każdy ślusarz za parę zł. Tyle, że podesty pójdą w górę o ca 7 cm i trzeba je chyba trochę cofnąć do tyłu.

Ważne jest żeby weszły na szerokość między ramę i gmol.

 

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli podesty pojda o 7 cm w gore to bedzie jeszcze bardziej niewygodnie niz jest teraz. Juz teraz sa dosyc wysoko. Jak porownam do mojej poprzedniej Hondy Aero to wygoda pasazera na RS i Aero to 2 swiaty z przewaga ogromna Aero. Tam sie siedzialo jak w fotelu i kat pomiedzy podnozkami a siedzeniem i oparciem byl optymalny. RS ma za wysoko podlogi i za niskie oparcie (przynajmniej te standardowe). Oparcie Silverado te niskie to wogole osobna bajka - tylko ladnie wyglada bo predzej gniecie kregoslup i nerki niz go wspiera. Opcja jest wysokie, ktore niestety niemalo kosztuje.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS ma za wysoko podlogi

 

No dobra, ale jak macie takie dylematy to nie mozna tych podestow zmocowac w zupelnie innym miejscu ? :eek:

Bardziej z przodu i troche nizej, przed tylnim gmolem ?

Pytam teoretycznie, bo ja mam solowke i mi to rybka :icon_mrgreen:

 

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co je przesuwać,ja obróciłem je i zamieniłem stronami.Do oryginalnych uchwytów założyłem akcesoryjne podesty.Za to jest moja pasażerka mi wdzięczna.Komfort jazdy z tyłu uległ wyrażnej poprawie zwłaszcza na dłuższych trasach.Gmoli z tyłu nie mam,ale ze względu na tą modyfikację pozostaje tylko dorobienie ich.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Highwayhawk widziałem podnóżki pasażera opuszczone na wysokość wydechów - dla pasażera/ki rewelacja. Może warto dorobić taki wspornik, by podesty były znacznie niżej i wtedy przypatrzeć sie gmolom?

Tak na marginesie - dzisiaj w salonie Yamahy zapytałem o poduszki oparcia... mała bez ćwieków ponad 8 stówek, większa z ćwiekami ponad tysiąc :icon_mrgreen: bo euro podskoczyło. Żenada!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pralat w salonie yamahy w pl to mozna ewentualnie kubek na kawe kupic nic poza tym. Ceny na normalne rzeczy maja z kosmosu.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pralat w salonie yamahy w pl to mozna ewentualnie kubek na kawe kupic nic poza tym. Ceny na normalne rzeczy maja z kosmosu.

Wiem. Bardziej pytałem z ciekawości. Za gmole tylne chcieli też ponad 8 stówek. Wspomniałeś wyżej o niewygodnym krótkim oparciu. Wystarczy tylko zmienić pałąk na ten wyższy (poszukać na aukcjach, albo krótki dać jakiemuś sensownemu gościowi, żeby miał wzór mocowania i wykonał coś dłuższego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Bardziej pytałem z ciekawości. Za gmole tylne chcieli też ponad 8 stówek. Wspomniałeś wyżej o niewygodnym krótkim oparciu. Wystarczy tylko zmienić pałąk na ten wyższy (poszukać na aukcjach, albo krótki dać jakiemuś sensownemu gościowi, żeby miał wzór mocowania i wykonał coś dłuższego).

Masz racje ze wystarczy taki zabieg tyle, ze ten wyzszy tez swoje kosztuje (cos kolo 180 usd + wysylka i clo. Nie jest to malo aczkolwiek napewno poprawia wygode. Ja nie jestem wielkim fanem dorabiania czegos z nierdzewek itd bo nierdzewka zawsze bedzie sie od chromu roznila a nawet te pochromowane a nie oryginalne dziwnie w oryginalnych mocowaniach wygladaja. Nie jestem fanatyk znaczkow ale jednak wyglad dodatkow renemowanych firm a tych ukutych przez kowala to jednak niebo a ziemia. Oczywiscie cena tez sie rozni niestety. Co do gmoli to sie na razie wstrzymuje bo wywalilem na moj nowy wydech dwustronny tyle kasy, ze moja sakiewka swieci pustkami.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Highwayhawk widziałem podnóżki pasażera opuszczone na wysokość wydechów - dla pasażera/ki rewelacja. Może warto dorobić taki wspornik, by podesty były znacznie niżej i wtedy przypatrzeć sie gmolom?

 

Na podstawie tego zdjecia:

 

http://picasaweb.google.pl/majkel.franek/W...674038250353522

 

mozna zobaczyc na ile daloby sie te podesty/podnozki przesunac troszke do przodu i opuscic w dol ??

Moze to cos da :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to zdjęcie : http://picasaweb.google.pl/majkel.franek/W...674038250353522

wydaje mi się ,że w razie przewrotki to i wydechom stanie się ałłłłłaaaa.

Jakości spawu nie będę komentował ,wszyscy widzą .

Ale ogólna koncepcja jest ciekawa. :cool:

 

 

Tak to jest u mnie : http://picasaweb.google.pl/Silverado67/Tyl...615584325965666

Teraz można porównać te patenty. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego, ale Ty nie masz gmola tylnego. :icon_mrgreen:

A co do spawow ..... jak bedzie gleba to i tak impet pojdze na gmola, ktory sie pognie lub .... peknie :banghead:

 

Jakości spawu nie będę komentował ,wszyscy widzą .

 

Taki juz kupilem a nie jest to rzemieslnicza robota, tylko nabytek z firmowego sklepu :icon_mrgreen:

No a ze tak wyglada ..... no coz ..... :icon_rolleyes:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego, ale Ty nie masz gmola tylnego. :icon_mrgreen:

A co do spawow ..... jak bedzie gleba to i tak impet pojdze na gmola, ktory sie pognie lub .... peknie :banghead:

 

Właśnie - nie mam i zapodaję swoje fotki do porównania z takimi jak Twoje :clap: .

W pierwszym poście tego tematu zadałem pytanie . Może ktoś ma takowe rozwiązanie pasujące do mojego moto i teraz zorientuje się o co chodzi . :cool:

Co do gleby, to to sprytne ominięcie rury zaokrąglonym płaskownikiem dodatkowo osłabia to miejsce i naraża piękny wydech V&H na "zmianę tonacji na wyższą" (delikatnie mówiąc):biggrin:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

panowie, a czemu w ogóle tu jest nowy wątek dotyczący Wild Star /Road Star, nie można tej dyskusji przenieść do miejsca dedykowanego tym motocyklem, przecież takie istnieje.

 

Nie żebym się przypier.... ale nie ma sensy chyba o tym motocyklu pisać w kilku różnych miejscach. Kolego moderatorze, co ty na to?

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...