vpower Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Tyle ze ten gmol jest taki sredni z wygladu. On dosc nisko jest montowany przez to nawet nie cala sakwe obejmuje. On jest do sakw typu tour classic a nie np silverado. Te pierwsze sa wieksze i maja inny ksztalt. Sam sie nad tym zastanawialem ale z zachwytu nie pieje. Ma jedna zalete - do niego mozna jeszcze co nieco dolozyc tyle ze nie tak latwo ten dodatek dostac (obramowanie sakw). Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Obramowanie sakw na allegro 300PLN. Gmol sam w sobie nie wygląda zachwycająco, na motocyklu lepiej. Ten z Roadstylera nie jest taki kłopotliwy i wymagający w montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Miałem ten sam problem z moim RS 1,6. Gmol Yamahy mocowany do wspornika sakw mi nie leżał. Zdecydowałem się na gmol tylny Road Stylera, oraz podesty Kuryakyna duży Iso Wing. Zamontowałem je do wsporników seryjnego podnóżka na adapterach. Zmieściły się w obrysie gmola bez problemu, ale nie dają się prosto złożyć, tylko pod kątem (seryjny podnóżek składał się do tyłu po skosie) i jest parę cm wyżej. Szczerze mówiąc jeżdżę ze stale otwartymi podestami, bo tak nawet lepiej się prezentują. Tak to wygląda u mnie (na kilku zdjęciach albumu to widać, bliższych ujęć niestety nie mam): http://Tatakis.fotosik.pl/albumy/411949.html Moim zdaniem da się zrobić tak aby podesty fabryczne Yamahy składały się przy gmolu Road Stylera, tylko trzeba dorobić nowy wspornik podestu (kawałek płaskiej 3-4 mm stali z odpowiednio wypoziomowanymi otworami), a to zrobi każdy ślusarz za parę zł. Tyle, że podesty pójdą w górę o ca 7 cm i trzeba je chyba trochę cofnąć do tyłu. Ważne jest żeby weszły na szerokość między ramę i gmol. Edytowane 24 Lutego 2009 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jesli podesty pojda o 7 cm w gore to bedzie jeszcze bardziej niewygodnie niz jest teraz. Juz teraz sa dosyc wysoko. Jak porownam do mojej poprzedniej Hondy Aero to wygoda pasazera na RS i Aero to 2 swiaty z przewaga ogromna Aero. Tam sie siedzialo jak w fotelu i kat pomiedzy podnozkami a siedzeniem i oparciem byl optymalny. RS ma za wysoko podlogi i za niskie oparcie (przynajmniej te standardowe). Oparcie Silverado te niskie to wogole osobna bajka - tylko ladnie wyglada bo predzej gniecie kregoslup i nerki niz go wspiera. Opcja jest wysokie, ktore niestety niemalo kosztuje. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 RS ma za wysoko podlogi No dobra, ale jak macie takie dylematy to nie mozna tych podestow zmocowac w zupelnie innym miejscu ? :eek: Bardziej z przodu i troche nizej, przed tylnim gmolem ? Pytam teoretycznie, bo ja mam solowke i mi to rybka :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Po co je przesuwać,ja obróciłem je i zamieniłem stronami.Do oryginalnych uchwytów założyłem akcesoryjne podesty.Za to jest moja pasażerka mi wdzięczna.Komfort jazdy z tyłu uległ wyrażnej poprawie zwłaszcza na dłuższych trasach.Gmoli z tyłu nie mam,ale ze względu na tą modyfikację pozostaje tylko dorobienie ich. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 W Highwayhawk widziałem podnóżki pasażera opuszczone na wysokość wydechów - dla pasażera/ki rewelacja. Może warto dorobić taki wspornik, by podesty były znacznie niżej i wtedy przypatrzeć sie gmolom? Tak na marginesie - dzisiaj w salonie Yamahy zapytałem o poduszki oparcia... mała bez ćwieków ponad 8 stówek, większa z ćwiekami ponad tysiąc :icon_mrgreen: bo euro podskoczyło. Żenada! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Pralat w salonie yamahy w pl to mozna ewentualnie kubek na kawe kupic nic poza tym. Ceny na normalne rzeczy maja z kosmosu. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Pralat w salonie yamahy w pl to mozna ewentualnie kubek na kawe kupic nic poza tym. Ceny na normalne rzeczy maja z kosmosu. Wiem. Bardziej pytałem z ciekawości. Za gmole tylne chcieli też ponad 8 stówek. Wspomniałeś wyżej o niewygodnym krótkim oparciu. Wystarczy tylko zmienić pałąk na ten wyższy (poszukać na aukcjach, albo krótki dać jakiemuś sensownemu gościowi, żeby miał wzór mocowania i wykonał coś dłuższego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Wiem. Bardziej pytałem z ciekawości. Za gmole tylne chcieli też ponad 8 stówek. Wspomniałeś wyżej o niewygodnym krótkim oparciu. Wystarczy tylko zmienić pałąk na ten wyższy (poszukać na aukcjach, albo krótki dać jakiemuś sensownemu gościowi, żeby miał wzór mocowania i wykonał coś dłuższego). Masz racje ze wystarczy taki zabieg tyle, ze ten wyzszy tez swoje kosztuje (cos kolo 180 usd + wysylka i clo. Nie jest to malo aczkolwiek napewno poprawia wygode. Ja nie jestem wielkim fanem dorabiania czegos z nierdzewek itd bo nierdzewka zawsze bedzie sie od chromu roznila a nawet te pochromowane a nie oryginalne dziwnie w oryginalnych mocowaniach wygladaja. Nie jestem fanatyk znaczkow ale jednak wyglad dodatkow renemowanych firm a tych ukutych przez kowala to jednak niebo a ziemia. Oczywiscie cena tez sie rozni niestety. Co do gmoli to sie na razie wstrzymuje bo wywalilem na moj nowy wydech dwustronny tyle kasy, ze moja sakiewka swieci pustkami.:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 W Highwayhawk widziałem podnóżki pasażera opuszczone na wysokość wydechów - dla pasażera/ki rewelacja. Może warto dorobić taki wspornik, by podesty były znacznie niżej i wtedy przypatrzeć sie gmolom? Na podstawie tego zdjecia: http://picasaweb.google.pl/majkel.franek/W...674038250353522 mozna zobaczyc na ile daloby sie te podesty/podnozki przesunac troszke do przodu i opuscic w dol ?? Moze to cos da :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider67 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Patrząc na to zdjęcie : http://picasaweb.google.pl/majkel.franek/W...674038250353522 wydaje mi się ,że w razie przewrotki to i wydechom stanie się ałłłłłaaaa. Jakości spawu nie będę komentował ,wszyscy widzą . Ale ogólna koncepcja jest ciekawa. :cool: Tak to jest u mnie : http://picasaweb.google.pl/Silverado67/Tyl...615584325965666 Teraz można porównać te patenty. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Tak kolego, ale Ty nie masz gmola tylnego. :icon_mrgreen: A co do spawow ..... jak bedzie gleba to i tak impet pojdze na gmola, ktory sie pognie lub .... peknie :banghead: Jakości spawu nie będę komentował ,wszyscy widzą . Taki juz kupilem a nie jest to rzemieslnicza robota, tylko nabytek z firmowego sklepu :icon_mrgreen: No a ze tak wyglada ..... no coz ..... :icon_rolleyes: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider67 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Tak kolego, ale Ty nie masz gmola tylnego. :icon_mrgreen: A co do spawow ..... jak bedzie gleba to i tak impet pojdze na gmola, ktory sie pognie lub .... peknie :banghead: Właśnie - nie mam i zapodaję swoje fotki do porównania z takimi jak Twoje :clap: . W pierwszym poście tego tematu zadałem pytanie . Może ktoś ma takowe rozwiązanie pasujące do mojego moto i teraz zorientuje się o co chodzi . :cool: Co do gleby, to to sprytne ominięcie rury zaokrąglonym płaskownikiem dodatkowo osłabia to miejsce i naraża piękny wydech V&H na "zmianę tonacji na wyższą" (delikatnie mówiąc):biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekS Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Cześć, panowie, a czemu w ogóle tu jest nowy wątek dotyczący Wild Star /Road Star, nie można tej dyskusji przenieść do miejsca dedykowanego tym motocyklem, przecież takie istnieje. Nie żebym się przypier.... ale nie ma sensy chyba o tym motocyklu pisać w kilku różnych miejscach. Kolego moderatorze, co ty na to? pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.