PrzemoR6 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam! Nie moge sobie poradzic ze znalezieniem usterki w Pan European ST1100 z 1998r. Obiaw jest taki, ze znikly swiatla mijania(pozycyjne i drogowe sa). Po wlaczeniu ich przelacznikiem po prawej stronie kierownicy slychac pstrykniecie przekaznika ale nic sie nie dzieje. Wyciagnalem zarowke i prad sie pojawia(okolo 1V mniejszy niz na aku). Po wlozeniu zarowki prad na mierniku znika. Poza tym po wlaczeniu stacyjki i przylozeniu miernika do baterii napiecie zaczyna spadac jakby odliczalo sekundy. Znalazlem dwa podlaczenia masy i oba przeczyscilem, przekaznik swiatel mijania zmienilem i nic. Raz od tak stracilem swiatla drogowe a pozniej prad w calym moto-myslalem ze glowny bezpiecznik padl, ale nie. Wyciagnalem wtyczke przy tym bezp. i byla troche zasniedziala, po czyszczeniu i podlaczeniu, dlugie i prad wrocily. Czyzby gdzies jakies zwarcie? Jak to sprawdzic, jak zlokalizowac? Wszystkie bezpieczniki sa ok. Co jeszcze moze byc przyczyna? Dodam, ze motocykl ma dosc duzy przebieg i jest zaniedbany(ex-policyjny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam! Nie moge sobie poradzic ze znalezieniem usterki w Pan European ST1100 z 1998r. Obiaw jest taki, ze znikly swiatla mijania(pozycyjne i drogowe sa). Po wlaczeniu ich przelacznikiem po prawej stronie kierownicy slychac pstrykniecie przekaznika ale nic sie nie dzieje. Wyciagnalem zarowke i prad sie pojawia(okolo 1V mniejszy niz na aku). Po wlozeniu zarowki prad na mierniku znika. Poza tym po wlaczeniu stacyjki i przylozeniu miernika do baterii napiecie zaczyna spadac jakby odliczalo sekundy. Znalazlem dwa podlaczenia masy i oba przeczyscilem, przekaznik swiatel mijania zmienilem i nic. Raz od tak stracilem swiatla drogowe a pozniej prad w calym moto-myslalem ze glowny bezpiecznik padl, ale nie. Wyciagnalem wtyczke przy tym bezp. i byla troche zasniedziala, po czyszczeniu i podlaczeniu, dlugie i prad wrocily. Czyzby gdzies jakies zwarcie? Jak to sprawdzic, jak zlokalizowac? Wszystkie bezpieczniki sa ok. Co jeszcze moze byc przyczyna? Dodam, ze motocykl ma dosc duzy przebieg i jest zaniedbany(ex-policyjny). Przyczyna zapewne tkwi w przekaźniku, który powoduje ten "pstryk". Znajdź go i spraw, czy nie obluzowały się końcówki przewodów. Wystarczy, że jeden nie będzie dostatecznie dobrze się stykał z przekaźnikiem i świateł nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoR6 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) Dzieki HD1940 za podpowiedz, ale jak juz napisalem wyzej zmienilem przekaznik i to nie pomoglo. Poza tym po odpieciu go laczone elementy wygladaja jak nowe, nie mam tam nawet kurzu. Edytowane 10 Listopada 2008 przez PrzemoR6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Dzieki HD1940 za podpowiedz, ale jak juz napisalem wyzej zmienilem przekaznik i to nie pomoglo. Poza tym po odpieciu go laczone elementy wygladaja jak nowe, nie mam tam nawet kurzu. Ponieważ sprzęt jest eks policyjny, to na bank ma zmodyfikowaną, nie standartowa instalację elektryczną. najpewniej gdzieś wpięte są przewody, które kiedyś służyły do zasilania dodatkowych urządzeń i zapewne tam coś nie kontaktuje. Jedyna rada to kontrola przewód po przewodzie, złącze po złączu. Ja mam np. eks wojskową BMW R80RT też z GB, i posiadała ona dodatkowy układ zasilania radiostacji i dodatkowych lamp, wpięte za pomocą samozaciskowych złączek w główne wiązki. Takie złączki z czasem mogą powodować zwarcia lub bocznikowanie przewodów a to daje w efekcie trudne do zlokalizowania awarie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 yo! nie pozostaje Ci nic innego jak kupienie preparatu do czyszczenia i konserwacji styków i 'przelecenie' calosci instalacji. myślę, że może się przydać: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%20ST1100.rar pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.